Kannattaako ajatella ihmistä jonka kanssa ihastus ei johtanut pidemmälle
Onko parempi olla kokonaan ajattelematta vai antaa itsensä ajatella häntä seksuaalisesti koska halu on kova.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Miksei tullut mitään?
Itse olen ihastunut varattuun työkaveriin ja vaikuttaa siltä, että hänkin pitää minusta. Ei tästä mitään tule, mutta aina saa fantasioda...
Hmmm
Kannattaa pitää mielessä, että sen varatun miehen puolison inho sinua, narsistista ja kunniatonta tunkeilijaa kohtaan, voi olla pahimmillaan jopa vaarallista. Vaikka olet mitä olet, niin tyhmä ei kannata olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei tullut mitään?
Itse olen ihastunut varattuun työkaveriin ja vaikuttaa siltä, että hänkin pitää minusta. Ei tästä mitään tule, mutta aina saa fantasioda...
Hmmm
En tiedä puhuiko hän totta joten vastaan vain sen mikä minulla oli esteenä. En ollut tunteissa vapaa.
Ap
Mitä hän puhui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei tullut mitään?
Hmmm
En tiedä puhuiko hän totta joten vastaan vain sen mikä minulla oli esteenä. En ollut tunteissa vapaa.
Ap
Mitä hän puhui?
En viitsi kertoa sitä tänne.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei tullut mitään?
Hmmm
Kannattaa pitää mielessä, että sen varatun miehen puolison inho sinua, narsistista ja kunniatonta tunkeilijaa kohtaan, voi olla pahimmillaan jopa vaarallista. Vaikka olet mitä olet, niin tyhmä ei kannata olla.
Kukaan fiksu ei koske varattuun. Sen verran pitää olla itsesuojelua.
Minä myös varattuna olen ihastunut varattuun työkaveriin. En tiedä hänen tunteistaan yhtään. Aina saa fantasioida, en aio mitenkään toteuttaa fantasioitani. Pitkä avioliitto takana ja ihastuksia tulee ja menee.
Kyllä ihmisiä pitää ajatella joskus. Rakkaita ihmisiä pitää muistaa ja niitä, jotka ovat olleet avuksi.