Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

<3 TOUKOJEN TIISTAI <3

24.04.2007 |

Öinen pinon aloitus..

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uni karkas vessareissujen aikana..

Jalat on viritelty yläasentoon peiton,tyynyn ja ison pehmonallen avulla, ovat ihan pökkelöt. Sen saa ku kävelee päivän. Luin kateellisena, jalkahieronta kuulostas mahtavalle!

Meni eilinen ilta herkistellen, tulossa hulluks varmaan? :)

itku meinas tulla kun muistelin äitiä hypistelemäs niitä pieniä asuja.

Sit soitti mun isi ja ilmotti tulevansa päiväkotiin tutustumaan meijän mukaan, että varmasti antavat neidin hälle kun oon sairaalassa :) sulosta!

Sit soittiki ex ja lohdutteli äpoli käynnistä, tokas siinä samalla että hän ei tahdokkaan tietää sukupuolta kun ei oo sitä oikeaa lottovoittoa mitä jännätä niin edes jotain vastaavaa. Herkistelin sit siinä, kun ekan kerran tuntu et vauva on tärkee ja kun oon ollu käsitykses et toivos vaan poikaa.. :)

hoidosta vastaan vaikka eri juttu onkin ku monella muulla, eli menee hoitoon mummin luo sairaalassa olo ajaksi. Sieltä pappa sit kuskaa päivähoitoon ja takas mummilaan. Paitsi sektiopäivänä kun mummi on mun luona ni hoitaa pappa sen aikaa. Mummi tulee sit vielä kotiin avuksi kun päästään pois. On onni omistaa maailman ihanimmat vanhemmat! Sen tajuaa nyt, miten paljon ovat mukana ja auttavat <3

Hmm.. Muksu laulaa sängys, alkaa häiriintyä jo mun yöelosta kun ei oma huone valmis vielä.

Nuusku-nuu kirjotti jaksamisesta, itekkin miettiny.. Meillä tuo 3v uhma vielä pahimmillaan, mutta kai sitä sopeutuu kun tulee taas jonkinlainen rytmi elämään lasten kanssa. Rakkautta varmasti riittää. Ja kai tuo neiti sopeutuu, kun ei oo enää ainut joutuu odottaa vuoroaan ja jakamaan..

Jos yrittäs nukkua aamuun, ikkuna auki ja silmät kii.

Rv 36+6, huomenna tasaluku!

Vierailija
2/50 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä olis uni maistunu mut poika päätti herätä viideltä! Et kiitti vaan..:)

Ihanaa kun aamu alkaa kuitenkin kasvohoidolla ja illemmalla viedään poika yökylään samaiselle mummulle ketä tulee hoitaa tänään poikaa aamuks joten huomenna aamulla saa sitten nukkua.

Eikä mulla mitään asiaa oo ainakaan vielä, illemmalla ehtii sit kirjoitella ja lukee teidän pinot!

t:minnis80 rv 34+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaiset olivat jo pinonkin kerenneet väsätä :)

Hereillä ollaan tääläkin kukuttu taas jostain viidestä asti, jouduin viemään miehen aamulla töihin kun itselläni on yhdeksältä neuvola ja tarvitsen autoa. Voisihan sitä tietenkin yrittää uudestaan nukahtamista, mutta sitten kun pitäisi sinne neuvolaan herätä niin sitten nukuttaisi niin makoisasti... Näin käy aina!!

Tänään on myös neuvola lääkäri, toisaalta voisin peruuttaa koko neuvola käynnin, koska jo viikon päästä on synnytystapa-arvio, mutta koska minulla on niiiin tylsää ja haluan kuulla vauvan sydän äänet ja tietää onko vauva vieläkin rt:ssä ym ym... Seli seli, tylsä elämä mulla kun ihan innoissani sinne neuvolaan paukkaa :)!!

Juu eilen taisin tosiaan olla 10 viikkoa muita jäljessä :D! Vaikka olo onkin välillä sellainen että olisi jo 10 viikkoa yli ajalla...

Eilen oli joku hormoni-känkkäränkkä meillä kyläilemässä, voi mies raukkaa!! Itkin ihan joka asiasta, suutuin pienimmästäkin lausahduksesta ja sitten kun mieheni rupesi jo pikkaisen itsekin hermostumaan mun kiukuttelulle niin sekös vasta sai tämän mamman hurjaksi, valitettavasti vain kesken kotimatkan kun olimme tulossa kaupoilta kotiin... Ajoin auton isolle parkkipaikalle ja hyppäsin autosta myrskytuulen lailla ulos, ja lähdin kävelemään läheistä mäkeä ylöspäin. Yritin kävellä mahdollisimman reippaasti ja suuttuneesti pois päin välittämättä liitos ja jalka kivuista, mutta jo kohta mieheni ajoi autolla vierelleni ja tokaisi ikkunasta, että kylläpäs se minun suuttunut neitini hiipii hurjaa vauhtia eteenpäin... Noh, enhän minä siinä voinut enää muuta kuin nauraa :D! Varmaan oli hyvä näky kun tämä mamma yrittää mennä mahapystyssä mäkeä ylös :)!!

Tänään kokeillaan josko uusi kauppareissu antaisi vähän isomman saaliin. Eilen sain ostettua vauvalle ainoastaan muutaman myssyn ja sukkia, sitten piti jo lähteä kaupasta pois kun rupesi niin paljon kiukuttamaan...

Tulen vielä myöhemmin kertomaan neuvola kuulumisia!!

T: Mirmuska ja Vilperi 37+2 (nyt tais mennä oikein...? viisaammat korjatkaa :) )

Vierailija
4/50 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan varjokas vauvaa hakemassa? Ja missä on sussu?

Kuka muistaa millaista oli nukkua koko yö ilman kipuja ja vessassa ramppausta? En minä ainakaan. Viime yökin oli aivan hanurista, takapuoli on kipeä, oonko tietämättäni jumpannut?

Hiukka hirvittää nää päivät tuhmauhman kanssa jos jotain sattuu, mutta pakko pärjätä. Mies ei vois olla oikeestaan pois koululta yhtään kun on mahdollinen työpaikka tiedossa uudessa ammatissa. Eilenkin ois jotain sopimuksen tynkää pitänyt neuvotella. Vaikka eipä tää murehtimalla parane, kiva huomata, että asioilla on taipumus kasaantua, tosin myöskin järjestyä.

Herkkyyttä täälläkin suuntaan jos toiseen...synnärillä eilen oli turvallinen olo miehen kanssa ja sama huumori yllä kuin piiperoa synnytäessä. Mies oli niin kokeneena kyselemässä kaurapussia kipuun ja oli jo valmiina hieromaan selkää :) Kurjaa jos joutuu yksin menemään.

Vaunut on tosi ihanat!!! Ehkä hiplasin kun piipero nukahti. Niin näppärät ja nätit, kyl vauva kelppa ;D

pinnistän plussat

+uudet vaunut

+vauva voi masussa hyvin

+vatsa toimii

rv 35+4

Vierailija
5/50 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläpä tätä nyt sitten kipuillaan. Lonkkaa/kia särkee, jalkoihin säteilee. Keke-aallehan tämä on tuttua mutta hei en mä nyt olis enää tähän tarvinnu varsinaisesti mitään rasitetta lisää.

Synnytystapa-arvio oli eilen ja voi olla, että asiaan kuuluneet tutkimukset on saanu tän säryn aikaan...niin ja tottahan supistelee heti aamusta.

Sf mitta oli ..käsittämätön 35 cm.

Vauva painaa 3,5 kg viikoilla 36+5 ..ei naurata.

Kaikki vauvalla ok paitsi tuo vatsanympärys on yli käyrien..pään ja vatsanympäryksen eroa tässänyt sitten seurataan. Ei saa olla vyötärys 4 cm isompi kuin pään ympärys. Sokerivauvahan se siellä masussa oli kasvanut..kilon kolmessaviikossa. ..ja synnytys alakautta käynnistellen...hirvittää jokainen päivä minkä se tuolla vielä muhii. Yli nelikilosta en mitenkään tahtoisi punnertaa.

Mutta mä meen istumaan kampaajalle aamupäiväksi ja miettiskelemään tätä touhua.

Vierailija
6/50 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko hiton päivän oli kamalaa menkkamaista jomotusta ihan tuonne puoleen yöhön asti.

Sitten sain unenpäästä kiinni.

Poika heräsi huutamaan 6.15, mutta kannoin takas sänkyynsä ja sinnehän ukkeli nukahti ja nukkuikin tuonne puol kasiin asti :)

Yöllä tuli käytyä kaks kertaa vessassa, varmaan ennätys!

Tervetuloa Nuusku-nuu!

Täälläkin jännätään kuinka arki kahden kanssa lähtee käyntiin. Varmasti ihan hyvin, mutta kunhan nyt miettii kaikkea...

Ida-Antonia; mä katselin tuota ihan samaa mekkoa, mutta olis kiva nähdä toi ihan luonnossakin ja päästä sovittaan. Olihan tuo hintakin aikas suolanen! Kun ei kuitenkaan tule kauheasti käyttöä...

Tosin mummoni täyttää 80-vuotta ensi kesänä ja sitten on ne häät. Pitää katsella sitten, kun tiedän onnistuuko imetys vai ei.

Martinalta olisin halunnut kysyä onnituiko imetys? Mutta ehkäpä et vielä jaksa roikkua netissä, kun sen nyytikin justiinsa sait :)

Mulle jäi mieleen tuo Tottelina, pari viikkoa sitten oli jännätpaikat. Lähditköhän jo synnyttämään??

Ja se SUSSU???

Onkohan möhömaha saanut perjantaina tytön vai pojan?

Mistähän muusta oli puhetta, ei voi muistaa...

Neuvoloita taas tänään todella monella, kertokaas kuulumiset ( se on varmaan mun päivän kohokohta :) )

Jaksuja!

OP, Käpy TASAN 38!! ja " Iivari" 1v7kk

p.s madam maman ennustuspäivä lähenee ( 28.4. )

Vierailija
7/50 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiliset:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10137420&p=1&tmode=1&smod…

( . ) Ei erikoista aikaan nähden;). Hiivaa meinasi g*lrg%j pukata, mutta nyt jo onneksi rauhallisempaa sillä saralla... Vähän hirvitti työntää sinne enää mitään lääkkeitä, kun ei tiedä, onko auki jne.

Kilpajuoksu jatkuu. Kumpihan valmistuu nopeampaa: minä vai vauva? Valmistujaisia vietetään yhdessä miehen kans ens sunnuntaina. En uskaltanut enää venyttää pitempään, koska pippalot jäisivät pitämättä, jos vauva päättäisikin syntyä. Ja lapset jäävät hoidosta pois kuitenkin vappuna, joten aika hiljaista on, että saisin sen jälkeen enää yhtään paprua palautettua...

ISOMPIEN LASTEN HOIDOSTA: Ensisijaisesti yöksi soitetaan mun vanhempia, mutta he ovat päivät töissä, joten päivälle pitää keksiä sitten joku muu. Ei ole vielä ehditty miettiä saati sopia kenenkään kans. Katsellaan varmaan sitten päivä kerrallaan, kun lapset jäävät pois hoidosta. Jotenkin en osaa ajatella muuta kuin että tämäkin syntyy muutamassa tunnissa yöllä (näin edelliset).

OM rv en muista

Vierailija
8/50 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä ok yö tässä tilassa :) poika herätti kerran ja vessas sai kylläki useamman kerran rampata!JOO ei muistu mieleen millon on viimeks saanut nukkua yönsä ilman vessakäyntejä tai lonkkajomotusta!! PLÖH hitto kyl alkaa paikat olemaan kipeät!!mulla ei edes auta mikään tyynyllä tukeminen...tää maha lörähtää sivulle ku kyljellään nukun ja painaa nykyään lonkkia niin paljon et viime yönäki heräsin moneen kertaan ja mietin et mitenkähän päin tässä pitäs yrittää olla.jalkoja särkee ja jokainen vessaan nouseminen oli tuskasta...mahaa painaa ja nyt se on ihan ihme kivikovana aina....supistaa ja painaa alas! kauheaa ku aina tulee mieleen se synnytys ja koska lähteä ku viimeks mulla ne supistukset tuntu kauheelta painon tunteelta,mut kyllähän ne siitä paheni niin et jalat täris:( et ei sen puoleen vielä mitään viittaa sinne päin!

