Oletko "saunaihminen"?
Tykkäätkö olla saunomassa löylytellen useamman kerran viikon aikana?
Kysyy: Saunatontutar
Kommentit (32)
sauna hyvä, ainoo vaa, et siel on aika kuuma
Inhoan saunomista. Viime jouluna kävin istumassa siellä muutaman minuutin, tänä vuonna mies töissä niin ei tarvinnut mennä eli en ole koko vuotena saunomista. Mies saunoo joka ilta kesät talvet .
Joka toinen päivä sauna lämpiää. Saunominen vastaa joiltakin osin ainakin kevyttä treeniä, pitempi saunominen jopa kunnollista juoksulenkkiä.
Meillä on pari kertaa viikossa saunavuoro taloyhtiön saunassa. Saunatilat on juuri uusittu ja siellä saa olla tunnin kerrallaan. Meillä on molempina päivinä illan viimeiset vuorot, joten ei tarvitse lähteä seuraavan saunavuorolaisen takia kiireellä pois. Erittäin mukavaa.
Ajatus saunomisesta on mielestäni mukavampaa kuin itse saunominen. Joskus oikein tunnelmoin ajatuksella tänään lämmitän illalla saunan, mutta en sitten jaksakaan siellä kauan olla.
Asumme omakotitalossa ja on tietysti oma sauna, mutta saattaa mennä nykyään viikkoja ettei saunota. Aikanaan kun lapset olivat pieniä, saunottiin joka viikonloppu ja lapset kylpivät ammeissa ja leikkivät vrsileluilla.. Sen jälkeen syötiin herkkuja kuten pizzaa, hampurilaisia, sipsejä tai makkaraakin ja limsaa. Noita aikoja kaipaan, nyt lapset aikuisia ja maailmalla.
En tykkää saunomisesta. Lapsena sinne oli toki pakko mennä, vaikka sanoin hengittämisen olevan siellä vaikeaa. Saunan jälkeen on myös aina paha olo.
Saunon vain mökillä kun pesuvesi lämmitetään samalla ja käyn uimassa.
Kyllä, elämäni suurimpia iloja, sauna lämpiää 4-5x/vkossa, ympäri vuoden.
Olen kyllä, nytkin olen menossa saunaan.