Heated Rivalry on ihana!
Hesarissakin tänään esitelty uusi hittisarja Heated Rivalry on todella upea sarja. Tänä aamuna tuli ensimmäisen kauden viimeinen osa. Lämmin suositus. Olen lukenut kirjat ja sarja on todella uskollinen niille. Aivan ihana, rohkea, kuuma ja hyvin tehty sarja. Suomen esitysaikataulu ei ole vielä tiedossa, mutta me innokkaimmat olemme sen jo nähneet..
Kommentit (489)
Olen myös miettinyt, pitäisikö lukea. Mutta juurikin tuo, kun varsinaisesti aktien kuvaus ei kiinnosta, ja olen ymmärtänyt että sitä on riittämiin kirjoissa.
Rakkaustarinana tätä itse seuraan, ja edelleen: loistava käsikirjoitus, upeat näyttelijäsuoritukset, komeat ja karismaattiset pääosan esittäjät, kaikkiaan 10+ suoritus. Ja tämä kaikki käy niin lujaa pienen röllin sieluun, että pitää yrittää somessa mustamaalata Hudsonia. Ei tule onnistumaan, I stand with Hudson :D
Vähän ikävää Gen Z-tähdille lävähtää yön yli noin huipputunnetuksi.
Tämä on eka sukupolvi joka on syntynyt ja kasvanut somessa. Sieltä sitten kaivellaan kaikki kouluaikojen kännäyskuvat. Kiitti vaan kaverit kun piirtelitte naamaani typeriä juttuja! Ja vielä laitoitte kuvan jakoon!
Mun kaikki nolot teekkarikuvat ovat kaapin perällä valokuva-albumissa. Turha yrittää tonkia.
Saa nähdä muuttuuko yhteiskunnan asenne suvaitsevaisemmaksi niin ettei kaikesta canceloida välittömästi. Siis kun Gen Z vanhenee ja kaikilla on some täynnä kaikkea kivaa. Onhan tätä jo nähty.
Kovasti protestoivat aikanaan tietyt tyypit cancel culturea vastaan. No toki eivät sitten itse harrasta samaa. Ei vaan näytä loppuvan🤔
https://www.facebook.com/share/v/1D7fxLEGaA/
Klippi Connorin Criminal Minds -roolista.
Ja Peloton oli poistanut Hudsonin mainosvideon...
Vierailija kirjoitti:
13.4. tulossa Laufeyn musiikkivideo jossa mukana Hudson Williams.
Teaserin mukaan on näköjään todella yllättäen todella hot tässä videossa. (Ja mistä lähtien musiikkivideosta tulee teaser?)
Ihanaa kun näitä poikien omia projekteja alkaa tippuilla. Elämälläni on jokin tarkoitus?!
Mistä lähtien musiikkivideosta tulee teaser? Öö, since forever 😀😅 Ainakin Koreassa/kpopissa tai ainakin BTS:llä jo vuosia (huom. Laufey ja kaikki videon päänäyttelijät olivat Wasians (eli white + Asian), mm. taitoluistelun olympiavoittaja Alysa Liu), eikä tuo länsimaalaisillakaan artisteilla ole ennenkuulumatonta.
Mä katsoin nyt kanssa tämän sarjan, kun toisesta syystä tuli hankittua katseluoikeus Hbo:lle.
Ekat fiilikset: alkoi erittäin oikeasta kohdasta toisin kuin kirja, joka alkoi aivan väärästä kohdasta. (Kirjan lukeminen mulla jäikin siihen). Muutenkin oli paljon parempi kuin R.R:n kirjat, mutta superpaljon en innostunut ennen kuin vasta ehkä viidennessä jaksossa. Niiden ilmeet, kun katsoi Scott Hunterin ulostuloa... Ja kuudes jakso oli tietenkin aivan ihana.
https://www.instagram.com/reel/DZ5FyMNqJv7/?utm_source=ig_web_copy_link…
Connor Pariisissa. Osallistuu ilmeisesti YSL:n kutsumana Pariisin muotiviikoille.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/DZ5FyMNqJv7/?utm_source=ig_web_copy_link…
Connor Pariisissa. Osallistuu ilmeisesti YSL:n kutsumana Pariisin muotiviikoille.
Kiitos!
Meni multa ohi vaikka googlailen lähes päivittäin onko pojista jotain uutta.
Mä yritin lukea noita kirjoja. Toisen tämän sarjan kirjan siis, joukkueen maalivahdista kertovan. Ne yksityiskohtaiset seksikohtaukset oli vaan mulle liikaa. Pilasi romsntiikan. Muuten oli ihan ok.