Miten ottaa riidat vain riitoina, eikä alkaa heti miettiä eroa?
Mies haukkuu minua riidoissa todella rumasti, kääntää kaiken syykseni eikä ota itse vastuuta mistään. Pyörittää sormea ilmassa että "taaaas lähteeee leeevy pyyyörimään" ja nauraa ivallisesti, kun yritän selittää hänen pahoittaneen mieleni. Satuttaa koko ajan lisää.
Ja AINA haluan erota tuossa vaiheessa. Vaan kun päiviä kuluu, eroajatukset hiipuu ja suhde jatkuu.
Kuluttavaa. Mutta miten tuosta irti?
Kommentit (69)
Ei kaikki halua riidellä. Ellei ole joku rauhallinen kiista. Tai tiedetään temperamentit.
Täällä sama. Mies vielä aina muistaa sanoa että minä kuulemma nautin riitelemisestä. Ihankuin huvikseni aloittaisin riidan. Jokainen riita saa miettimään että lähtisin jos ei olisi noi lapset..
Meillä on hieman samanlaista. Ja on käyty terapiassa. Joskus on hyviä kausia ja voi mennä vaikka puoli vuottakin ilman riitaa.
Mutta sitten aina tulee jotain. En osaa auttaa. Itselle tämä tehnyt sen, että en enää luota toiseen täysin enkä kerro kaikkea asioita. Ja tosiaan aina riidan jälkeen menee noin viikko, että olotila tasaantuu ja pääsen siitä yli.
Todella raskasta. Ja kyllä sitä mietin, että milloin sen sanoo, että nyt tämä oli viimeinen kerta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama. Mies vielä aina muistaa sanoa että minä kuulemma nautin riitelemisestä. Ihankuin huvikseni aloittaisin riidan. Jokainen riita saa miettimään että lähtisin jos ei olisi noi lapset..
Sama. "Sä elät sillä että saat riidellä, sä et oo muuten mitään". Sanoo mies jonka mielestä kuka tahansa kadulla vastaan tuleva on parempi vaimo kuin minä.
En ymmärrä miksi elätte tällaisissa suhteissa. En kertakaikkiaan.
Erouhkaus on tehokas ase,ellei vastapuoli ole samaa mieltä erosta.
Ei kannata jäädä suhteeseen joka ei ole täydellinen sinulle. Meille on niin paljon helpompaa luoda parisuhteita kuin mieheillä niin jos kaikki ei ole täydellistä sinulle niin eroa ja uutta suhdetta kehiin jos vaikka löytäisit semmoisen miehen joka tekee niin kuin sinä käsketään eikä vaadi sinua vastuuseen tai muuttamaan itseäsi. Nainen on aina täydellinen eikä naista saa vaatia muuttumaan
Vierailija kirjoitti:
Erouhkaus on tehokas ase,ellei vastapuoli ole samaa mieltä erosta.
Ei ole
Kysytkö nyt aidosti tosissasi?