Ei tunnu mukavalta!!!! Veron palautus 110 e menee sekin ulos-ottoon!!
kaikista etuuksistani mitä saan menee se kolmas osa vähintään voudille!!! Ja nyt 110 e menee veron palautusta ulos-ottoon!!! Epäreilua !! Mihin voi valittaa edes???
Kommentit (49)
Miten ihmeessä joku voi edes päätyä ulosottoon??!! Eihän niin tyhmiä olekaan, eihän?
Mä sain jotain vähän yli 4000€ veronpalautuksia. Vouti ei vienyt yhtään ulosottoon. Aika outoa vai johtuisiko siitä että luottotiedot on kunnossa?
Mulla ei mene, mutta enpä tiedä vielä tuleeko palautuksia vai mätkyjä. Ulosottoon päätyy tietääkseni jos ei ole maksanut laskujaan. Pojalla oli pitkä velka nuoruuden tyhmyyksiä ulosotossa, meni töihin ja maksoi velkansa, elokuussa sai jo palautukset itselleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olisit maksanut laskusi senkin pummi.
ps. mene töihin
Jos olisin pummi, en menisi töihin, sillä pienestä palkastani jää niin vähän pätkätyöläisenä, että säännöllisellä toimeentulotuella jäisi enemmän.
Joskus, kun ei ymmärrä asioita, on parempi olla hiljaa, kun räksyttää ulos tietämättömyyttään.
T. Ulosotossa minäkin
niinhän siitä palkasta jää vähän käteen, kun pitää maksaa veroja, joilla elätetään satojatuhansia sossunpummeja.
saisi lopettaa kaikki laiskojen loisten elättämiset, jotta työntekijät saisivat pitää palkkarahansa itse
Tee töitä. Mun 1500e nettopalkasta meni 495e ulosottoon.
Vierailija kirjoitti:
Viekää sitten vaikka rikkinäiset kalsaritkin jalasta!!! Ei jaksa tämmöistä että rahaa kun tulee niin heti viedään! Olisin niin tarvinnut sen rahan
Kaikki kenen laskut olet jättänyt maksamatta olisi myös tarvinnut ne rahat mitä sinä et maksanut vaikka teit sopimuksen
Kuule ap, veronpalautus on yhdyssana. Tuokin kertoo miksi olet ulosotossa: olet yksinkertaisesti tyhmä
Vierailija kirjoitti:
Pistån paremmaksi: 2000 euroa veronpalautuksia ne kaikki ryöstettiin ja lomarahoista peräti 60!! Arvaa oliko kiva yrittää selviytyä kesästä kun kelastakaan herunut mitään, ne ottaa uo velat tuloina mikä on absurdia.
Kuka on niin vajaapäinen, ettei pyydä vapaakuukautta lomarahan maksukuukaudelle? Yleensä tuo vapaakuukausi on tavallisempaa kuin sen käyttämättä jättäminen, mutta velallisen on itse sitä älyttävä pyytää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistån paremmaksi: 2000 euroa veronpalautuksia ne kaikki ryöstettiin ja lomarahoista peräti 60!! Arvaa oliko kiva yrittää selviytyä kesästä kun kelastakaan herunut mitään, ne ottaa uo velat tuloina mikä on absurdia.
Missänsä näet ne? Omaverossa vai joku paperi? Mie en löydä noita tietoja
Mulla ihan omilta uo sivuilta, vaatii kirjutumisen. Varkaita mitä varkaita eivät ota ihmisten hätää huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Kuule ap, veronpalautus on yhdyssana. Tuokin kertoo miksi olet ulosotossa: olet yksinkertaisesti tyhmä
Eikä ulosotossa ole viivaa sanojen välissä,
Kuka teille per ke leen pummeille on rahaa antanut? Hyvä kun ulos ottavat perivät takaisin kyllä se lainaaja omat rahansa tarvitsee takaisin.menkää perkeleet töihin!ei tarvii täällä ulista uliuliuliuli ,persuja kaikki rotat!
Kun kyse on ulosoton viemistä rahoista, ainut osoite, johon voit valittaa, on tämä vauva av. Sen jo teitkin, joten näiltä osin asia on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olisit maksanut laskusi senkin pummi.
ps. mene töihin
Jos olisin pummi, en menisi töihin, sillä pienestä palkastani jää niin vähän pätkätyöläisenä, että säännöllisellä toimeentulotuella jäisi enemmän.
Joskus, kun ei ymmärrä asioita, on parempi olla hiljaa, kun räksyttää ulos tietämättömyyttään.
T. Ulosotossa minäkin
niinhän siitä palkasta jää vähän käteen, kun pitää maksaa veroja, joilla elätetään satojatuhansia sossunpummeja.
saisi lopettaa kaikki laiskojen loisten elättämiset, jotta työntekijät saisivat pitää palkkarahansa itse
Ja ulosotossa olevana siitä veeojen lisäksi menee se ulosotto, joka pienipalkkaisena esim. minulla on sen verran, että jää reilu tonni palkasta. Mitään tukia en ole saanut.
Vierailija kirjoitti:
Missä se näky se mätkyjen tai palautusten määrä? Olen yrittänyt etsiä
Ei missään. Verotus vuodelle 2025 valmistuu vasta keväällä 2026. Eihän nyt ole kaikki saaneet edes palkkojaan tältä vuodelta, tyhmät. Eikä firmat tehneet tilinpäätöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missänsä näet ne? Omaverossa vai joku paperi? Mie en löydä noita tietoja
Mulla ihan omilta uo sivuilta, vaatii kirjutumisen. Varkaita mitä varkaita eivät ota ihmisten hätää huomioon.
Purra tosiaan on.
No kyllä sä siihen totut. Nuorena kun tuli hölmöiltyä. Tietää ulos otosta monenlaista. Duunia kun tekee tietää aina paljonko menee voudille. Ei yhtään alle 4000 laskua ole siellä käynyt. Pikkulaskut on helppoja hoitaa. Vielä vuosi ja loput vanhenee. Osa maksettu.
Maksaa sen mitä pystyy.
Veronpalautus on aika pikkuraha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on niin vajaapäinen, ettei pyydä vapaakuukautta lomarahan maksukuukaudelle? Yleensä tuo vapaakuukausi on tavallisempaa kuin sen käyttämättä jättäminen, mutta velallisen on itse sitä älyttävä pyytää
Kumpi on vajaapäinen. Se joka maksaa velkansa mahdollisimman nopeasti vai se joka yrittää maksa sen mahdollisimman hitaasti ja kalliisti?
Ilmeisesti ulosottovelallisia yhdistää miessukupuolen tyyppiominaisuus, alle 70 pisteen älykkyysosamäärä.
Hallituksen tietenkin. Ap