Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Koolla on väliä sekä miehille että naisille, toimittaja Maaret Launis väittää"

Vierailija
26.12.2025 |

Varmaan ihan hyvä kirjoitus. Samanlaista kolumnia ei kuitenkaan ikinä julkaistaisi, jos siinä sanottaisiin, että emättimen tiukkuudella on väliä sekä miehille että naisille. Miksi tiukkuudesta tai löysyydestä ei saa puhua yhtä lailla kuin penisten koosta?

Luulen, että tämäkin keskustelu poistetaan äkkiä.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on tosi iso, mutta parasta on se, että on opetellut miten saa naisen käsillä ja kullilla squirttaamaan joka kerta :9

Iso koko ja osaa vielä käyttää sitä, aijai

Tosi iso on aika iljettävä... 🤮

Sattuukin. 

Vierailija
42/47 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole tainnut juttua lukea...? Eihän tuossa puhuttu siitä että naisia kiinnostaisi miesten elinten koot, van päinvastoin kerrottiin että ei kiinnosta. 

Miehet ovat niitä joita se peniksen koko kiinnostaa. 

Ketä naista tyydyttää mikropenis? 

Minua ainakin paremmin kuin suuri penis. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa jutussa nimenomaan kerrottiin että naisille miehen peniksen koolla ei ole väliä. Naisilla se koko-ongelma on omassa kehossa, laihuutta ihannoidaan. 

Ai jaa. No onpa yllätys, että ap jätti linkkaamatta, että pääsee taas esittämään vääristeltyjä väitteitä jutun sisällöstä. Tässä linkki: https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000011688584.html

Kätevää kun kaikki löytävät netistä tietoa joka tukee omia käsityksiä.

Niin, no tuohan on se juttu jonka vuoksi ap ketjun aloitti. Ja ei ollut sitä lukenut. Tuli vain tänne mutuilemaan että naiset pitävät isoista peniksistä, vaikka jutun pointti oli aivan muuta ja siellä jopa sanottiin että naisia ei se peniksen koko useimmiten kauheana kiinnosta. 

Vierailija
44/47 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 18 cm pitkä ja 16 cm ympärysmitta. Nuorena luulin että se on pieni enkä uskaltanut naisia lähestyä. Nyttemmin olen ymmärtänyt että se on ihan normaali.

Vierailija
45/47 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naisia yleensä miehen elimen koko ei jutun mukaan kiinnosta. "

Kyllä minä uskaltaisin väittää että nainen on hieman pettynyt siinä vaiheessa kun on saanut ihanan miehen baarista sänkyynsä ja housuista paljastuisi 2cm mikropenis. Tämä on taas tätä bullshittiä jolla pidetään yllä naisten enkelikuvaa.

Kahden sentin mulkku olisi todella helppo suihinotossa ja varmaan kun ei leuka väsyisi niin pystyisi antamaan tavallista parempaa suuseksiä (mikä on siis hyvä juttu ihmisille, jotka haluavat partnerinkin nauttivan, eli fiksuille ihmisille). Ei olisi pettymys - sen sijaan jos mies ei puolestaan antaisi suuhoitoa niin se olisi pettymys.

Väitätkö sinäkin olevasi naisia jotka eivät kaipaa minkään sortin penetrointia. Jännä juttu kun omalle kohdalle sattunut hyvinkin penetrointikes

Mieluummin ei penetrointia kuin penetrointi isolla. Olen kyllä penetrointikeskeinen myös, mutta iso ei kelpaa alkuunsakaan. 

Vierailija
46/47 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä uskaltaisin väittää että nainen on hieman pettynyt siinä vaiheessa kun on saanut ihanan miehen baarista sänkyynsä ja housuista paljastuisi 2cm mikropenis. Tämä on taas tätä bullshittiä jolla pidetään yllä naisten enkelikuvaa.

Mieluummin sellainen kuin iso penis. 

Eli sinulle kelpaisi käytännössä joku elimetön ken-nukke kun samahan se nyt olisi onko niin pieni tai niin iso ettei hommasta tule mitään.

Normaali penis tai hieman pienempi on ideaali minulle. Iso on 100% ei, todella pienen kanssa voisin elää ihan tyytyväisenä. 

Vierailija
47/47 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku ihme vähemmistö täällä netissä aina meuhkaa ja koettaa saada aikaan vääriä kuvia että heidän juttunsa olisi joku valtaväen juttu. Toistetaanhan sitäkin kulunutta tuubaa tällä palstalla joka ei tosielämässä päde ollenkaan että naiselle muka riittäisi pelkkä käsi- ja suutyöskentely ja miehen ei tarvisi panna ollenkaan.

Miksi joillekin täällä on niin vaikea uskoa, että eri naiset haluaa eri asioita? Jotkut naiset haluaa nimenomaan suuta ja jotkut haluaa nimeno

Minä haluan sekä suuta että pienempää penistä. 25% naisilla kohtu nojaa taaksepäin, ja silloin kovin iso penis ei mitenkään ole toimiva naisen tyydyttämiseen.