Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salilla on viimeiset päivät käsillä, kun saa rauhassa treenata

Vierailija
26.12.2025 |

Tammikuussa tulee yleisöryntäys. Kaikki new year, new me tyypit tukkivat joka paikan, eikä sekaan sovi. Onneksi tilanne normalisoituu kevättalvella, mutta jotenkin pitöisi kestää tämä tammikuu.

Mitä strategioita teillä muilla vakiväellä on selviytymiseen? Itse ajattelin käydä treenaamassa klo 5-7, ennen töihin menoa tammikuussa.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsistä tylsin harrastus on kuntosali ja nykyään täynnä selfie prinsessoja.

Vierailija
62/80 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista nähdä millaisia herkkupyllyjä siellä kehittyy🥸

Salilla eka, salilla vika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoiset mammat käyvät vuodenvaihteessa salilla muutaman kerran persettään esittelemässä ja instakuvan ottamassa. Ostetaan jopa shakeri ja proteiinijauhetta. Sali innostus hiipuu muutamassa viikossa. Tammikuun puolessa välissä tilanne normalisoituu. 

Kyllä ne on ihan eri muijat jotka niitä perseitä esittelee. Ja ne käy siellä säännöllisesti, tietenkin, koska pitäähän sitä kuvata joka päivä, ettei kiinnostus lopahda.

Vierailija
64/80 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion mennä körmysalille missä käy vain 100-150 kiloiset jääkaappipakastimet. Siellä on naisena kiva käydä kukaan ei ahdistele ja kaikki tervehtii. Joku toinen mimmi voi eksyä sinne. Oon joskus ollut ja on ihan paras.

Vierailija
65/80 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tiedossa tiellä poukkoilevia ja etiketistä täysin tietämättömiä haahuilijoita. Ymmärrän ensikertalaisuuden vaikeuden, mutta kyllä nämä perusasiat pitäisi osata ottaa haltuun  ;(

Ja miten kun ei ole aiemmin käynyt? 

Vierailija
66/80 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli uusia salillakävijöitä ei haluta sinne pilaamaan fiilistä? No kiva, muistattehan sitten myös näyttää tämän omalla käytöksellänne, niin saadaan se vähäkin liikunan ilo kitkettyä pois!

Vierailija
67/80 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tiedossa tiellä poukkoilevia ja etiketistä täysin tietämättömiä haahuilijoita. Ymmärrän ensikertalaisuuden vaikeuden, mutta kyllä nämä perusasiat pitäisi osata ottaa haltuun  ;(

Ja miten kun ei ole aiemmin käynyt? 

No pitäisi tietty osata lukea kaikkien kokeneiden salikävijöiden ajatukset. Muuten ei ole asiaa salille.

Vierailija
68/80 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin oli jo paljon porukkaa aamulla.

Vierailija
69/80 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän salilla mitään ruuhkaa tule, saleja on tässäkin kaupungissa siihen malliin ettei jengin tarvi kylän ainoalle salille ängetä. Tässäkin reilun kilsan säteellä viisi.

Vierailija
70/80 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoit vähän höhlästi nyt. Miten ensikertalainen voisi osata olla kuten konkari? T. Iäisyyden käynyt 

Vierailija
71/80 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille salille varmaan pystyssä pysymisen edellytys on nuo tyypit, jotka ostaa vuosikortin ja käy sitten pari kolme kertaa ihmettelemässä asiaa keväällä ja syksyllä. Hukkaan heitettyä rahaa heille toki, mutta salille hyvä asiakasryhmä kun eivät edes kuluta laitteita.

Vierailija
72/80 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman perusjutun muistaminen tekee treenaamisesta sujuvampaa kaikille:

- Laitteita ei varata turhaan. Sarjojen välissä minuutin tauko riittää useimmille ja laitteet kannattaa vapauttaa muille, jos pitää pidemmän breikin.

- Salille tullaan treenaamaan, ei hengailemaan tai juttelemaan kaverin kanssa. Puhelin on ok jos sitä käyttää treeniohjelman seuraamiseen eikä TikTokin selaamiseen.

- Toisia ei tuijoteta eikä kuvata. Jokainen keskittyy omaan tekemiseensä.

- Aloittelija tarvitsee treeniohjelman. Haahuilu laitteelta toiselle lisää ruuhkaa.

Siisteys kuuluu etikettiin. Painot takaisin paikoilleen ja penkit sekä laitteet pyyhitään.

Vierailija
73/80 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi, en mene tänään salille koska olin eilen. Silti vähän huono omatunto, olisi pitänyt mennä tänäänkin.

Vierailija
74/80 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitsi, en mene tänään salille koska olin eilen. Silti vähän huono omatunto, olisi pitänyt mennä tänäänkin.

Ei pidä unohtaa kardiotreeniä, sitä voi tehdä kahden lihaskuntopäivän välissä!

Vierailija
75/80 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kylmyys tekee tehtävänsä. Itse poljen tänään vain kotona kuntopyörää, vaikka piti mennä salille.

Vierailija
76/80 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli huomattavan rauhallista iltapäivällä, katsotaan mikä on tulanne huomenna.

Vierailija
77/80 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn lenkkipolun laitteilla ja urheilukentän laitteilla. 

Vierailija
78/80 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meidän salilla mitään ruuhkaa tule, saleja on tässäkin kaupungissa siihen malliin ettei jengin tarvi kylän ainoalle salille ängetä. Tässäkin reilun kilsan säteellä viisi.

Sinä puhut sentään meidän salista, nämä muut ylimieliset paremmat puhuu ihan suoraan "mun salista".

Vierailija
79/80 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kylmyys tekee tehtävänsä. Itse poljen tänään vain kotona kuntopyörää, vaikka piti mennä salille.

Hyvin sai pulssia ylös. Tein kuntopyörän jälkeen vielä painoilla kevyttä lihastreeniä. Sama

Vierailija
80/80 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa nyt paremmat ihmiset, ketkä puhutte kuin omistaisitte sen "sun salinne", että mihin aikaan tämmöinen huonompi ja vähäarvoisempi liikuntaa harrastamaan haluava, saisi sitten sinne sun omalle salille tulla uudenvuoden lupauksensa rikkomaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi