Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heated Rivalry on ihana!

Vierailija
26.12.2025 |

Hesarissakin tänään esitelty uusi hittisarja Heated Rivalry on todella upea sarja. Tänä aamuna tuli ensimmäisen kauden viimeinen osa. Lämmin suositus. Olen lukenut kirjat ja sarja on todella uskollinen niille. Aivan ihana, rohkea, kuuma ja hyvin tehty sarja. Suomen esitysaikataulu ei ole vielä tiedossa, mutta me innokkaimmat olemme sen jo nähneet..

Kommentit (172)

Vierailija
161/172 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että oon iloinen kun tämä ketju on täynnä yhtä höyrähtäneitä ihmisiä! Jesss! Omat ympyrät irl on sellaisia ettei julkisesti ainakaan löydy sarjan katsojia. 

Jospa noita iltamia vielä tulisi uusia. Voisin minäkin kerrankin lähteä ihmisten ilmoille. :)

Vierailija
162/172 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Keski-Euroopassa ja täälläkin Heated Rivalry ravet myydään minuutissa loppuun. En ole onnistunut samaan lippuja vielä yhteenkään 😅. Ihanaa hurahtelua ja iloa elämään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/172 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuudennen jakson mökkihyggeily on jotenkin ihanaa. Hetken onni. Kaikki näyttää niin tutulta ja suomalaiselta? 

Vaikka tarkemmin ajateltuna viides jakso on  kyllä paras. 

Jep, kutosessa luontokuvat aiheutti itselläkin kotimaa-mielleyhtymän. Oli tosi kaunis se kohtaus jossa pojat katselee auringonlaskua.

Tosiaan mulle vitosjakso on se, johon palaan kun tarvitsen lohtua. Mutta joka jaksossa on jotain...esimerkiksi kakkosjakson viestittelyepisodi iski lujaa, kun itsekin ollut salasuhteessa ja yhteydenpitoa pidetty viestein. Ja saman jakson kylpyhuonekohtaus on niin ihana että vau! 

Olen tähän ketjuun aiemminkin kirjoittanut että kun maailman sekoilu ahdistaa niin tuon sarjan "meille käy hyvin"-tunnelma lohduttaa. Onneksi vahingossa päädyin katdomaan ensimmäisen jakson.

"Wow, genetic". 

Voi Hudson, millainen näyttelijä oletkaan!

Wow, genetic 🥹😭

Tällä tekstillä on t-paitoja.

Vierailija
164/172 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Keski-Euroopassa ja täälläkin Heated Rivalry ravet myydään minuutissa loppuun. En ole onnistunut samaan lippuja vielä yhteenkään 😅. Ihanaa hurahtelua ja iloa elämään!

Näitä partyjä on ympäri Eurooppaa. Disko sarjan musiikilla, sarja pyörii isolla kankaalla, inkivääriolutta.

En ole vielä valmis menemään niin pitkälle😅

Vierailija
165/172 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan jääkiekkoa ja välttelin tätä aluksi, mutta näin Connorin ja Hudsonin haastattelun ja näin miten hyvä kemia niiden välillä on niin pakkohan se oli katsoa. En pettynyt

Vierailija
166/172 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko Team Rozanov vai Team Hollander?

Vierailija
167/172 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko Team Rozanov vai Team Hollander?

Rozanov 😛

Vierailija
168/172 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa. 2/3 sarjasta oli  homoseksillä heruttelua, mikä vaikutti enemmän konservatiivien tarkoiitukselliselta ärsyttämiseltä. Aikajänne useampi vuosi, mihin sisältyi muutama viesti ja muutama pano. Harva oikeassa maailmassa olisi tyytynyt noin vähään. Kahdessa viimeisessä episodissa oli sitten vähän ememmänkin sisältöä.

Olen melko konservatiivinen monessa asiassa, mutta ei nuo itseä hetkauttaneet. Se on vain näyttelyä ja hyvin he hommansa hoitivatkin. Kolmosjakso oli turha ja tylsä, ei kiinnostanut. 

Ei se silti sitä poista, että neljässä ekassa episodissa ollut paljon muuta kuin paneskelua ja muutama pätkä lätkäottelusta. Todella hengetöntä.

Vierailija
169/172 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, että täällä on muitakin sarjaan höyrähtäneitä! Mulla on ollut vähän kurja alkuvuosi, mutta tämä sarja on tuonut tosi paljon iloa ja piristystä. En yleensä oo kauheasti romantiikan perään mutta Hudson ja Connor ovat rooleissaan jotenkin niin vilpittömiä. Ja vaikka oon vannoutunut sinkku niin kyllä on näin nelikymppisen mielessä käynyt sarjan katselun myötä, että ehkä joku romanssi vois olla ihan kiva. Jos siis jonkun miehen kanssa synkkais yhtä hyvin kuin näillä kahdella. Ja se Ilyan huolehtivuus, ahhh.

Vierailija
170/172 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa, että täällä on muitakin sarjaan höyrähtäneitä! Mulla on ollut vähän kurja alkuvuosi, mutta tämä sarja on tuonut tosi paljon iloa ja piristystä. En yleensä oo kauheasti romantiikan perään mutta Hudson ja Connor ovat rooleissaan jotenkin niin vilpittömiä. Ja vaikka oon vannoutunut sinkku niin kyllä on näin nelikymppisen mielessä käynyt sarjan katselun myötä, että ehkä joku romanssi vois olla ihan kiva. Jos siis jonkun miehen kanssa synkkais yhtä hyvin kuin näillä kahdella. Ja se Ilyan huolehtivuus, ahhh.

Ihan samoilla ajatuksilla liikkeellä! Olipa hyvin kirjoitettu. Todellakin pitkästä aikaa romantiikka kiinnostaa, ja on edes hetkittäin toiveikas olo. Olin jo luovuttanut rakkauden suhteen. 

Toivottavasti loppuvuotesi on parempi!

Vierailija
171/172 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras sarjasta näkemäni meemi on:

Shane Hollander: looks like a cinnamon bun, could actually kill you.

Ilya Rozanov: looks like he could kill you, is actually a cinnamon bun.

Connor Storrie: looks like a cinnamon bun, is actually a cinnamon bun.

Hudson Williams: looks like he could kill you, could actually kill you.

Tää on hyvä :D 

En pysty päättämään kumpi on kuumempi, mutta Shane on minusta ihana hahmo ja en kestä miten kaunis mies. Siis ensimmäinen hotellitapaaminen, Shanen sivuprofiili - vau... 

Jostsin syystä Hudson ei näytä ollenkaan niin hyvältä. Onko ne sitten ne pisamat...vai eteen kammattu tukka?

Kuinka vain, namskis!

Vierailija
172/172 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on kattonu niin ensimmäiseksi lätkäjätkät on kuuma ja kyllä osa niistä hakeutuu toisen luo ja lähelle koko ajan. Ihanaa! Onneksi on Nokia Areena kulman takana