just joo nytku kirjotin näin pitkästi taas valitusta niin unohdin..oliko NUUSKU-NUU tai joku sinne päin,anteeks laho pää mutta TERVETULOA mukaan!!kiva et tulee viel loppukuun odottajia kirjottelemaan...on sitten seuraa eikä tartte yksin kirjotella:D

Mua kans pelottaa kahden lapsen kans jaksaminen..meillä poika 12/05 syntynyt. mut oon kyllä positiivisella mielellä ja ajattelen et jaksan paremmin juosta ton vauhdikkaan pojan perässä sitten kesällä kun ei oo lähes 20ylimäärästä kiloa tässä vyötäröllä/jalkojen päällä kannettavana:) tää on kyllä aivan tuskaa juosta pojan perässä ja nostella/pukea ja puuskuttaa sen kans kaiket päivät tälläsen mahan kans. mut onneks ei enää oo kauan;)

EPPARIKOHDASTA;tulikin mieleen...enpä oo ajatellutkaan...mut lohduttipas ajatus/tieto mitä kerroit:) mulla meinaan on ollut joku ihme arka kohta tuola ja oon miettinyt pukamista lähtien et mikä se voi olla!

äh mun on lopetettava nyt...ei tuo poika anna hetken rauhaa!sillä taas ihme hetki...nukkunut paremmin mut on räivä ku mikäki!!en jaksa...GRR!! no pian lähetäänki kerhoon;) TIISTAITA ILOISTA KAIKILLE!!

toymama 35+3

Vierailija
9/50 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt ei vaivaa, mutta muutama viikko sitten siinä kohdalla tuntui ihme tykytystä ja kiristävää tunnetta. Ajattelin aluksi, että vauva painaa jotain suonta, siitä tuo tykytys, mutta nyt kun ajattelen tarkemmin, voisihan tuo olla epparistakin johtuvaa...

Taasko tämä pateilu alkoi?? ;)

Hei, te joilla jo on lapsia; Mitäs olette näin sadepäivinä touhunneet sisätiloissa? Mä en ainakaan viitsi lähteä puistoon seisomaan kamalassa sateessa... Meillä on piirrelty, maalattu vesiväreillä, siivoiltu yhdessä, järjestetty paikkoja, kasattu palikoita... Olisi kiva tietää mitä muut touhuaa, josko sais jotain uusia ideoita.

Ja kyllä meillä nytkin katotaan Tuomas Veturia tv:stä...

taas OP

Vierailija
10/50 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hyvä yö takana, pissalle herään kun mies lähtee töihin. Aamulla niiiin mulla nukuttas, tuntuu ettei millään haluis nousta.. No, tämä on sitä hyvää aikaa taas, kun uni maistuu..

Tänään oli taas neuvoloita, tulkaahan sitten kertoo kuulumiset!

Toivottavasti pääsette pian synnyttämään, joille lääkärit on sitä lupaillu! Useammalle kun oli.. Ja kateellinen en ole yhtää, jos näin käy.. =)

Tuosta taksista vielä.. Kun minäkin muistin kuulleeni jotain sellasta, että ne ei välttämättä ota kyytiin.. Pitääpäs vasitella neuvolas ens kerralla kysyä että millä kyydillä sitä vois niinku tulla.. =)

k.a: Onpa kyllä sulla ollu jännät paikat, vaikka siitä ei mitään seurannukkaan.. No, jospa sit ens kerralla (lohduttaa varmaan.. =))

Juhlavaatteista.. Mä kun en tosiaan muutenkaa yleisillä paikoilla osaa imettää, niin ei ole pakko olla imetysvaatteita. Mutta Ida-Antonian linkin takana oli kyllä ihana imetysmekko.. Jos en ois niin pihi, (ja kantas niin montaa ylimäärästä kiloa) voisin harkita.. =)

pikku-tyypin lääkäri ei kyllä ollu nyt mitenkää asiakaspalvelutuulella... Luulis niiden jo tietävän, kuinka herkässä tilassa raskaanaoleva voi olla.. No, mut hyvä että nyt on vauvan syntymäpäivä tiedossa! =)

Minnis: ihanaa kasvohoitoa sulle! Ja kieltämättä aloin haaveileen tuosta jalkahoidosta.. Pitäsköhän itelläki.. =) Niin ja vapaailta oli tiedos, ottakaahan rennosti!

Nuusku-nuu: tervetuloa vaan mukaan! Voi harmi, kun mä en edes tiiä missä on Kankaanpää.. =) Ei siis ilmeisesti ihan täällä päin.. =)

Ja kahden kanssa jaksaminen jännittää muakin.. Toivon totisesti että vauvasta tulee rauhallinen tapaus.. Esikoinen on nyt 2 v 4kk ja uhmaa pukkaa joka päivä. Välillä kun se raivoaa, niin mietin että mihin mä olen oikein alkanut! Ja mies meillä tekee päivätyötä, mutta päivystää joka toinen viikko. Ja sitten kun sekin on töistä ihan poikki, niin ei sitäkään kehtais aina häiritä..

Niistä häistä vielä ja pienestä vauvasta. Ne häät, mihin minä menen on ulkona ja maalla. Siellä siis luultavasti ei käsihygienia aina pelaa (varsinkaa miehillä), niin ajattelin kyllä että ei kaikkien tarvi vauvaa tulla lääppimään. Mut onneks kyseessä ei ole kovin isot häät, porukkaa kyllä on mutta ei mitään mahtihäitä..

Mitähän sitä tänään tekis? Päivät kuluu (ainakin minusta) kohtuullisen äkkiä, kunhan on vaan jotain tekemistä välillä..

Mukavaa päivää, palailen myöhemmin taas.. =)

miitu rv 38+2

Vierailija
11/50 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut vauvansa saaneille mammulille, vernerimaijalle, martinalle. Ja muille, joista en ehkä tiedä.

Vau-kirjasta luin ihan äskettäin, että napanuoran rakenne on sellainen, ettei se mene solmuun tai kierry. Kuitenkin joissakin tapauksissa on aiheutunut ongelmia, kaverilla jäi synnytyskanavan ja vauvan väliin, hätäsektioksi meni.

Pelko välillä pukkaa pintaan, kohtu repeää tai jotain muuta kamalaa tapahtuu. Kun oikein piti taas kylpeä ahdistuksessa viime yönä, hokasin, että on tainnut napit jäädä ottamatta. Notta piti sitten ottaa kalanmaksaölyjkapseli ja heksavitiakin lisäksi. Nuo tällä palstalla mainostetut kalanmaksaöljytabletit on notkistaneet vereni. Sokerimittaukseen piti tikistellä aiemmin veritippaa, nyt tulee varsinainen tulva pienestä reiästä. Vai johtuisko uusista neuloista.

Muuten olis vaan valitusta, kuka on kovettanut mun sängyn ja koska mun mieheni puhuu mulle jotain. Ei ole eilispäivän jälkeen sanottu mitään. Mahaa se kyllä rupeltaa ja yrittää ihoon kiinni, mutta en sano mitään kun ei sieltä tuu mitään vastausta. Tää on tää hiljaisuuskisa, oikein kiva silloin kun lapset leikkii sitä. Seuraavaksi mennään piiloon, eikä kukaan etsi :-(

t. mököttävä Minna rv 35+3

ai niin ihan aikuinen ja ikääkin on :-)

Vierailija
12/50 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAKKAUDEN JAKAMISESTA: Tuota pohdin kovasti ennen toisen syntymää. En ollut hoksannut ottaa huomioon sitä, että myös lapset antavat toisilleen paljon! Monesti äiti tuntuu jäävän kakkoseksi... Kahden kanssa sain varmaan useammin lueskella lehteä ja juoda kahvini rauhassa, kun viihdyttivät toisiaan. (Siis TIETTY meillä myös tapellaan joskus;D) Järjestelyt ja organisointi auttoivat arjessa paljon (esim. tavoitteena yhtäaikaiset päikkärit, miten nukutan lapset silloin kun niitä pitää nukuttaa, syödäänkö yhdessä vai erikseen ym. ym.). Kun ei ollut aivan poikki, jaksoi paljon paremmin myös nauttia lasten kans olemisesta. Rakkautta riittää kyllä jokaiselle vähintään yhtä paljon:) Ja ai niin, jotenkin on ollut helpompaa pitää omat tunteet erillään lapsen tunteista, kun on kaksi. Yhden kans sitä helpommin hermostui itkuun, kiukutteluun tms. Tuntui, että oli itse jotenkin siihen syyllinen. Nyt saattaa rauhallisen puolen kanssa höpistä tyyliin " no mikähän tuota --- nyt vaivaa..."

