Salilla on viimeiset päivät käsillä, kun saa rauhassa treenata
Tammikuussa tulee yleisöryntäys. Kaikki new year, new me tyypit tukkivat joka paikan, eikä sekaan sovi. Onneksi tilanne normalisoituu kevättalvella, mutta jotenkin pitöisi kestää tämä tammikuu.
Mitä strategioita teillä muilla vakiväellä on selviytymiseen? Itse ajattelin käydä treenaamassa klo 5-7, ennen töihin menoa tammikuussa.
Kommentit (34)
Se aika kun rahkapenat korostavat omaa paremmuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn itse aamuisin, vielä saanut olla rauhassa oli mikä ajanjakso vuodesta. Ihan sama mikä kuukausi niin ihan sairaat määrät porukkaa jos yrittää mennä klo16-18. Hyvä juttu että jengiä kiinnostaa itsensä kunnossa pitäminen. Onneksi sain itseni totutettua aamusaliin niin pystyn rauhassa tekemään omaa juttua.
Jaa, mä käyn suoraan töiden jälkeen heti klo 16, eikä siellä mitään sairasta määrää ole.
Tosi kiva juttu sulle. Oispa mun salilla kanssa noin, mutta ei ole.
Parashan ratkaisu tähän ongelmaan olisi ettei olisi köyhä ja voisi käydä noilla saleilla jotka maksaa 79e/kk. Köyhänä joudun käymään ruuhkaisella 25e/kk salilla.
Itse käyn kunnan salilla. Yllättävän hiljaista ollut iltapäivisin. Haluaisin käydä aamulla, mutta työt alkaa 7.00 ja sali aukeaa 6.30, joten ei vaan ehdi. Onneksi tuo sali on minulle ilmainen.
Vierailija kirjoitti:
Tai se aika, kun narsistinen suomalainen korostaa pienisieluisuuttaan happamilla kommenteilla.
Vierailija kirjoitti:
Rahkapena salit ovat juuri niitä äijähiki saleja, joista ei mainospostit tipu postilaatikosta uutenavuotena. Suurin osa ei edes tiedä mistä teollisuustontin keskeltä niitä löytyy. Niihin ei somebimbot eksy kuvaamaan tissivakoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahkapena salit ovat juuri niitä äijähiki saleja, joista ei mainospostit tipu postilaatikosta uutenavuotena. Suurin osa ei edes tiedä mistä teollisuustontin keskeltä niitä löytyy. Niihin ei somebimbot eksy kuvaamaan tissivakoaan.
Fiksuinta olisi rahkapenailla kollektiivisesti hetki oikein kunnolla, niin vuodenvaihteen höpöjengi jää nopeammin kotiin keksimään selityksiä itselleen.
Ei hätää. Ne uudenvuodenlupauspullukat käy siellä tasan 3-4 viikkoa.
Jos käy yöllä klo 5 treenaamassa ei saa puoliakaan hyödystä jonka saa klo 14 käydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraa hakeville tammikuu on mahdollisuus.
Rohkeasti vaan keskustelemaan toisen sukupuolen kanssa.
Moni suhde alkanut salilla.
Hah! Olen käynyt salilla iäisyyden, eikä koskaan ole tullut mieleenkään katsella siellä miehiä sillä silmällä.
Minkä takia sitten meikkaat salille?
Vierailija kirjoitti:
Jos käy yöllä klo 5 treenaamassa ei saa puoliakaan hyödystä jonka saa klo 14 käydessä.
Tämä. Tää sopii mulle parhaiten ei tarkoita, että treeni olisi oikeasti niin hyödyllistä kuin voisi olla jonain ihmisen elimistölle optimaalisempana ajankohtana.
Ylipainoiset mammat käyvät vuodenvaihteessa salilla muutaman kerran persettään esittelemässä ja instakuvan ottamassa. Ostetaan jopa shakeri ja proteiinijauhetta. Sali innostus hiipuu muutamassa viikossa. Tammikuun puolessa välissä tilanne normalisoituu.
Lauantai-iltaisin on hyvin tilaa.voisi olla myös arkiaamuisin, mutta silloin en pääse.
Hah! Olen käynyt salilla iäisyyden, eikä koskaan ole tullut mieleenkään katsella siellä miehiä sillä silmällä.