Mistä tulee käsitys, että jos on ollut useita seksikumppaneita niin on hyvä sängyssä?
Itse ajattelen, että se on juuri päinvastoin.
Että mitä enemmän, niin sitä huonompi tapaus, kun kukaan ei ole jäänyt pysyväksi kumppaniksi.
Kommentit (39)
Ei mistään, eikä asia ole todellakaan noin.
Vierailija kirjoitti:
Lahnanaisen pääluku voi olla suuri ja silti hän saattaa vain levittää jalkansa ja röhnöttää paikallaan.
Ja sekin on enemmän kuin sinä ikinä ansaitset. Ajattele.
Kokemus ei aina tee hyväksi. On huomattu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi luopua hyvästä seksikumppanista? Ap
Aika siirtyä uuteen vaiheeseen elämässä. Sitäpaitsi seksi ei ole tärkeää.
Kun minä mies joskus erehdyin kertomaan täällä, kuinka olin kieltäytynyt mahdollsiuudesta harrastaa seksiä neljänsien treffien yhteydessä naisen selkesätä ja ymmärrettvästä vihjeestä ja halusta harrastaa sitä kanssani. En vaikka ei hänessä minusta ollut, eikä ole vielä tänäpäivänäkään tullut tietooni mitään erityistä sen paremmin fyysistä tai psyykksitä vikaa tai puutetta.
En osannut kirjoittamsieni hetkellä aavistaa miten paljon minua haukuttiin ja halveksittiin. tai vähintääm kehoitettiin hakeutumaan hoitoon ja hakemaan apua syvään estyneisyyteeni ja harhaisiin ajatuksiini kun erehdyin kertomaan senkin, että pidin mahdollsiena, että saattaisimme vielä tavata ja veittää samaisen naisen kanssa aikaa yhdessä; kenties edetä harratsamaan seksiä myöhemmin.
Olsin kaivannut ja toivonut, että edes joku olisi kirjoittanut, että mitä jätkä selität ihan normaalia ja tavallsita, vallankin kun ette aiemmin tienneet tai tuntemeet toisianne mistään aiemmin.
Sen sijaan jäi mielikuva, että monen mielikuvissa miehen tulee aina olla heti ja missä tahansa valmis ja halukas seksiin naisen kanssa jos nainen ehdottaa sitä ja kuinka oikeastaan moni mes olisi viiemsitään kolmansien treffein yhteydessä tajunnut ja ymmärtänyt ehdottaa itse seksiä, ellei ole -kuten ilm. minä syvästi rajoittunut ja mieleltän estynyt.
Sainko itselleni tästä episodista traumat. Jaa,a. Olsiko uskottavaa, jos sanosin, että en saanut.
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi olla hyvä seksissä mutta ne kymmenet ja jopa sadat seksikumppanit pilaavat naisen. Aika harva mies haluaa naisen joka on jakanut tavaraansa liian monille miehille.
Hah haaaa! Luuletko että minäkään olen paljastanut nyksälle taustojani? En myöskään halua tietää hänen seksihistoriaansa vaikka hän on puheliaana miehenä sitä valottanut jonkin verran. Ei tuollaisella ole mitään merkitystä. Ehkä olet kotoisin joltain pikkupaikkakunnalta, jollaisella kaikki tietävät kaikkien asiat?
Ei kai tuo ole muuta kuin sellaisten kuvitelma joilla itsellään ei niitä seksikumppaneita ihmeemmin ole ollut.
Se yhdenyönpano glorifioidaan aivan käsittämättömällä tavalla eikä sillä ole mitään tekoa todellisuuden kanssa. Suurin osa niistä kun on niitä kännisiä ähellyksiä jotka vaan lähinnä harmittaa jo siinä vaiheessa ja viimeistään aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi luopua hyvästä seksikumppanista? Ap
Onko kumppani siis joku tavara josta luovutaan jos se ei enää sovi?
Jos on lahkeesta väljä ja hyvä makaamaan selällään ei vielä tarkoita hyvää sekstailijaa.
Itse ajattelet että se on päinvastoin?
Eli inselimies joka ei ole koskenut kuin itseensä, on siis seksin ylijumala?
Vierailija kirjoitti:
Kun minä mies joskus erehdyin kertomaan täällä, kuinka olin kieltäytynyt mahdollsiuudesta harrastaa seksiä neljänsien treffien yhteydessä naisen selkesätä ja ymmärrettvästä vihjeestä ja halusta harrastaa sitä kanssani. En vaikka ei hänessä minusta ollut, eikä ole vielä tänäpäivänäkään tullut tietooni mitään erityistä sen paremmin fyysistä tai psyykksitä vikaa tai puutetta.
En osannut kirjoittamsieni hetkellä aavistaa miten paljon minua haukuttiin ja halveksittiin. tai vähintääm kehoitettiin hakeutumaan hoitoon ja hakemaan apua syvään estyneisyyteeni ja harhaisiin ajatuksiini kun erehdyin kertomaan senkin, että pidin mahdollsiena, että saattaisimme vielä tavata ja veittää samaisen naisen kanssa aikaa yhdessä; kenties edetä harratsamaan seksiä myöhemmin.
Olsin kaivannut ja toivonut, että edes joku olisi kirjoittanut, että mitä jätkä selität ihan normaalia ja tavallsita, vallankin kun ette aiemmin tienneet tai tuntem
Sait kitkeriä vastauksia ihan vaan sen takia, että aloituksesi oli kirjoitettu kaikki naiset kollektiiviksi yleistettynä (ovatko naiset tosiaan tällaisia jne.) ja lisäksi kirjoitit tuosta naisesta hyvin ikävään sävyyn. Muistan tämän aloituksen ja se vaikutti niin naisvihamielessä kirjoitetulta trollaukselta kuin olla ja voi.
Oman naiskokemukseni mukaan parhaat ovat 18-22 vuotiaat ja sitten +40v naiset.
Vasta täysi-ikäistyneet ovat jo tottuneet panemaan, mutta ovat silti kokemattomia monessa asiassa ja suostuvat kaikkeen koska ajattelevat että "tää on sitä tosiseksiä mistä miehet tykkää".
Sitten kun nainen on 23-39, ovat jo aikuistuneet, olleet parisuhteissa, lisääntyneet. Sen verran katkeroituneita elämään kun ovat huomanneet että miehet pitävät heitä pelkkänä pilluna. Tulee se voimaantuminen, että "minä haluan nautintoa" mikä johtaa siihen että aletaan maata liikkumatta selällään ja odotetaan että se valkoinen prinssi tulee ratsullaan ja suo sarjan orkkuja ilman että edes koskee.
Nelikymppisenä tajuavat ettei sitä prinssiä koskaan tullutkaan, vaikka nuolivat todella montaa sammakkoa ja odottivat taikaiskua. Eroavat avioliitostaan ja lapset ovat jo niin vanhoja ettei panoaika rajoitu enää pelkkiin päikkäriaikoihin.
Sitten muistavat nuoruudestaan sen, että miehet tykkäsivät pitää heitä pelkkänä pilluna. Yrittävät aikansa etsiä vielä unelmiensa prinssin, mutta tajuavat pian ettei ikä ole kohdellut heitä lempeästi. Painoa on tullut, tissit roikkuu ja lasten syntymän jälkeen unohtui jumpata eturessu pois. Valtaosa miehistä on muuttunut sellaisiksi, joita ei panisi kuin tuhannen kännissä. Saadakseen säädyllisen näköistä miestä (jota muutkin kilpasiskot haluavat panna) käyttävät salaista asettaan; hyväksyvät sen että ovat miehille pelkkä pillu.
M43
Herkkyys puuttuu. Se, mistä minä tykkään ei ole sama kuin sadan muun. Tykkään seikkailusta ja jännityksestä. Sellaisesta nuoruuden raikkaudesta. Eltaantunut panoihminen ei sitä tarjoa.
Kaikki ne etsii rakkautta. Se on kuin hiekka, joka valuu heidän sormien lävitse.
"Sait kitkeriä vastauksia ihan vaan sen takia, että aloituksesi oli kirjoitettu kaikki naiset kollektiiviksi yleistettynä (ovatko naiset tosiaan tällaisia jne.) ja lisäksi kirjoitit tuosta naisesta hyvin ikävään sävyyn. Muistan tämän aloituksen ja se vaikutti niin naisvihamielessä kirjoitetulta trollaukselta kuin olla ja voi."
Tai sitten erehdyt. - En ole näet itse edes enää varma oliko se juuri tämä åalsta, jolle vuosia sitten tuon avauksen tein.
Mutta voi tietysti olla, että olen universumin ainoa mies, joka on tällä palstalla yrittänyt tahdikkaasti kertoa siitä, miten oli aikanaan hämmentynyt tai oikeammin järkyttynyt siitä millaien ryöpytyksen sai osakseen kun erehtyi kertomaan miten ei ollut innostunut ja kiinnostunmut harrastamaan seksiä naisen kanssa naisen selkeästä ja ymmärrettävästä vihjeestä huolimatta.
Ja kaikk sei tahdikkuus jolla yritin kuvata naisen objektiivisesti arvioiden mahd. moni muu olis toiminiut toisin tulkittiin pelkäksi katkeruudeksi. Jos muistan oikein taisin piianallisen tarkasti kuvata häntä ja häne käyttäytymistään. Ymmärtäen toki itsekin, että kirjoitukseni olsi ollut paljon fiksumman oloinen (ehkä antanut itsestäni edes hieman fiksumman mielikuvan) jos kirjoitukseni olisi ollut vaikka alle kolmannes siitä, mitä katkeroituneessa mielentiassaniko sitten tulin kirjoittaneeksi.
Katkeroituneessa, josta nyt jo uskon päässeeni yli, joka tietysti varmasti monen saattaa olla mahdotonta tajuta, että niin olsi voinut käydä. Kun johan tällaisesta kokemuksesta pitäsi elää katkeroituneena sovinistina hautaan asti. (Oho Luuelno tosiaan, että moni muukin muistaisi tuolloisen postuskeni).
Se on kuin ensimmäinen sade iholla. Epäröivä kosketus. On mahdollista, että toinen kääntyy pois.
Satoja pannut hoitaa homman kuin työmies. Siinä ei ole enää sitä herkkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Se on kuin ensimmäinen sade iholla. Epäröivä kosketus. On mahdollista, että toinen kääntyy pois.
Satoja pannut hoitaa homman kuin työmies. Siinä ei ole enää sitä herkkyyttä.
Eikä rakkautta. Jäljellä on reikäinen saapas. Tämä on hänen mielensä tila.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi olla hyvä seksissä mutta ne kymmenet ja jopa sadat seksikumppanit pilaavat naisen. Aika harva mies haluaa naisen joka on jakanut tavaraansa liian monille miehille.
Hyvä avain avaa monta lukkoa. Huono lukko avautuu monella avaimella.
Avain ja lukko? Me puhutaan pilluista ja kikkeleistä täällä. Mutta kun kerta kielikuvista tykkäät, niin terotin pystyy teroittamaan tuhansia kyniä eikä mene miksikään, mutta moneen kertaan teroitettu kynä on käyttökelvoton.
Lahnanaisen pääluku voi olla suuri ja silti hän saattaa vain levittää jalkansa ja röhnöttää paikallaan.