"Koolla on väliä sekä miehille että naisille, toimittaja Maaret Launis väittää"
Varmaan ihan hyvä kirjoitus. Samanlaista kolumnia ei kuitenkaan ikinä julkaistaisi, jos siinä sanottaisiin, että emättimen tiukkuudella on väliä sekä miehille että naisille. Miksi tiukkuudesta tai löysyydestä ei saa puhua yhtä lailla kuin penisten koosta?
Luulen, että tämäkin keskustelu poistetaan äkkiä.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa jutussa nimenomaan kerrottiin että naisille miehen peniksen koolla ei ole väliä. Naisilla se koko-ongelma on omassa kehossa, laihuutta ihannoidaan.
Peniksen koolla ei väliä? Mitähän roskaa tämäkin nyt taas on.
Joo mun miehen 3cm nakki on just sopiva!
Ei mene röllykän alta sisään ollenkaan, vähän kutittelee karvapehkoa.
Parasta seksiä, vihaan suuria peniksiä (suurin kokeilemani 7cm, kyllä oli kamalaa)
Meillä ei ole seksielämää eikä lapsiakaan siunaantunut. Olen ymmälläni.
Koska ensinäkin "löysä" emätin on järjetön konsepti, jos yhtään ymmärtää naisen anatomiaa.
Osalle naisista sillä on enemmän väliä. Itselleni ei mitkään käsi- tai suujutut riitä vaan pitää olla hyvänkokoinen penis ja kunnollinen erektio. Mutta mä en siis puhu kaikkien naisten puolesta. T: seksistä pitävä nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole tainnut juttua lukea...? Eihän tuossa puhuttu siitä että naisia kiinnostaisi miesten elinten koot, van päinvastoin kerrottiin että ei kiinnosta.
Miehet ovat niitä joita se peniksen koko kiinnostaa.
Ketä naista tyydyttää mikropenis?
Ketään naista ei tyydytä PENIS. Sulla on paljon opittavaa siitä, miten nainen kiihottuu ja tyydyttyy.
Mä olen nainen ja kyllä multa saa parhaiten panetuksen pois, kun panee mua vaikka en sillä orgasmia saakaan. Mulle peniksen koolla on väliä ja mikropenis ei kyllä riitä mulle. Keskiverto on oikein hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole tainnut juttua lukea...? Eihän tuossa puhuttu siitä että naisia kiinnostaisi miesten elinten koot, van päinvastoin kerrottiin että ei kiinnosta.
Miehet ovat niitä joita se peniksen koko kiinnostaa.
Ketä naista tyydyttää mikropenis?
Ketään naista ei tyydytä PENIS. Sulla on paljon opittavaa siitä, miten nainen kiihottuu ja tyydyttyy.
Mä olen nainen ja kyllä multa saa parhaiten panetuksen pois, kun panee mua vaikka en sillä orgasmia saakaan. Mulle peniksen koolla on väliä ja mikropenis ei kyllä riitä mulle. Keskiverto on oikein hyvä.
Eiiii kyllä 6cm puolilöysä ihramahakalevin nakki on just hyvä!
Muu on naisvihaa ja toksista maskuliinisuutta!
Omalla miehelläni on estradioli jo korkeammalla kuin testosteroni, ja penis on lähes surkastunut pois! Oikein taitava rakastaja, nuolee pyllyäni kun käytän satisfyeria tai musta rakastaja astuu takaapäin! Hänellä on puhelimessa cruisingmap-sovellus, mikä se on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naisia yleensä miehen elimen koko ei jutun mukaan kiinnosta. "
Kyllä minä uskaltaisin väittää että nainen on hieman pettynyt siinä vaiheessa kun on saanut ihanan miehen baarista sänkyynsä ja housuista paljastuisi 2cm mikropenis. Tämä on taas tätä bullshittiä jolla pidetään yllä naisten enkelikuvaa.
Mieluummin sellainen kuin iso penis.
Eli sinulle kelpaisi käytännössä joku elimetön ken-nukke kun samahan se nyt olisi onko niin pieni tai niin iso ettei hommasta tule mitään.
Normaali penis tai hieman pienempi on ideaali minulle. Iso on 100% ei, todella pienen kanssa voisin elää ihan tyytyväisenä.
Aah samaa mieltä. Ideaalini on 7cm, sellainen peukalon kokoinen. Mikä sinulla?
Ylipaino, kaljuus, lyhyys sekä miestissit viimeistelevät kokonaisuuden! Aivan parasta!
Naiset usein sekoittavat geenit ja käytöksen.
Jokainen saa enemmän tai vähemmän litteän vatsan TAI voi muuttaa vyötäröään huomattavasti säätelemällä syömistään.
Penistä ei voi turvallisesti pidentää ollenkaan.
Ja tosiaan pitää myös erottaa kliininen ja lääkärimäinen "olet normaali" puhe siitä, mitä ihmiset haluavat kumppanilta. Oli miehen koko mikä tahansa, lääkäripuhe ei kiihota eikä ylevöitä. Mies tietää jo, että on normaali ja mies tietää myös amatöörivideoiden ja postausten kautta, miten paljon monet naiset rakastavat jättipeniksiä.
Miehillä on jopa läskifetissejä ja lihavat naiset myyvät seksiä Suomessa tai jopa kuvia. Missä on todisteet siitä, että naiset kostuvat nähdessään tavallisenkokoisen peniksen? En kehtaa vielä edes tuoda oikeasti pieniä keskusteluun. "Koolla ei ole väliä" ei imartele ainuttakaan miestä, vaan se näyttää harhautukselta.
Lisäksi nainen voi oikeasti sanoa noin siksi, jos hän ei välitä seksistä. Nämä naiset eivät käytännössä ole markkinoilla ollenkaan, vaan ovat tyhjä arpa. He harrastavat seksiä velvollisuudentunnosta. Tämä ei ole ratkaisu miehen nähdyksi tulemisen ongelmaan.