Kannattaako ajatella ihmistä jonka kanssa ihastus ei johtanut pidemmälle
Onko parempi olla kokonaan ajattelematta vai antaa itsensä ajatella häntä seksuaalisesti koska halu on kova.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Miksei tullut mitään?
Itse olen ihastunut varattuun työkaveriin ja vaikuttaa siltä, että hänkin pitää minusta. Ei tästä mitään tule, mutta aina saa fantasioda...
Hmmm
Kannattaa pitää mielessä, että sen varatun miehen puolison inho sinua, narsistista ja kunniatonta tunkeilijaa kohtaan, voi olla pahimmillaan jopa vaarallista. Vaikka olet mitä olet, niin tyhmä ei kannata olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei tullut mitään?
Itse olen ihastunut varattuun työkaveriin ja vaikuttaa siltä, että hänkin pitää minusta. Ei tästä mitään tule, mutta aina saa fantasioda...
Hmmm
En tiedä puhuiko hän totta joten vastaan vain sen mikä minulla oli esteenä. En ollut tunteissa vapaa.
Ap
Mitä hän puhui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei tullut mitään?
Hmmm
En tiedä puhuiko hän totta joten vastaan vain sen mikä minulla oli esteenä. En ollut tunteissa vapaa.
Ap
Mitä hän puhui?
En viitsi kertoa sitä tänne.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei tullut mitään?
Hmmm
Kannattaa pitää mielessä, että sen varatun miehen puolison inho sinua, narsistista ja kunniatonta tunkeilijaa kohtaan, voi olla pahimmillaan jopa vaarallista. Vaikka olet mitä olet, niin tyhmä ei kannata olla.
Kukaan fiksu ei koske varattuun. Sen verran pitää olla itsesuojelua.
Minä myös varattuna olen ihastunut varattuun työkaveriin. En tiedä hänen tunteistaan yhtään. Aina saa fantasioida, en aio mitenkään toteuttaa fantasioitani. Pitkä avioliitto takana ja ihastuksia tulee ja menee.
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelen ihastusta kun masturboin, vaikken saa häntä. Ei ajattelu mitään haittaa vaikka olis varattukin. Mulla kans halu syttyy aniharvasta ja tähän henkilöön se olisi ollut todella kova.
Sama. 5 vuotta sinkkuna olleena en ole tuntenut seksuaalista halua muuta kuin hänen lähellään. Luulen että hänkin on tuntenut sen jännitteen. Sattuneesta syystä meistäkään ei voisi (ehkä) tulla mitään, mutta mukava haaveilla.... ei siinä mitään menetäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelen ihastusta kun masturboin, vaikken saa häntä. Ei ajattelu mitään haittaa vaikka olis varattukin. Mulla kans halu syttyy aniharvasta ja tähän henkilöön se olisi ollut todella kova.
Sama. 5 vuotta sinkkuna olleena en ole tuntenut seksuaalista halua muuta kuin hänen lähellään. Luulen että hänkin on tuntenut sen jännitteen. Sattuneesta syystä meistäkään ei voisi (ehkä) tulla mitään, mutta mukava haaveilla.... ei siinä mitään menetäkään.
Traumabonding ja limerenssi.
Tai sitten Porvoosta.
Nuorten ihastumiset ymmärrän, kun ovat hyvännäköisiä kasvoista ja kehosta. Mutta sitten nämä 45+ ikäiset. Ainakin Suomessa niin ankean näköisiä miehiä ja naisia tuon ikäisissä, ihmetyttä miten jotkut vielä kokee ihastuksia. Tietysti ihastuminen ja lisääntynyt halukkuus voi olla myös merkki fyysisestä tai psyykkisestä sairaudesta hieman vanhemmilla ikäpolvilla.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös varattuna olen ihastunut varattuun työkaveriin. En tiedä hänen tunteistaan yhtään. Aina saa fantasioida, en aio mitenkään toteuttaa fantasioitani. Pitkä avioliitto takana ja ihastuksia tulee ja menee.
Olet kuvottava, pettämishaluinen ja mikä pahinta toisten parisuhteen suhteen rikkomishaluinen ällötys. Limainen tyrkky. Olet todennäköisesti tehnyt jo jonkin sellaisen liikahduksen, mistä uhrisi puoliso on tajunnut mitä hel vettiä sä vaivihkaa yrität. Hyi mikä .....
Sokeri sulaa vanhemmankin suussa.
Vierailija kirjoitti:
Sokeri sulaa vanhemmankin suussa.
Mitä tarkoitat tässä yhteydessä tuolla?
Tiedän yhden naisen, joka meni ja ylitteli hiuksenhienosti soveliaisuuden rajoja varatun suhteen. Reviiriloukkaus, tuossa lähimenneisyydessä. Ei ehkä aina miehille niin selkeitä sellaiset tilanteet, etenkään kun mies ei itse koe mitään tyrkkyä kohtaan, mutta kuka tahansa kartalla oleva puoliso, nainen, kyllä tajuaa mikä on tunkeilevan naisen taholta homman nimi. Mikä alhainen...
Silloin tajusin kirkkaasti, mikä nainen on naisiaan. Niin ei vaan tehdä ja sillä selvä, niin ei tee hyvä ihminen. Kertakin vielä. No, en suosittele.
No eihän se varmaan kannata, mutta minkäs sille tekee että kyseinen ihminen edelleen tulee mieleen? Joo tietenkin siinä vaiheessa voi ihan tietoisesti alkaa ajattelemaan jotain muuta (asiaa) ja vaikka ihan kieltääkin itseään ajattelemasta kyseistä ihmistä, mutta ei niitä ajatuksia voi aina / kokonaan estää tulemasta. Etenkään silloin jos toinen oikeasti vaikutti tosi potentiaaliselta ja itse ihastui mutta tunteet ei olleet molemminpuolisia.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden naisen, joka meni ja ylitteli hiuksenhienosti soveliaisuuden rajoja varatun suhteen. Reviiriloukkaus, tuossa lähimenneisyydessä. Ei ehkä aina miehille niin selkeitä sellaiset tilanteet, etenkään kun mies ei itse koe mitään tyrkkyä kohtaan, mutta kuka tahansa kartalla oleva puoliso, nainen, kyllä tajuaa mikä on tunkeilevan naisen taholta homman nimi. Mikä alhainen...
Silloin tajusin kirkkaasti, mikä nainen on naisiaan. Niin ei vaan tehdä ja sillä selvä, niin ei tee hyvä ihminen. Kertakin vielä. No, en suosittele.
Tuollaiset eivät ole mieleltään terveitä.
Kyllä ihmisiä pitää ajatella joskus. Rakkaita ihmisiä pitää muistaa ja niitä, jotka ovat olleet avuksi.