EPPARIARVESTA: Ekasta leikattiin, ja ehdin kyllä hukata arven ennen toisen syntymää. En siis enää muistanut, kummalle puolelle se oli tehty, eikä kohtaa ole enää paikallistettu. Synnytysten välillä oli 1v3kk. Ei revennyt toisella kerralla siitä kohtaa (vain vähän ylös).

NAPANUORASTA: Niin minäkin olen lukenut, että se on sen verran tukevaa tavaraa, ettei sitä olisi mahdollista saada lyttyyn muuten kuin synnytyksessä, jos se jää vauvan pään ja lantioluiden väliin. Vauva kun kuitenkin puristelee sitä ym. Mieskin sanoi, että napanuoran leikkaus oli yllättävän työlästä hommaa! Lähinnä siinä selälläännukkumisessa huono on se, ettei veri kierrä kunnolla, kun painaa isoja suonia.

OM taas

Vierailija
13/50 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt on prrrrrkele!

Eilen kerroinkin, että neuvolassa kätilö ennusteli, että nyt on enää päivistä kiinni. Kuulemma kaikki merkit näyttäisivät synnytyksen olevan lähellä. Hän sanoi toivovansa, että emme enää ensi viikolla näkisi neuvolan merkeissä, kun vauva on sen verran iso.

No, vauva taisi kuulla sen ja päätti, että hän ei tule varmasti ulos! Kaikki ikävät olot katosivat samalla hetkellä, kun astuin neuvolan ovesta ulos. Illalla kirmasin pitkin Pyynikin harjua (niitä rappusia myös) kuin heikkopää ja mies tuli ihmetellen perässä. Mutta ei mitään!

K.A. Harmi, että hälyytys oli väärä! No, ehkä se enteilee sitä, että kohta on oikea hetki!

SUSSUUUU???!!!

Kuinkas VARJOKKAAN kävi?

NUUSKU-NUU: tervetuloa joukkoon tuhtiin!

EMUNAINEN: Giant 2 kaipailee Giant1:stä!!!

+Tänään taas kokataan kaveripariskunnan kanssa

+Kissit ovat kevätmielellä ja naurattavat toilailuillaan

Jansku 37+3

Vierailija
14/50 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sainpahan äsken rentouduttua kun neiti leikki kampaaja :) tuntui vallan ihanalta kun kampaili hiuksia ym, meinasin nukahtaa.

Täällä synkkää eikä tee mieli ulos, vietetään sisäpäivää. Neiti tuossa leikkii omiaan nyt, kohta alettava tekee ruokaa ja päiväunille.

Sade/sisäpäivät menee aina miten millonki, muksu leikkii, piirtelee, katotaan dvd ym.. Leivotaan, tiskataan, siivotaan. Nyt ei vaan jaksa ite mitään, vei toi eilinen voimavaroja. Varpaatkin näyttää iha prinssinakeilta.

Hassua ajatella et ens vuonna vietetään kahdet synttärit yhtaikaa =D kun neiti syntyny 14.5 ja vauva 15.5... 3v ikäerolla.

Nyt kun tietää sektiopäivän niin tuntuu ettei aika kulu ja olen ihan viimenen villahousu..

Monella tuntuu olevan lähtö nii lähellä mutta niin kaukana.. Jännä arvailla kuka poksahtaa seuraavaksi.. Ainakin tuuteliruulla oli sektio 30pvä, olihan?

Mulla oli joku sektioon liittyvä kysymys mielessä mut arvaattehan et unohdin sen jo :)

maha kertoo haluavansa ruokaa, perunaa ja nakkikastia tekemään!

Vierailija
15/50 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supistelut loppui kuin seinään, kun pääsin sänkyyn. Eli nukkuminen on pannassa tästä eteenpäin. ;) Ei vaan, nyt olisi parempi kun ei alkaisi syntymäänkään, onnistuin saamaan flunssan ja olo on melko kurja. Eilen jo kurkussa karhenteli, mutta toivon sen olevan vain vilustumista kun tuolla koleassa tihkussa rakensin hevosaitausta aamupäivällä. Yöllä sitten jo alkoi tuntua aika kamalalta ja aamulla sitten oli jo tauti päällä. Eipä olisi kiva tällaisena synnärille joutua, mutta eipä kai sille voi mitään jos niikseen tulee. Katsellaan.

Nyt siirryn takaisin punkan pohjalle köhimään. Supistuksia niitä kaipaaville ja parempia olotiloja kaikille muille.

-v-38+5

Vierailija
16/50 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan pistämään puumerkkini että täällä vielä poksutellaan..

On jotenkin taas pahempi olo..niinkuin henkisesti.

Tuntuu ettei jaksa kirjoittaakkaan mitään.. Itkettää ihan kaikki...

ja on niin paljon kaikkea hyvää tässäkin päivässä..Sain kummipojalta ihania piirustuksia ja mun rakas ystäväni tulee käymään kohta toisen kummipojan kanssa.. ja kuuntelen sitä Vau-kirjalta tullutta cd-tä ja siellä oli toi kaanon d-duuri laulu, joka meillä oli häämarssina.. ja itkettää niin kamalasti.. Sitä vaan on jotennii ihan herkillä:)

No välillä näitäkin päiviä..tiedätte kyllä:) Palaan illalla jos tästä vähän piristyn!

Mirage 37+4

Vierailija
17/50 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut kaikille vauvansa jo saaneille!!!

Mä olen aivan totaalisen väsynyt ja kypsä tähän oloon!!! Vatsa ei toimi, joka paikkaan painaa, ei supistuksen supistusta ja joka asia v-tuttaa¿ että ihan olen aurinkoinen ja seesteinen raskaana oleva nainen juu x{ Yöunien laatu on varmaan niin huono, että olen taas aivan kuin puoliunessa koko ajan. Tekisi mieli nukkua mutta ei pysty lepäämään ¿ uni ei siis tule kun asento on huono tai painaa tms. Alaselkää särkee aina ajoittain (olisko ne nyt niitä valmistavia supistuksia? *toiveikkaana*) ja kohdunsuulle viiltelee¿ Mutta ei ne tietysti mitään vielä tarkoita ¿ höh.

Ja mullekin tosiaan on ¿lupailtu¿, että ei tarvitse enää kauaa odottaa, että ei mene laskettuun aikaan asti¿ Joopa joo, kunhan vaan tyhjiä lupailevat¿ mrr¿ Onneksi teitä on muitakin, jotka tuskailevat tämän odottelun kanssa ¿ ei ainakaan yksin tarvii kärvistellä.

Meillä on tuo mummo siis jatkuvassa passissa täällä meillä, jos vaikka lähtö tulee. Arvaatte vaan, että sekin kiristää hermoja¿ *huoh*. Hän haluaisi tehdä kaiken omalla tavallaan ja minä katson kieroon, vaikka toinen hyvää tarkoittaa.

Ihanan terapeuttiset naurut sain lukiessani Mirmuskan hormonihirmukäytöstempauksesta¿ auto parkkiin ja topakkana marssimaan mäkeä ylös¿ *hehe* Mä olisin voinut tehdä kans just noin, ja vielä tirvaista ohikulkijoita nenuun siinä mennessäni. Jostain syystä tunnen olevani tosi aggressiivinen nyt, vaikken sitä normaalisti muuten ole.

Äh, nyt ei irtoa enää tekstiä, mä menen potkimaan seiniä tms.

Gandalfiina rv 38+5

Vierailija
18/50 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on käyty kasvohoidossa ja täytyy kyl sanoa että ihan kun olis käyny siellä nukkumassa, oli niiiiiin ihanaa! Ainut ilkeen tuntunen juttu oli kulmakarvojen nyppely ja finnien puristus, muuten olis ihanat hieronnat naamaan ja niskaan sekä kaikki muut hoidot. Menin sitten vielä toiseen paikkaan varaamaan sen opiskelija-hieronta-ajan jalkahierontaan. Sain sen ens kuun alkuun.

Sadepäivien vietosta:me ollaan kans pojan kanssa harrastettu noita jo edellä mainittuja juttuja, mutta lisäksi on pojalla ollu puuhaa autojen parissa. Kun mies kävi hakemassa vanhempiensa varastosta kaikki vanhat pikkuautonsa, ja niitä ei siis oo mitenkään vähän vaan lähemmäs sata erilaista ja erikokoista autoa. Koko pahvilaatikollinen laitettiin pojan eteen toissapäivänä niin voi sitä sen ilmettä kun se ilostui ja alkoi kaivella niitä sieltä esiin. Niillä se on nyt pari päivää sitten leikkinyt ihan taukoamatta, rakastaa autoja muutenkin paljon. Ihan hyvä kun pojan kanssa askartelusta tai piirtämisestä ei oikein vielä tuu mitään kun on vasta alle 2-vuotias. Siis ollaan tehty mm sormiväreillä + muilla kaikkee mutta hänen mielenkiinto kestää noihin juttuihin n. 5 min.

Joo mutta palaillaan illemalla taasen!

Vierailija
19/50 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika vasta nukahti päikkäreille....oltiin aamulla kerhossa ja sit kaveri tuli käväsemään ennen töihin menoa:D onneks sain pojan pienellä kiukulla nukahtamaan!!Ihme tapaus taas ku väsyttää,mut ei nukkus millään!

SADEPÄIVÄTEKEMISITÄ; mulle melkein sama sato tai paistoi...oon ollut niin laiska nyt viimeset viikot ulkoilemaan:( autolla ollaan liikuttu paikasta toiseen ja sisällä leikitty.eilen kyllä tein poikkeuksen ja lähettiin puistossa käymään rattailla vaikka vähän sato. no joo kivaa oli,mut päätin taas tiellä lyllertäessä et EIKIITOS en lähe enää mihkään rattailla!painaa,housut valuu,takki ei mee kiinni,näytän kamalalta ja mikään ei oo hyvin olo oli :(

Me saadaan pojan kans aika kulumaan ihan hyvin,jos joku käy kylässä tai me käydään jossain kylässä :) montaa päivää ei jaksa olla kotona kahestaan. mut luetaan kirjoja,leikitään leluilla mitä nyt tuo poika tässä iässä leikkii(tuo mulle kaikkia autoja yms. näytille ja pörisee kovaa tahtia),ajaa mopolla ja sitte kaikki muu kiva tutkia kotia ja äiti saa juosta perässä;) pestään pyykkiä,tyhjätään astianpesukonetta ja muita kotihommiakin joka päivä tehtävä....

no nyt taas unohdin mitä vielä piti....no hyökkään uudestaan,jos jotain " tärkeää" unhotui:) lukemassa kuitenkin PITÄÄ käydä viel moneen kertaan:D

toymama

Vierailija
20/50 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla oli kaikki vielä ok, mut sitten aloin huomaamaan että tää ei oo ehkä meikäläisen päivä.. =/

Poika on kans pahalla tuulella, se on kerenny jo vaikka mitä tälle päivää tehä. Ja kun sille ei mikään kelpaa.. Ei hyvällä eikä pahalla.. Ja inhottavaa sitten kun vaan tapellaan sen kans.. Tai ainakin minusta tuntuu siltä että me ollaan koko ajan napit vastakkain..

No, oli pakko käydä kaupassa. Pihalla poika lensi heti nurin= vaatteet ihan kurassa. Ei kun takas sisälle. Onneks kaupas kuiten selvittiin ilman isompaa huutoa. Kun tultiin kotiin, niin ois pitäny jäähä pihalle. Ei jääty, huuto taas..

Nyt sitten sille onneks (!!) tuli isompi serkku kylään, leikkivät tuossa. Mä sitten aloin syömään tomaattitonnikalaa (purkista, on muuten älytön hyvää!), ja sitä tippu mun lempipaidalle. Joka on tietysti valkonen. Mä oon sellanen torpostaja, olen jo pari äitiyspaitaa sotkenu niin ettei pesussa lähe. Laitoin tämän viimesen sotketun heti koneeseen, saas nähä miten käy..

Tää oli nyt valitusvirsi, mutta pakko saada purkaa johonki. Näkyy tosiaan muillakin joskus olevan pinna kireellä. Mikä kuiten lohduttaa vähän etten ole ainut kaheli..

Nyt hetkeksi sohvalle, sitten tekee ukolle sapuskaa..

mii taas