Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on kuin taapero jonka juttuja kaikkien pitää olla valmiina ihailemaan

Vierailija
27.12.2025 |

Onko kokemusta miestyypistä? Teet omia juttujasi ja mies alkaa hihittää (kun tiktokissa on hassu mursu tms). Jos jatkat omien juttujesi tekemistä, etkä keskeytä kaikkea ja kysy mikä on hauskaa, mies saattaa toistaa hihityksen ja sanoa että hassu mursu tässä videossa. Jos et reagoi siihenkään vaan teet edelleen omaa juttuasi, mies loukkaantuu ja alkaa mököttää.

Jos joskus kohteliaisuudesta katsot yhden mursuvideon mutta et reagoi siihen "oikein" niin mies loukkaantuu, eli jos vaikka se ei naurata yhtään niin olet pahalla päällä. Tai jos katsot sen yhden mutta sanot seuraaviin että en halua katsoa enempää videoita, mies loukkaantuu.

Pitäisi olla kaiken aikaa valmiina keskeyttämään kaikki mitä itse teet koska miestaaperolla on hassu juttu. Ja sitä juttua pitäisi ihastella ihan valtavasti että miestaapero ei suuttuisi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi suhde jossa kumppanin asiat ei kiinnosta ollenkaan ja toinen pelkästään ärsyttää. Miksi edes olette yhdessä? Voisit yksin rauhassa tehdä niitä omia juttujasi ilman mieslasta.

Vierailija
22/25 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittais enemmän, jos kumppania ei kiinnosta mun jutut. Pitää olla molempiin suuntiin kiinnostusta ja toisen tilan/tilanteen kunnioitusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ymmärrä tätä yhtään. Jos mun mies hihittää jollekin jutulle, niin kyllä mua kiinnostaa, että mikä oli hauskaa - meillähän on samanlainen huumorintaju, ja halutaan jakaa asioita. Kyllä mäkin näytän sille kaikki mielestäni hauskat jutut. 

Vierailija
24/25 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä ymmärrä tätä yhtään. Jos mun mies hihittää jollekin jutulle, niin kyllä mua kiinnostaa, että mikä oli hauskaa - meillähän on samanlainen huumorintaju, ja halutaan jakaa asioita. Kyllä mäkin näytän sille kaikki mielestäni hauskat jutut. 

Niin no, kuten itsekin aloitat - et ymmärrä. Et ole törmännyt sellaiseen ihmiseen, mistä tässä puhutaan. Normaalit aikuiset ihan mielellään välillä näyttää juttuja toisilleen. 

Vierailija
25/25 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei kritisoida sitä että jakaa puolison kanssa asioita. Jakamista onkin juuri se että kysyy toiselta sopivalla hetkellä että "tuli vastaan eilen hassu mursuvideo, haluatko nähdä?" Ja siihen voi toinen vastata "kyllä" tai "en oikeastaan halua, en jaksa katsoa mursuvideoita enkä henkilökohtaisesti pidä niitä hauskoina" ja puoliso ei suutu vaikka toinen vastaisi jälkimmäisellä tavalla. Huomaatko mikä ero on aikuisen ja taaperon tavassa "jakaa" hauska juttu? Aikuinen osaa odottaa asiansa kanssa ja kysyy kiinnistaako toista ja hyväksyy myös sen jos ei kiinnosta. Taaperomies on reaktiivinen ja murjottaa jos äitivaimo ei tuntosarvet pystyssä kuulostele mitä taaperomies mahdollisesti haluaa hänen tekevän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan