Onko 4050 vuotias jo vanhus?
Olen saanut kuulla että olen jo ihan papparainen kun mulla ikää 47v.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Täältä voitte opetella, mikä on yhdysmerkin eli teidän väliviivan ja ajatusviivan ero, ja miksi tässä yhteydessä käytetään ajatusviivaa:
https://kielitoimistonohjepankki.fi/ohje/ajatusviiva-rajakohdat-ja-osap…
Virallisessa merkistössä EI OLE erikseen ajatusviivaa, väliviivaa tai miinusmerkkiä vaan kaikki hoituvat IHAN SAMALLA MERKILLÄ.
Eli sivusto toimii TÄYSIN OIKEIN poistaen merkit jotka eivät merkistöön kuulu.
Kun haluat, että viivasi on ajatusviiva, lyöt sen molemmille puolille välilyönnit. Ajatusviivaa käytetään usein rajakohtien ilmaisemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä voitte opetella, mikä on yhdysmerkin eli teidän väliviivan ja ajatusviivan ero, ja miksi tässä yhteydessä käytetään ajatusviivaa:
https://kielitoimistonohjepankki.fi/ohje/ajatusviiva-rajakohdat-ja-osap…
Virallisessa merkistössä EI OLE erikseen ajatusviivaa, väliviivaa tai miinusmerkkiä vaan kaikki hoituvat IHAN SAMALLA MERKILLÄ.
Eli sivusto toimii TÄYSIN OIKEIN poistaen merkit jotka eivät merkistöön kuulu.
Hehheh ja hyvää uutta vuotta!
Vierailija kirjoitti:
Ei, vasta yli 5000-vuotias on.
Sori, oli pakko käyttää avopaikka ja laukoa. Arvaan kyllä, että otsikossa oli ajatusviiva lukujen 40 ja 50 välissä, kuten kuuluu, mutta tämä skeidafoorumi poistaa ne aina.
40 - 50. No katsotaan poistuuko.
47v "mummu" täällä vaihdevuosissa, lapsenlapsia ja lapsia ei ole. Rupsahdus nyt?
Vierailija kirjoitti:
Heh. Et vielä. Vasta viiskymppinen on ihan ikäloppu, jota ei palkkaa kukaan. Ennemmin otetaan alle 20-v just amiksen käynyt, joka ei ole koskaan alan töitä tehnyt. Osaavalle pitäisi ehkä maksaa kokemuslisää. Antaa ikälopun kuolla pois tilastoja rumentamasta.
Kokemusta on. Paitsi ei kuolemisesta. Vielä. Kuten vanha lotto-mainos kuului: "Täss on aikaa, ja korko juoksee koko ajan..."
Mä sain just hyvän työpaikan ja palkkaan vaativuuslisät, vaikka olen 50 ja nainen.
Mies parhaassa iässä, kuten Katto-Kassinen.
Vierailija kirjoitti:
4050- vuotias on lääketieteellinen ihme, zombie tai muumio
Noin vanha ei ole edes se Jeesuksen kiroama Jerusalemin suutari, Vaeltava Juutalainen joka on tuomittu kulkemaan maan päällä Vapahtajamme toiseen tulemiseen saakka.
40-50
40 - 50
40- 50
40 -50
Ei poistu...
Vierailija kirjoitti:
40-50
40 - 50
40- 50
40 -50
Ei poistu...
Kokeilepa uuden aloituksen otsikkoon.
Ajatusviivat poistuu, yhdysmerkit ei. Ne on kaksi eri merkkiä.
Muumio taitaa olla, onhan niitä vanhempiakin.
No, olen viiskybänen enkä todellakaan mikään nuori enää. Enemmän elämää takanapäin kuin edessäpäin.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vasta yli 5000-vuotias on.
Sori, oli pakko käyttää avopaikka ja laukoa. Arvaan kyllä, että otsikossa oli ajatusviiva lukujen 40 ja 50 välissä, kuten kuuluu, mutta tämä skeidafoorumi poistaa ne aina.
Eikä poista. Oma laitteesi tai itse et osaa käyttää oikeaa viivaa. Jennkilaitteet tekevät tuota. Mulla Samsung puhelin ja tabletti ja joku vanha läppäri ja miehellä one+, mistään näillä kirjoitetusta viesteistä ei poistu ajatusviiva. Terv. 50 - 100 v käyttäjät.
Keski-ikäinen. Ei ihminen muutu suoraan nuoresta vanhukseksi.
Suomessa ukkoina jo syntyy sylilapset ja nuori mies on hautaan valmis jo.
Naisilla menee hyvin. Porskuttavat tuonne sadan vuoden pintaan ja jymäyttävät yhteiskuntaa niin että passataan sänkyyn :D