Mikä pilasi joulusi?
Toivon vastauksia niiltä, joilla se oikeasti on pilalla.
Meillä se, että avioero alkaa paistaa horisontissa, siltä se alkaa nyt näyttää.
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan noi opettajien ylipitkät lomat. Ne pilaa aina mun joulun, pääsiäisen ja kesän. Opettajien pitäisi viettää vapaa-aikansa luokissaan ja heillä pitäisi olla kellokortti josta näkee mm. kuinka kauan istuvat päivittäin käymälässä. Palkan voisi ottaa heiltä myös pois kun saavat tehdä kutsumustyötä ilman koulutusta.
Sama!
Vierailija kirjoitti:
Mietin eka, että ketjun aihe ei koske minua, koska meillä itse joulu meni mukavasti, mutta sitten hoksasin, että no olihan meilläkin jotain.
Juuri ennen joulua saatiin vietyä melkein maaliin meidän muutto unelmakämppään. Oma piha, luonto lähellä, oma puusauna... Kunnes ekan yön jälkeen alkoi tuntua, että ei kai täällä ole sisäilmaongelmia. Päivän mittaan mies totesi, että ei hän pysty olemaan täällä, kun käy henkeen niin paljon. Onneksi ei oltu palautettu edellisen kämpän avaimia vielä, niin pystyttiin palaamaan sinne retkipatjojen ym. kanssa. Oireet onneksi helpotti, mutta alkoi aika ankealta tuntua ajatus joulusta tyhjässä kämpässä. Onneksi sitten hoksattiin, että saatettas löytää joku airbnb edullisesti joulun pyhiksi kaupungista. Niin löydettiinkin, ja päästiin joulun viettoon. Aattona saunassa tuumailtiin, että mitenhän tässä vielä käy, saadaanko mitään asuntoa tammikuuksi. Joulupäivänä sitten saatiin
Onpa hieno ihme! Onnea!
Vierailija kirjoitti:
Eroamassa oleva lasteni isä tekee elämästäni helvettiä ja pelkoa.
Löysin miehen, joka näytteli ihan muuta aluksi ja palastui mies joka on saamaton, itsekäs, vadtuura pakoileva sekä omaa toimimattoman kalun. Antoi joululahjaksi dildon. Paska joulu.
Ai kamalaa.
Persu rähisi rappukäytävässä ja sonti kuutoskerrokseen.
Kissa sairastui vakavasti,ei vielä tiedetä selviääkö.
Mummo esitteli toistuvasti leikkausarpeaan (pieni tähystysleikkaus) nostelemalla paitaa eikä alla tietenkään ollut rintaliivejä eikä arpi kaunis ollut. Voivotteli ettei hänestä ole eläjäksi ja kuumetta piti mitata moneen kertaan illan aikana eikä uskonut olevansa normaalilämpöinen. Hyvää ruokahalua!
Mummo on muutenkin hyvin huomionhakuinen marttyyri ja tekeytyy sairaammaksi kuin oikeasti on. Perheessä paljon vakavampiakin sairauksia kuin mummolla ja mummo itse oli aikoinaan vihainen ukille, kun ukki valitti syöpäkipujaan ja piti häntä tyhjänruikuttajana. Nyt hän on sairaista sairain ja uhriutuu aina kun siihen on pienikin mahdollisuus.
Sapppikivet. Jouduin sairaalaan.
Vietin aaton kaverin kotona joka oli hirveän törkyinen, vessaa en juurikaan halunnut käyttää, harmittaa vieläkin olisin voinut mennä sisareni luokse aatoksi menin halpaan kun hän houkutteli viettämään aaton hänen kanssaan ja kaiken lisäksi oli koko ajan puhelimella ja kun yritin jutella oli vaan joo joo anna mun äkkiä laittaa viestiä yms. Kyseessä pitkäaikaismasentunut, ei antanut siivota tai koskea tavaroihin, nukuin patjalla likaisella lattialla onneks lakanat sentään oli puhtaat. Tein siellä keittiössä romun keskellä kaiken itse laatikot,rosollin,kinkun yms. Joululahjaa en saanut vaikka itse ostin ja näin ollut monta vuotta jo. En. Sillä että olisin odottanut mutta koko sen ajan kun ollaan vuosia tunnettu ois kiva ettå edes sen kerran vuodessa muistais mua joka kokoajan auttanut ruoallisesti ja rahallisesti.
Sukulaislapsen riehuminen. Mikä siinä on, etteivät vanhemmat saa pershedelmäänsä käyttäytymään?? Ikään kuin pelätään kieltää, pelätään käskeä, pelätään tuottaa pettymystä. Ja muiden pitäisi vain myhäillä kuinka Emmajoose on niiiiiin söpö, vaikka oikeasti sattuu korviin ja haluaa vain pois sieltä.
Kaveri laittoi eilen iloisia joulukuvia someen vaikka tietää että meille tapaninpäivä on aina surullinen päivä koska menetin läheisiäni tsunamissa. Mutta kai jotkut helppoa elämää eläneet nauttivat siitä että saavat esitellä tätä elämäänsä.
Mieheni jota en enää jaksa lainkaan. Olen vaan ärtynyt ja haaveilen elämästä ilman häntä.
Köyhyys..v i t u i k s meni tämäkin joulu..ja jossakin toosassa soi,että tule joulu kultainen..voi v i t t u..
Vierailija kirjoitti:
Kaveri laittoi eilen iloisia joulukuvia someen vaikka tietää että meille tapaninpäivä on aina surullinen päivä koska menetin läheisiäni tsunamissa. Mutta kai jotkut helppoa elämää eläneet nauttivat siitä että saavat esitellä tätä elämäänsä.
Jotkut tykkää hieroa suolaa haavoihin, jossain vaiheessa se niille kostaantuu. Ei se että toiset ilakoi vaan se että monilla näillä ei ole tilanntajua ja empatiakykyä.
Auto on korjaamolla. Kyytiä piti ruinata aattona ja emme pääse äitin luona käymään. Tiedän että ongelma on tilapäinen, mutta miks just jouluna? Mihinkään emme pääse. Saattaa kuullostaa pieneltä ongelmalta, mutta vähemmän kiva rampata jatkuvasti kaupassa kun ei pysty ostamaan mitään isompaa.