Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heated Rivalry on ihana!

Vierailija
26.12.2025 |

Hesarissakin tänään esitelty uusi hittisarja Heated Rivalry on todella upea sarja. Tänä aamuna tuli ensimmäisen kauden viimeinen osa. Lämmin suositus. Olen lukenut kirjat ja sarja on todella uskollinen niille. Aivan ihana, rohkea, kuuma ja hyvin tehty sarja. Suomen esitysaikataulu ei ole vielä tiedossa, mutta me innokkaimmat olemme sen jo nähneet..

Kommentit (239)

Vierailija
201/239 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vasta katsoin. Hei kirjan lukeneet, muutama kysymys:

1. Kirjailija on jossain haastattelussa korostanut, että Shanella on tarkoituksella autistia piirteitä. Luin sen kirjan muinoin, mutten muista et tätä olis lainkaan siinä käsitelty. Keksittiinkö idea pelkästään tv-sarjaa varten vai missasinko jotain? 

2. Kuuluisassa venäjänkielisessä puheessaan Ilya sanoo, että hänen veljensä on aina vihannut häntä ja hän tietää miksi, mutta... Mikä se syy on, onko jossain kerrottu vai arvaillaanko me vaan? En muista tätäkään kirjasta.

3. Mitäpä lottoatte, montako vuotta Svetlana on (tv-sarjassa) tiennyt kuka 'Jane' on? Sen muistan ettei kirjassa tiennyt, mut sarjassa on annettu pieniä vihjeitä ja vaikkei sitä suomenkieliseen käännökseen osattukaan ottaa mukaan, niin venäjäksihän S käytti miehen pronominia siinä "toivottavasti Jane tietää kuinka onnekas on" -puheessaan...

Vastaan tuohon kakkoskohtaan. Tämä veljen vihan syy ei tule hirveän selvästi esille, kuten ei moni muukaan asia Reidin kirjoissa, vaan pitää lukea ns. rivien välissä. The Long Gamessa käy ilmi, että Irina oli kaunis. Kuka muu on kaunis? No ei ainakaan Andrei / Alexei, vaan Ilya. On siis syytä olettaa, että Ilya on perinyt ulkonäkönsä äidiltään. Irina oli myös herkkä ja masentunut, ja niin on myös Ilya. Eli todennäköisesti heidän luonteensa ovat myös samanlaisia.

Eli vastauksena: Ilya muistuttaa liikaa kuollutta äitiään. Siksi hänen veljensä vihaa häntä.

Vierailija
202/239 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yritä varastaa parrasvaloja Hollanovilta mutta oletteko nähneet myös elokuvan Red, White and Royalblue? Toinen komea nuori miespari ja vähän samaa tyyliä kuin HR:ssä. Suosittelen.

HR saa ensi vuonna kakkoskauden ja jatko-osan saa tod.näk vuonna 2027 tuo toinen leffa. Itse ainakin tulen syömään hyvin ;) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/239 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin lukemaan tuota kirjana.

Eka kohtaus oli ok, mutta tokassa olivatkin jo sängyssä ja kävi ilmi, että ovat jo suhteessa.

Siis täh? Koko se osuus, jota oletin kirjan käsittelevän ja josta olisin halunnut lukea eli päähenkilöiden tutustuminen ja tunteiden kehittyminen oli leikattu pois. 

Lopetin lukemisen tuohon.  

Vierailija
204/239 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, mun tuntemukset viimeisestä jaksosta on ihan päinvastaiset! Tulen katsomaan koko sarjan vielä monta kertaa ja nimenomaan kaksi viimeistä jaksoa iski tähän pohjattomaan romantiikan nälkääni aivan täysillä. Maailma (tai se elämä missä elän) on niin sekaisin ja täynnä ilkeyttä, että on ihanaa päästä hetkeksi pakoon sitä kaikkea. 

En edes tiedä miksi tämä sarja iski itseeni näin voimakkaasti. No, tietenkin komeat miehet, hyvä tarina ja hyvin tehty, mutta on siinä jotain muutakin. Olen pitkään tuntenut ettei missään ole mitään järkeä, mutta ehkä se pieni toivon tunne, joka heräsi tätä sarjaa katsellessa (rakkaus on vielä olemassa) on se juttu. 

Kun oikea maailma masentaa mua niin tämä sarja kyllä piristää. Eskapismia potenssiin 100.

Näyttelijät ovat muuten oikeassa elämässä lähes päinvastaisia kuin roolinsa mutta sitten toisella tavalla ihania.

Hudson Williamsin skincare-rutiini youtubessa piristää aina

Kiitos sinä ihana ihminen joka vinkkasit tämän Hudson Williamsin skin care-videon! Ihan parasta viihdettä :D Tällaisia videoita on ilo katsoa, sopivassa määrin kaaosta ja itseironiaa. Ja sanottava on, että on toi jäbä kyllä komea, ilman maskeeraustakin. Vau!

Vierailija
205/239 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yritä varastaa parrasvaloja Hollanovilta mutta oletteko nähneet myös elokuvan Red, White and Royalblue? Toinen komea nuori miespari ja vähän samaa tyyliä kuin HR:ssä. Suosittelen.

HR saa ensi vuonna kakkoskauden ja jatko-osan saa tod.näk vuonna 2027 tuo toinen leffa. Itse ainakin tulen syömään hyvin ;) 

Aloin lukea Red, White & Royal Blueta, mutta en tykännyt, mutta en tykännyt Game Changers -sarjastakaan. Ehkä on leffana parempi?

Vierailija
206/239 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, mun tuntemukset viimeisestä jaksosta on ihan päinvastaiset! Tulen katsomaan koko sarjan vielä monta kertaa ja nimenomaan kaksi viimeistä jaksoa iski tähän pohjattomaan romantiikan nälkääni aivan täysillä. Maailma (tai se elämä missä elän) on niin sekaisin ja täynnä ilkeyttä, että on ihanaa päästä hetkeksi pakoon sitä kaikkea. 

En edes tiedä miksi tämä sarja iski itseeni näin voimakkaasti. No, tietenkin komeat miehet, hyvä tarina ja hyvin tehty, mutta on siinä jotain muutakin. Olen pitkään tuntenut ettei missään ole mitään järkeä, mutta ehkä se pieni toivon tunne, joka heräsi tätä sarjaa katsellessa (rakkaus on vielä olemassa) on se juttu. 

Kun oikea maailma masentaa mua niin tämä sarja kyllä piristää. Eskapismia potenssiin 100.

Näyttelijät ovat muuten oikeassa elämässä lähes päinvastaisia kuin roolinsa mutta sitten toisella tavalla ihania.

Kiitos sinä ihana ihminen joka vinkkasit tämän Hudson Williamsin skin care-videon! Ihan parasta viihdettä :D Tällaisia videoita on ilo katsoa, sopivassa määrin kaaosta ja itseironiaa. Ja sanottava on, että on toi jäbä kyllä komea, ilman maskeeraustakin. Vau!

Joo tuo on tosi hauska ! Tuntuu että olen selannut jo kaikki mahdolliset vanhat hollanov-klipit youtubesta, nyt pitää vain odotella jotain uutta. Saa vinkata jos löytyy jotain hauskaa.

Tykkään myös Oscar-juhlien Hudson-klipeistä koska ne teki suosikkini Amelie Dimoldenberg. Hauska haastattelija. 

Nyt toivon että Amelia kutsuu Hudsonin chicken shop-deitille joka on Amelien oma youtube-ohjelma. Olisi ihan parasta viihdettä.

Vierailija
207/239 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Kirjailija on jossain haastattelussa korostanut, että Shanella on tarkoituksella autistia piirteitä. Luin sen kirjan muinoin, mutten muista et tätä olis lainkaan siinä käsitelty. Keksittiinkö idea pelkästään tv-sarjaa varten vai missasinko jotain? 

2. Kuuluisassa venäjänkielisessä puheessaan Ilya sanoo, että hänen veljensä on aina vihannut häntä ja hän tietää miksi, mutta... Mikä se syy on, onko jossain kerrottu vai arvaillaanko me vaan? En muista tätäkään kirjasta.

3. Mitäpä lottoatte, montako vuotta Svetlana on (tv-sarjassa) tiennyt kuka 'Jane' on? Sen muistan ettei kirjassa tiennyt, mut sarjassa on annettu pieniä vihjeitä ja vaikkei sitä suomenkieliseen käännökseen osattukaan ottaa mukaan, niin venäjäksihän S käytti miehen pronominia siinä "toivottavasti Jane tietää kuinka onnekas on" -puheessaan...

Vastaan tuohon kakkoskohtaan. Tämä veljen vihan syy ei tule hirveän selvästi esille, kuten ei moni muukaan asia Reidin kirjoissa, vaan pitää lukea ns. rivien välissä. The Long Gamessa käy ilmi, että Irina oli kaunis. Kuka muu on kaunis? No ei ainakaan Andrei / Alexei, vaan Ilya. On siis syytä olettaa, että Ilya on perinyt ulkonäkönsä äidiltään. Irina oli myös herkkä ja masentunut, ja niin on myös Ilya. Eli todennäköisesti heidän luonteensa ovat myös samanlaisia.

Eli vastauksena: Ilya muistuttaa liikaa kuollutta äitiään. Siksi hänen veljensä vihaa häntä.

Mun teoria on että veli tietää Ilyan homoudesta/biseksuaalisuudesta ja käyttää sitä Ilyaa vastaan. 

Kerran veli jopa haukkuu Ilyaa f-sanalla (siis eng. käännös). Kyllähän veljet tuntevat toisensa. Koska kyseessä on niin paha asia (venäläisessä kulttuurissa) siitä ei puhuta eksplisiittisesti.

Ilya kuitenkin tietää että veljellä on ns vahvempi asema juuri tuon takia. Tuntuu melkein kiristykseltä. Miksi ilya muuten lähettäisi kaikki rahat veljelleen vuosikaudet?! Tottakai hän tukee myös dementoituvaa isäänsä ja tämän hoitoa.

Kun isä kuulee ja Ilya päättää ettei palaa enää Venäjälle veljen ote kirpoaa, Ilya saa huudettua suunsa puhtaaksi. Jättää veljelle Moskovan asunnon ja veljen lapselle rahaston mutta se on sitten siinä.

Vierailija
208/239 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tuo on tosi hauska ! Tuntuu että olen selannut jo kaikki mahdolliset vanhat hollanov-klipit youtubesta, nyt pitää vain odotella jotain uutta. Saa vinkata jos löytyy jotain hauskaa.

Tykkään myös Oscar-juhlien Hudson-klipeistä koska ne teki suosikkini Amelie Dimoldenberg. Hauska haastattelija. 

Nyt toivon että Amelia kutsuu Hudsonin chicken shop-deitille joka on Amelien oma youtube-ohjelma. Olisi ihan parasta viihdettä.

Jep, sama. Saatan jumittua tunneiksi katsomaan videoita näistä kahdesta, yhdessä ja erikseen. Enkä ikinä, ikinä, harrasta sellaista. Mistä tämä pakkomielle johtuu? Onko kukaan saanut selvitettyä sitä itselleen?

Mulla sarja ja siihen paluu uudellren ja uudelleen on pakoa todellisuudesta, joka on pelkkää selviytymistä töistä. Lisäksi tuntuu että pitkästä aikaa romantiikka ja rakkaus saa kukoistaa, ilman juonitteluita. Mutta nämä youtube-videot on jotain muuta. Ihan kuin olisi ihastunut niin kuin teininä, ei oikein osaa muuta ajatellakaan kuin ihastuksensa kohdetta!

Vierailija
209/239 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä selaan jo merchiä amazonissa😭

Vierailija
210/239 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloin lukea Red, White & Royal Blueta, mutta en tykännyt, mutta en tykännyt Game Changers -sarjastakaan. Ehkä on leffana parempi?

Mulle kävi ihan samoin kun ekan kerran yritin lukea kirjaa. Alku on aika tylsä mutta kyllä se siitä. Ei mikään huipputeos mutta siinä on monta hyvää kohtaa. Katsoin tämän(kin) leffan ihan näyttelijöiden kauniin kemian ansiosta, kiitos youtuben algoritmin ;) Toisaalta leffasta puuttuu muutama hyvä kohta mitkä kirjassa oli, vaikka kaikki ei ymmärrettävästi mahdu mukaan. Mutta jos tykkää heated rivalrysta, luultavasti tykkää tästäkin

Vierailija
211/239 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sais saman t-paidan kuin Ilyalla lopussa?

Vierailija
212/239 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin käsittämättömän nerokas sarja. Alussa Ilya ei saa sytkäriään syttymään, mutta kun Shane tulee paikalle, niin kipinä syttyy. Ja huomasitte varmaan, miten Shane juo aina inkivääriolutta? Kun hänelle ja Ilyalle tulee "bänät" ja Shane alkaa seurustella Rosen kanssa, Shane ei saa mistään inkivääriolutta: ei lounaalla vanhempiensa kanssa, ei flirttailevalta baarimikolta eikä diskossa. Mutta kun hän on seuraavan kerran Ilyan kanssa Floridassa, niin yöpöydällä on... inkiväärioluttölkki. Ikään kuin Shane saa haluamaansa vain Ilyan kanssa :)

Vierailija
213/239 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sais saman t-paidan kuin Ilyalla lopussa?

Boston Raiders

Vierailija
214/239 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun teoria on että veli tietää Ilyan homoudesta/biseksuaalisuudesta ja käyttää sitä Ilyaa vastaan. 

Kerran veli jopa haukkuu Ilyaa f-sanalla (siis eng. käännös). Kyllähän veljet tuntevat toisensa. Koska kyseessä on niin paha asia (venäläisessä kulttuurissa) siitä ei puhuta eksplisiittisesti.

Ilya kuitenkin tietää että veljellä on ns vahvempi asema juuri tuon takia. Tuntuu melkein kiristykseltä. Miksi ilya muuten lähettäisi kaikki rahat veljelleen vuosikaudet?! Tottakai hän tukee myös dementoituvaa isäänsä ja tämän hoitoa.

Kun isä kuulee ja Ilya päättää ettei palaa enää Venäjälle veljen ote kirpoaa, Ilya saa huudettua suunsa puhtaaksi. Jättää veljelle Moskovan asunnon ja veljen lapselle rahaston mutta se on sitten siinä.

Todennäköisesti Alexei epäilee, että Ilya tykkää myös miehistä. Lisäksi kirjassa kerrotaan, että Ilya pani veljensä tyttöystävää, tosin sitä ei kerrota, jäikö hän kiinni siitä. Plus Ilya on rikas ja menestynyt. Paljon hyviä syitä, mutta mitään yksittäistä syytä vihalle ei kuitenkaan kerrota.

Vierailija
215/239 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sarja! Kauniisti kuvattu, hyvät päänäyttelijät, kaunis valaistus & kuvaus niissä tunnelmallisissa😅 kohtauksissa. Hyvä musiikki. Tehokas tarinankerronta, vähän turhaa. Niin ja se jo mainittu kemia pääparilla. 

Ilyan ja Shanen ongelmat kommunikoinnissa aiheuttavat kyllä ne  väärinymmärrykset. Kun Shane haluaa lähestyä ja puhua vaikka perheestä tai Venäjästä, Ilya loittonee koska hänelle teema taas on traumaattinen.  Kun Ilya taas haluaa vain hengailla yhdessä Shane saa paniikkikohtauksen ja häipyy. Kun Shane haluaa enemmän, Ilya sanoo ei koska pelkää seurauksia. Ensin toinen saa toisen mustasukkaiseksi, sitten toisinpäin. 

Jännä aaltoliike tarinassa, aina jompikumpi etenee ja sitten toinen perääntyy.

Lisäplussa seksikohtauksissa siitä että aivan jatkuvasti kysytään haluatko sitä tai tätä, onko nyt hyvä, mitä haluat jne. Varsinkin Ilya kokeneempana hoitaa tämän loistavasti. Ei mitään painostuksia tai muuta ikävää.

Vierailija
216/239 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siinä myös petollisia ja murha?

Ei ole vaan onnellisia loppuja, ihastumista, kiihkeää menoa ja rakkautta😍 höystettynä kilpailuhengellä jääkiekkoon sopien. 

Tämä

Vierailija
217/239 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muistaa vielä salkkareiden Eliaksen ja Larin? Siinä vasta Suomen oma HR  (vitsi) 

Vierailija
218/239 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka muistaa vielä salkkareiden Eliaksen ja Larin? Siinä vasta Suomen oma HR  (vitsi) 

Muistan! Oli tosi hyvä, tosin katsoin vain klipit. 

Vierailija
219/239 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Areenasta löytyvässä Atlantis Pasilassa on myös ihan söpö nuorten miesten rakkaustarina. Vaikka tuollainen humoristinen sarja on.

Vierailija
220/239 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nämäkin olleet lätkänpelaajia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan