Mies kosi ja häät on 14.3.2026
Hurjaa toimintaa mutta tavattiin 22.12.2025 ja heti tuntui oikealta joten mies yllätti aattona kosinnalla ja sovimme että häät pidetään maaliskuussa. Olen onneni kukkuloilla.
Kommentit (38)
Katsotaan nyt ihan rauhassa.
https://people.com/movies/nicolas-cage-too-drunk-to-marry-erika-koike/
Vierailija kirjoitti:
😂😂
Miksi räkänaurat?
Vierailija kirjoitti:
Mä luin että mues katosi ja häät on 14.3.2026
Mies kosi ja häät ovat tuolloin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hemmetin kiire teillä on? Miksi noin kauheaan aikaan häät, miksi ei kesällä parin vuoden päästä?
No, provohan tämä onkin.
Provo on kommenttis. Kiire? Me ei jäädä k.siseen Suomeen vaan vihkiminen tapahtuu ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Okei. No onnea vaan 😊
Kiitos minun ja mieheni puolesta. :)
Vierailija kirjoitti:
Valitkaa kirkko jossa saa vihkiä homoja.
Emme kannata homoutta - olemme heteropari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sukulaisille ja ystäville kerrottu ilouutinen?
Miehen suvulle on kerrottu ja ottivat uutisen riemuiten vastaan.
Joo, kun miehellä ei ole ennen tyttöystävää ollut.
Ja nyt sitten on poikaystävä.
Ovatko ne sellaiset shotgun häät?
Vierailija kirjoitti:
Minulle vihjasi eräs tuttu nainen jotain tuon suuntaista. Ei sillä ettenkö kyseistä naista voisi vaimokseni ajatella, mutta kai siihen nyt on alle saatava seurustelu eli sitova lupaus kihlauksesta, jonka perään se kihlaus eli sitova lupaus avioliitosta. Siihen on varmasti jokin syy jotta tuo prosessi on ajateltu noin monivaiheiseksi.
Kihlaus on lupaus avioliitosta, tosin vailla mitään juridista sitovuutta. Mitä hemmetin omia systeemejä sä väsäät 😂
Vierailija kirjoitti:
Joo, mies raskaana.
Ja anoppiko hyppää täytekakusta tasselit vilkkuen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hemmetin kiire teillä on? Miksi noin kauheaan aikaan häät, miksi ei kesällä parin vuoden päästä?
No, provohan tämä onkin.
Provo on kommenttis. Kiire? Me ei jäädä k.siseen Suomeen vaan vihkiminen tapahtuu ulkomailla.
Hyvää matkaa Moskovaan, Tanja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sukulaisille ja ystäville kerrottu ilouutinen?
Miehen suvulle on kerrottu ja ottivat uutisen riemuiten vastaan.
Joo, kun miehellä ei ole ennen tyttöystävää ollut.
Miehellä ei ole ollut tyttöystävää, kun hän on niin kiireinen. Lentelee ympäri maailmaa ja häntä on vaikea tavoittaa, kun lentokentillä on niin pätkivät yhteydet. No mutta pitää antaa häihin vain muutama kymppitonni, niin hän maksaa ne takaisin, kun naimisiinmeno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mies raskaana.
Ei ole eikä kukaan ole raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Redflag🚩
Mitä punaista näet?
Minulle vihjasi eräs tuttu nainen jotain tuon suuntaista. Ei sillä ettenkö kyseistä naista voisi vaimokseni ajatella, mutta kai siihen nyt on alle saatava seurustelu eli sitova lupaus kihlauksesta, jonka perään se kihlaus eli sitova lupaus avioliitosta. Siihen on varmasti jokin syy jotta tuo prosessi on ajateltu noin monivaiheiseksi.