Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole missään hiton laitoksessa ja mikä osa mistään mun jutuista nyt muka edes on viitannut siihen suuntaan

Vierailija
26.12.2025 |

Ei mielestäni mikään mutta jos se jonkun tekee (i) LOISEKSI että saa levittää perättömyyksiä itselleen tuntemattomasta ihmisestä niin sovitaan sitten vaikka niin että olen laitoksessa ihan sama mulle 

Tiedän kuitenkin itse etten ole 

Tiesitte varmaan että perättömyyksien levittely on laitonta ja rikos 

Ihan kotona olen te kuvittelette että noi teidän solvaukset menee ihon alle mutta ei ne mene varsinkaan noin alkeellisen huonot solvaukset 

No pitää vissii taas ruveta ilmiantamaan laittomana mun eikä kenenkään tarvitse tollasta sietää 

Niin että jotain rajaa tohon kiusaamiseen 

Te ette voi aloittaa tommosta älytöntä vihaa ketään kohtaan miesmaun perusteella kannattaa muistaa että aika monia naisia loppujen lopuksi kiinnostaa itseään varakkaampi herrasmies tai mies ylipäätään 

Ette te voi sen takia ketään vihata 

Kyllä mä negatiivisen kritiikin kestän mutta tommonen suoranainen solvaaminen perättömien valheiden levittäminen ja mee töihin huutelut ELÄKKEELLÄ olevalle ihmiselle on jo todella kohtuutonta ja käsittämätöntä käytöstä 

AIKUISILTA ihmisiltä 

Se on kiusaamista ja kunnianloukkaus eli siis rikos 

Asiat myös sen negatiivisen kritiikin voi kertoa asiallisesti ei täällä ketään tarvitse ruveta kiusaamaan vaikka olisikin eri mieltä 

Enkä ole missään vaiheessa puhunut että haluaisin miljonääri miehen olen sanonut että itseäni varakkaampi 

Ja mua ei haittaa vaikka olisi työtön jos kuitenkin on varakkaampi kuin mitä itse olen 

Sitäpaitsi minä olen vähään kyllä tyytyväinen ja olin tyytyväinen joukulahjoihinikin en ole mikään hyväksikäyttäjä joka tyyliin jättää heti kun saa rahaa 

Millaiseksi ihmiseksi te mut oikein kuvittelette? 

Minä en tässä missään vaiheessa ole sanonut mitään sellaista että haluisin mitään luksus elämää 

Olen sanonut että haluan parisuhteen jossa mieheni on itseäni varakkaampi ja tukee minua rahallisesti se ei ihan suoranaisesti liity sellaiseen luksus elämään jonka te valheellisesti luulette minun haluavan 

Lukisitte joskus ajatuksella edes nämä mun viestit 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että haluan itseäni varakkaamman herrasmiehen ei suoranaisesti tarkoita sitä että haluaisin minkään kiiltokuvamaisen luksus elämän 

En vaan halua köyhää jännämiestä koska olen itse köyhä joten miksi haluisin samanlaisen 

Vierailija
2/11 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ding dong, anyone home? 🤪

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että haluaa itseään varakkaamman herrasmiehen joka tukee rahallisesti köyhää naistaan ja turvaa köyhän naisensa elämän ja toimeentulon ja huolehtii köyhän naisensa rahallisesta hyvinvoinnista ei tarkoita että haluaisi kiiltokuvamaisen sokeri deittailu luksus elämän 

Ne ei mun mielestä ole sama asia 

Vierailija
4/11 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse levität perättömiä meidän Natesta, tiedät varsin hyvin että hän on meidän koira

Vierailija
5/11 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä, ettet ole missään laitoksessa mutta mene nyt kuitenkin nukkumaan.

Vierailija
6/11 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon kyllä, ettet ole missään laitoksessa mutta mene nyt kuitenkin nukkumaan.

En varmaan mene kun heräsinkin jo ennen seitsemää ei tässä hammaskivussa pysty nukkumaan ja kahvikin juomatta 

Vierailija
7/11 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se "hokka" jankuttaja?

Vierailija
8/11 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, opettele kirjoittamaan oikein!

Vierailija
9/11 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että semmoinen aivopieru pääsi tällä kertaa. Ota ihan rauhassa vitamiinit ja raihoitu hetki. Kyllä se siitä menee ohi jos on mennäkseen.

Vierailija
10/11 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko se "hokka" jankuttaja?

Miten se liittyy mihinkään? 

Sekö oikeuttaa solvaamisen? 

Vierailija
11/11 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä mielummin itseäni varakkaamman herrasmiehen haluan kuin köyhän itähelsinkiläisen autovarkaan 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi