Mikä pilasi joulusi?
Toivon vastauksia niiltä, joilla se oikeasti on pilalla.
Meillä se, että avioero alkaa paistaa horisontissa, siltä se alkaa nyt näyttää.
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma valinta
Ai sairaana oleminen?
Tuo kenen mies huuti eikä tehnyt mitään
Minäkin ajattelin noin. En voinut käsittää, miksi hankitaan asuntolainoja ja lapsia aggressiivisten vetelysten kanssa ja vielä jäädään siihen, vaikka homma on tiedossa.
No, en tiedä muista, mutta minä en todellakaan mennyt tällaisen kanssa yhteen. Hän oli tasapuolinen kumppani, joka keitti minullekin kahvit aamusta ja kysyi, voiko hieroa hartioita kovan päivän jälkeen. Vei purjehtimaan ja golfaamaan. Vielä ensimmäisen vauvan ollessa pieni hän tarjoutui vaihtamaan vaippoja ja käymään vaunulenkillä, että saan levätä. Jäi jopa joksikin aikaa vanhempainvapaalle.
Vasta sitten kun sitä elämän kuormaa alkoi kertyä, höveliys
Minä muutuin tuollaiseksi paskiasmieheksi pari vuotta sen jälkeen kun vaimo oli lopettanut sen 8 vuotta kestäneen esityksensä siitä että pitää seksistä. Pari vuotta siinä odottelin jos olisi joku tilapäinen vaihe mutta ei. Lasten kanssa ja kodinhoidossa teen kyllä oman osani mutta eipä juuri kiinnosta huomioida ihmistä joka ei halua edes nukkua samassa vuoteessa kanssani
Vierailija kirjoitti:
Varmaan noi opettajien ylipitkät lomat. Ne pilaa aina mun joulun, pääsiäisen ja kesän. Opettajien pitäisi viettää vapaa-aikansa luokissaan ja heillä pitäisi olla kellokortti josta näkee mm. kuinka kauan istuvat päivittäin käymälässä. Palkan voisi ottaa heiltä myös pois kun saavat tehdä kutsumustyötä ilman koulutusta.
No johan on kateuden aihe, että oikein joulukin meni pilalle! Kauanko itse vietät paskahuussissa aikaa, jos edes olet työelämässä??
Joulun pilasi se, että Suomen hallitus ei ollut jouluun mennessä, eikä ole vieläkään kaatunut.
Mies kertoi pettäneensä syyskuussa työristeilyllä. Meillä on taapero ja vauva yhdessä.
Hauska fakta. Meillä oli ennen pettämistä 4 päivää sitten 7 vuotispäivä. Meillä oli ihana treffi päivä.
Kävin testeissä, luojan kiitos sika ei antanut tautia