Isorintaisen uikkariongelma, kokemuksia?
Mitkä uikkarit isorintaiselle (E/F)? Pahimmassa tapauksessa rintoja pitää survoa uikkarin sisälle joka käännöksessä. Perusuikkareita rantalöhöilyyn löytyy kaikista kaupoista, mutta oikeaan uintitreeniin ei löydy sopivaa uimapukua. Onko kaikki uimarit pienirintaisia vai onko tätä ongelmaa muillakin?
Kommentit (21)
Kyllä löytyy, jos on valmis maksamaan!
Eikö ole jotain baywatch uikkareita?
Hanki uimariuimapuku, kyllä ne isommatkin sinne littaantuu ja eivät kyllä mihinkään pullahtele.
Olen ostanut edullisia E-kupin uikkareita Tokmannilta, vaikka muuta en sieltä ostakaan. Suomalainen perusuimapukumerkki eli Finnware.
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut edullisia E-kupin uikkareita Tokmannilta, vaikka muuta en sieltä ostakaan. Suomalainen perusuimapukumerkki eli Finnware.
Tarkenjan vielä, että koko 46 tai 48 sopii minulle. Varsinaista kuppikokoa ei Finnware uikkareissa mainita.
Tiinalla on niin isot tissit että ne ilmestyy töihin 5 minuuttia ennen tiinaa. Ei siellä tule kenelläkään töistä mitään. Kaikki vaan tuijottaa suu auki. Tiina ei silti saa potkuja vaan palkan korotuksen aina kun käy pomon toimistossa.
Vierailija kirjoitti: Mikset ompele uikkarisi itse?
Tämä.
Arena, Speedo, Tyr, Funkita... Kaikilta löytyy sopivia malleja.
Jos olisit isorintainen uimari, tietäisit asian.
Olen kokoa 75E ja käytän Lascanan uimapukua. Uikkarin koko on 38D mutta rinnoille on solti hyvin tilaa.
Sama ongelma oli mulla, ratkaisi alkamalla käyttää bikineitä, joissa kaarituettu kuppi.
Oooh....