Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leipäjonosta sai tänään tosi vähän ruokaa

Vierailija
26.12.2025 |

Tänään oli taas leipäjono pyhästä huolimatta ja odotin saavani paljon kaupoilta myymättä jääneitä jouluruokia, kun siitä oli puhuttu netissä niin paljon. Vielä mitä! Olin paikalla hyvissä ajoin mutten saanut muuta kuin yhden leivän, paketin tuorepastaa, 5 teepussia ja rasian vadelmia joista suurin osa oli jo homeessa. Maksoin bussilipuista 6,40 € joten kyllä harmittaa kun samalla rahalla olisi saanut jopa kalliista lähikaupastani paljon hyvää ruokaa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sitä sanotaan että ahneella on paskainen loppu.

Vierailija
2/25 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit käynyt kaupassa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla bussilippujen hinnalla saisi 8 kiloa kaurahiutaleita Sittarista.

Vierailija
4/25 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Logistiikka ollut joulunvietossa kuten kaikki muutkin.  Itseasiassa varsin mielekästä, että pidetään juhlapyhillä se idea kuin niillä kuuluu olla. 

Vierailija
5/25 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokajono on myös joillekkin sosiaalinen tapahtuma, eivät he sitä ruokaa tarvitse vaan tulevat katsomaan ketä siellä on, mun naapurikin ajaa tarkotuksella just sillon jakopaikan ohi ja kertoo ketä oli jonossa.

Vierailija
6/25 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokajono on myös joillekkin sosiaalinen tapahtuma, eivät he sitä ruokaa tarvitse vaan tulevat katsomaan ketä siellä on, mun naapurikin ajaa tarkotuksella just sillon jakopaikan ohi ja kertoo ketä oli jonossa.

Naapurisi ovat pikkusieluisia hölmöjä. 

Vierailija
7/25 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan edelleen, että antaisivat hiivaa ja jauhoja.

Vierailija
8/25 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä puolestani vastaan edelleen, että kaurahiutaleet olisi parempi valinta. Tumpelonkin on helppo tehdä niistä puuroa, ja ne on paljon vehnäjauhoja terveellisempiäkin. 

Vierailija
9/25 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurahiutaleista voi leipoa myös leipää, jos on vähän lisäksi vehnäjauhoja ja leivinjauhetta.

Vierailija
10/25 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoissa aleruokaa. Olisi kannattanut tuolla hinnalla hakea sieltä. Ei taida "hurstit" nyt itse lähteä joulunvietosta ylijäämäruokia kuskaamaan?

Vierailija
11/25 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut katsovat näkyykö tuttuja ja sitten alkavatkin testailemaan kun tapaavat. Monet valehtelevat itsestänsä.

Vierailija
12/25 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkoa ajatellen tiedoksi, Lidlistä saa kuivahiivaa paketillisen hintaan 0,79€. Paketissa on 6 pussia kuivahiivaa. Kannattaa ostaa kaappiin, on kätevä käyttää ja päiväyksiäkin on pitkälle. Muistakin kaupoista saa edullisesti kuivahiivaa.

Vierailija
13/25 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin neljällä kympillä -50% joulusuklaita Prismasta eilen. Ovh 80€. Menevät tyttärelle opiskelupaikkakunnalle. Itselleni jätän yhden rasian, jonka vien töihin.

Vierailija
14/25 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punalapuissa on joulun jälkeen paljon hyvää kamaa. Olisit menny eilen kauppaan. No ehdit tänäänkin.

Vierailija
15/25 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt, kannattako oikeasti mennä leipäjonoon, jos täytyy maksaa bussilippu. Muutamalla eurolla saa jauhoja ja hiivaa, joista voi itse leipoa leipää, lopulla rahalla saa jotain muuta edullista ruokaa kaupasta. 

En ole koskaan käynyt leipäjonossa, mutta tosi pienillä rahoilla olen joutunut tulemaan toimeen. Kuitenkin asuntolaina on maksettu ja lapsi ruokittu. Nakkikeitto itse leivotun patongin kanssa tai makaronilaatikko ei paljoa maksa.

Vierailija
16/25 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah! 

:D

Vierailija
17/25 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut katsovat näkyykö tuttuja ja sitten alkavatkin testailemaan kun tapaavat. Monet valehtelevat itsestänsä.

Kyllä sinne mennään ahneuksissaan autollakin.

Vierailija
18/25 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kaipaan hiivaa ja sokeria.

19/25 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ollut savulohta? Kyllä nyt on itkuntuhruiset silmät.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
20/25 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punanaamasia  jonossa  ,   eli juopot.  Rahat menee viinaan  ni  ei  jää ruokaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi