Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ravintola OLOn uudenvuoden menu 200€/hlö

Vierailija
27.12.2025 |

Ja täyteen buukattu. Viinit päälle. 

Kyllä joillakin vielä on rahaa... Kaveri kuulemma menossa tuonne... 

Kommentit (224)

Vierailija
201/224 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olossa en valitettavasti ole vielä päässyt käymään, mutta nykyään kahden michelintähden paikassa kyllä. Ja näin parinkymmenenkin vuoden jälkeen muistan vielä osan annoksista. Joten suosittelen jos tuolla rahalla muistijäljen haluaa. Määritti silloin aika paljon omaakin ajatusta siitä mitä ruoka voi olla, ja kuinka sitä kotonakin voi parantaa ja mihin pyrkiä. Ja kaikki kertakäynnillä. Sanoisin että yksi elämäni parhaimpia sijoituksia.

Vierailija
202/224 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ei mitään erikoista juuri tuona iltana. Eihän se ole samat hinnat jos menu on pakollinen ja se maksaa summan X.

Miten se on eri hintaista jos sama menu toisena päivänä maksaa saman verran? 😂

Ja mitä eritystä muuten pitäisi olla? Haluat jonkun jonglöörin sinne? Eiköhän tuonne mennä nauttimaan ruoasta eikä mistään sirkuksesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/224 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sellainen että mä tykkään yksinkertaisista ruoista. Ei turhia mausteita. Annetaan kaikkien luontaisten makujen tulla esiin.

Vierailija
204/224 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon sellainen että mä tykkään yksinkertaisista ruoista. Ei turhia mausteita. Annetaan kaikkien luontaisten makujen tulla esiin.

Tuo menu voisi hyvinkin sopia sinulle siis! Tuollainen tyylikäs back to basics -menu jossa raaka-aineet ovat pääasiassa. 

Vierailija
205/224 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ei mitään erikoista juuri tuona iltana. Eihän se ole samat hinnat jos menu on pakollinen ja se maksaa summan X.

Ja mitä eritystä muuten pitäisi olla? Haluat jonkun jonglöörin sinne? Eiköhän tuonne mennä nauttimaan ruoasta eikä mistään sirkuksesta. 

Käsitin, että tämä on uudenvuoden menu. Eli mikä tästä tekee sitten niin erikoisen illan jos sama menu on tarjolla muulloinkin?

Kun kerta järjestetään uudenvuoden Menu eli uudenvuoden illallinen, niin kyllä siellä tulisi jotain erityistä olla eikä vain sama menu samoilla puitteilla mitä saa muulloinkin. Rahat pois hölmöiltä.

Ohjelmana voisi olla vaikka musiikkia. Ei tarvitse olla esitystä vaan vaikka hiljainen piano taustalla. Jotain joka erottaa uudenvuodenjuhlan tavallisesta viikonlopusta.

Vierailija
206/224 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsitin, että tämä on uudenvuoden menu. Eli mikä tästä tekee sitten niin erikoisen illan jos sama menu on tarjolla muulloinkin?

Kun kerta järjestetään uudenvuoden Menu eli uudenvuoden illallinen, niin kyllä siellä tulisi jotain erityistä olla eikä vain sama menu samoilla puitteilla mitä saa muulloinkin. Rahat pois hölmöiltä.

Ohjelmana voisi olla vaikka musiikkia. Ei tarvitse olla esitystä vaan va

Siinä on pieniä muutoksia. Osaat varmasti tutkia ravintolan sivuilta itse. Tilanteesta tekee juhlavan se, että siellä on kaikki syömässä pitkän kaavan mukaan eikä mitään nopeita bisnesillastajia. Kaikki tulevat sinne juhlamielellä. 

Eiköhän siellä musiikkia ole, varmaankaan ei hiljaisuudessa istuta. 

Miten tuossa otetaan sen enempää rahoja pois kuin muinakaan päivinä kun ruoat kuitenkin ovat samoissa hinnoissa? 

Vierailija
207/224 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjelmana voisi olla vaikka musiikkia. Ei tarvitse olla esitystä vaan va

Sinäpä se sitten olet varmasti suosittu ihminen.

Vierailija
208/224 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: "Ne piirtää joilla on liitua."

Tämä.

Vierailija
209/224 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon mätiä, kaviaaria ja kalaa, luultavasti tykkäisin. Ei ole mulle mahdollista kuitenkaan. Onneksi olen itse hyvä kokki ja saan hyvät ruoat tehtyä kukkarolleni sopivasti. 

Vierailija
210/224 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh, tuohan voisi olla mukava tapa viettää uuttavuotta! En ole tällaista vaihtoehtoa jotenkin ajatellut... Yleensä ollaan pelailtu lautapelejä ja syöty lähinnä nakkeja ja pottusalaattia... Siitä voisi sitten syömisen jälkeen siirtyä katselemaan ilotulituksia... Saisikohan jonnekin vielä pöytää... 

Vierailija
211/224 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmana voisi

Siinä on pieniä muutoksia. Osaat varmasti tutkia ravintolan sivuilta itse. Tilanteesta tekee juhlavan se, että siellä on kaikki syömässä pitkän kaavan mukaan eikä mitään nopeita bisnesillastajia. Kaikki tulevat sinne juhlamielellä. 

Miten tuossa otetaan sen enempää rahoja pois kuin muinakaan päivinä kun ruoat kuitenkin ovat samoissa hinnoissa? 

Onko paikka buukattu täyteen joka päivä? Mainostetaanko menuja sanoilla Torstai-illan Menu!!! 

Saako tuolla tilata muutakin kuin menun? Voinko ottaa yksittäisen annoksen jos haluan? Ellei saa, niin vertailu normaalipäivään on turha.

No, jos joku haluaa maksaa tuollaisesta niin maksakoot. Itse vaadin enemmän.

Vierailija
212/224 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan oleta että sieltä saa yhtä halvalla ruokaa kuin Hesburgerista tai RAX:ista.

Vierailija
213/224 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko paikka buukattu täyteen joka päivä? Mainostetaanko menuja sanoilla Torstai-illan Menu!!! 

Saako tuolla tilata muutakin kuin menun? Voinko ottaa yksittäisen annoksen jos haluan

Olet varmasti suosittu ja miellyttävä ihminen.

Vierailija
214/224 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako tuolla tilata muutakin kuin menun? Voinko ottaa yksittäisen annoksen jos haluan

Kyllä. Ystäväpiirini on laaja. Minua on sanottu miellyttäväksi ja mukavaksi ihmiseksi. Arvostan enemmän heidän mielipidettään kuin nimettömänä kirjoittavan palstailijan mielikuvaa.

Vierailija
215/224 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ystäväpiirini on laaja. Minua on sanottu miellyttäväksi ja mukavaksi ihmiseksi. Arvostan enemmän heidän mielipidettään kuin nimettömänä kirjoittavan palstailijan mielikuvaa.

Heh :)

Vierailija
216/224 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi Ferrari maksaa enemmän kuin vanha Nissan

Italialaisella räätälillä teetetty puku maksaa enemmän kuin Dressmannin puku

Olon menu maksaa enemmän kuin Raxin buffet 

Jne.

Jokainen valitsee mihin rahansa käyttää. Joillain rahaa on vähän, toisilla paljon.

Vierailija
217/224 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

200 euroa ! Hyvä luoja.

Mulla menee viikonlopun ravintolakäyntiin takseineen enemmän ?

Ompa halpaa....

Hei. Jos viikonlopun bilettämiseen menee 800e niin se on ihan eri asia.

Se on kaikkien mielestä ihan ok ja normaalia.

Mutta syöppä ruokaa 200 eurolla !!!!

Vierailija
218/224 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelmana voisi

Uuteen vuoteen näyttäisi nimenomaan olevan sitä menua kaikille, ja se on koko homman pointti. Sinne mennään juhlimaan pitkän kaavan kautta eikä syömään nopeasti. 

Mitä enempää voisit toivoa kuin 12-13 ruokalajia? Vai siis toivoisitko vähemmän? 2-4 ruokalajia? Kaikkea tietty ei ole pakko syödä jos ei halua. 

Uutena vuotena ravintolat ovat täyteen pakattuja, itse olisin onnellinen jos tuollaiseen pääsisin. Ehkä voisin ensi vuonna harkita. 

En oikein ymmärrä miksi haluaisit mennä tuonne juhlimaan uuttavuotta ja sitten tilata alacartesta kun homman koko juju on se, että kaikki syövät pitkän kaavan mukaan. 

Jos haluat tilata alacartesta niin sitten sinun kannattaa mennä sellaiseen ravintolaan jossa se onnistuu, sellaisiakin varmasti on. 

Vierailija
219/224 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelmana voisi

Saako tuolla tilata muutakin kuin menun? Voinko ottaa yksittäisen annoksen jos haluan? Ellei saa, niin vertailu normaalipäivään on turha.

No, jos joku haluaa maksaa tuollaisesta niin maksakoot. Itse vaadin enemmän.

Sinä et varmaankaan menisi myöskään Helsingin tämän vuoden kehutuimpaan ravintolatulokkaaseen Borealiin? 

Siellä on konseptina yllätysmenu. Siis ei listaa jolta valita, eikä edes etukäteen tiedä mitä tuleman pitää. 

Meillä on sinne pöytä varattuna tammikuussa ja odotamme kovasti. 

Vierailija
220/224 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selasin ketjun läpi. 

Minusta tämän ravintolan UV-konsepti kuulostaa oikein kivalta, mielelläni menisin kun menukin kuulostaa hyvältä! 

Mukavaa että on erilaisia konsepteja, tuo viimeisen mainitsema uusi tulokaskin kuulostaa mielenkiintoiselta, siitä taisi olla Hesarissa juttu syksyllä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi