Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä syötte tänään?

Vierailija
26.12.2025 |

Lounaaksi syödään viimeiset joulusta jääneet kalat keitettyjen perunoiden kanssa. Päivällinen vielä auki. Mitä te syötte tänään?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies syö kinkkua ja laatikoita vielä, minä ja lapset lasagnea.

Vierailija
22/25 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen lämmittää mikrossa mitä jääkaapista löytää. Itse ajattelin ihan vaan maksalaatikolla ja lanttulaatikolla pärjätä ja rosollin loput myös syön. Lounaaksi otin rieskaa voilla ja juustolla. Tein riisipuuron lopusta riisifrutin tyyppistä sötköä, siihen lakkahillosilmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohta ja perunoita, vihreitä papuja. Oli aika kevyt ateria. Tulee varmaan pian taas nälkä. Eikä ole kuin leipää sitten mussuttaa loppupäivänä. Kauppaan en todellakaan jaksa lähteä, olen koko päivän pessyt pyykkiä ja siistinyt paikkoja. Huokaus. Siltä varalta jos myrskyää. Vaikka tuskin ne sähköt menee. Onneksi.

Vierailija
24/25 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluruokaa tänäänkin. Ihan täysi joulu on vielä. Kohta menee taas vuosi ilman jouluruokia.

Vierailija
25/25 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaattipäivä. Eilen söin äitini luona jouluruoan ja aina raskaan ruoan syömisen jälkeen pidän salaattipäivän. Sekä kerran viikossa muutenkin, salaattia syön joka päivä ruoan jälkeen. Itselläni ei ollut muita jouluun liittyviä ruokia kun hyvin ohuita kinkkuviipaleita jotka leikkasin kun paistoin äidilleni kinkun, viipaleet söin leivän päällä.  Tänään nakkasin loput pois. Mä en pidä muutenkaan raskaasta ruoasta, syön kanaa, kalaa, keittoja yms.. 

N60, 155/53

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi