Mitä tarkoittaa kun nainen sanoo, ettei sovittu miehen kanssa yhteen romanttisessa mielessä?
On saattanut olla muutoin hyvä mies, lähes täydellinen. Ei vaan sovittu yhteen romanttisessa mielessä. Mitä hittoa tämä tarkoittaa? Miljoona kertaa olen tämän toteamuksen tälläkin palstalla kuullut.
Kommentit (211)
" Sillä oli semmoinen nysäkulli, eikä edes musta".
Vierailija kirjoitti:
Liian pieni tai löysä pili tai sitten vonkasi koko ajan anusta, vaikka nainen ei halunnut.
Ainakin minulla on ollut parin miehen kanssa tälläiset syyt sanoa, ettemme sopineet romanttisesti yhteen. Onneksi on ollut myös miehiä, joilla on riittävän kokoinen ja kova kalu ja ovat ymmärtäneet, mihin se kalu kuuluu työntää ja tyhjentää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miehenä minäkään tuota. Olen kokokenut suurimmat seksuaaliset vetovoimani sellaisten naisten kanssa, joiden kanssa en ikinä haluaisi vakavaan suhteeseen. Joku tyhmä lorťťó voi olla seksuaalisesti hiton kiihottava ja vetovoimainen, ja antaa kunnon kyydit. Silti vakavassa mieless on täysin luotaan työntävä.
Suurimmalle osalle naisista ei olis mahdollista kokea noin. Mutta ton takia varmaan et sitä romanttista puolta niin löydäkään. Etsi samanlaisia, seksuaalisuus edellä meneviä naisia.
Minähän nimenomaan en mene seksuaalisuus edellä, koska se ei ole minulle pääkriteereitä vakikumppanin valinnassa, vaan muut ominaisuudet ratkaisee enemmän.
Sittenhän sinun pitäisi hyvinkin ymmärtää ero. Tiedät mitä eroa on romanttisella kiinnostuksella ja mitä seksuaalisella, ja mitä on niiden puute. Yleensä naiset etsivät miestä jonka kanssa homma toimii jokaisella osa-alueella. Sinä vain olet valitettavasti päätynyt tuollaiseen tyytymissuhteeseen. Naiset eivät sellaista halua.
Minä esim olen parisuhteessa jossa mies on sekä äärimmäisen kiihottava, että kaikki muutkin parisuhteen kannalta olennaiset asiat ovat kunnossa. Nappivalinta, en muuttaisi hänessä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
MIes ei tienannut tarpeeksi, joten ei tullut kipinää
Miksi jankutat tätä asiaa? Se kertoo sinun ajattelusta = naiset ovat sinulle huor**
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei kiinnostanut miestä seksuaalisesti.
Nimenomaan mies voi kiinnostaa seksuaalisesti, mutta ei romanttisessa mielessä.
Aina vaan menee kummallisemmaksi. Eli seksi ei olekaan se pääasia, vaan romanttinen mieli liittyy muuhun. Osa täällä taas sanoo, että se liittyy juuri tuohon seksuasliseen vetovoimaan, että sitä ei ole. Yrittäkää jo päättää 😖
Kumpi vain on mahdollista, tai jopa molemmat.
Miehen täytyy kiinnostaa naista sekä seksuaalisesti että älyllisesti jotta parisuhteeseen voi alkaa. Henkistä yhteyttä myös täytyy löytyä. Nuo kaikki kuuluvat romantiikan piiriin, jos nuo eivät kaikki osu kohdilleen niin sitten ihmiset eivät ole keskenään yhteensopivia romanttisessa mielessä.
No nyt vastaan miehenä, että mitä toi sanonta tai vastaavat MULLE tarkoittaa. Voi olla että naisille tarkoittaa jotain muuta. Mutta siis että nainen voi olla samantyyppinen persoona, samat mielenkiinnon kohteet ja vaikka jopa sama harrastus. Sitten se 'romanttinen' puoli, eli sellainen läheisyys. Se ei ole pelkkää seksiä, vaikka kyllä se sitäKIN tarkoittaa. Itse esim. olen mies joka koskee, läpsii pyllylle ohimennen ja tykkään sellaisesta kiusoittelusta. Jos toinen on täysin eri aaltopituutta ja sitten vielä seksissä tyyliin kieltäytyy suuseksistä ja kaikesta nyt vähän muustakin, niin..... no ollaan epäsopivia romanttisessa mielessä.
Sitä, että nainen elää jossain kuplassa.
Tykättiin toisistaan kavereina, mutta ei tykätty niin paljon että haluttaisiin olla enemmän kuin kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran joutunut lemppaamaan aivan täydellisen unelmakundin siksi, ettei libidomme kohdanneet. Olisin halunnut paljon useammin kuin mihin hän oli valmis ja ymmärsin, että ennen pitkää siitä tulee hankaluuksia.
Eihän tuo ole yhteensopimattomuutta romanttisessa vaan seksuaalisessa mielessä.
Siis ei oltu rakastuneita. Mutta jos mies oikeasti olisi lähes täydellinen, kyllä häneen silloin rakastuisi. Eli miehestä puuttui jotain oleellista, vaikka nainen ei ehkä tiedosta mitä se oli.
Et ole tarpeeksi komea, rikas ja/tai statusammatissa. Kelpaat naisille kaveriksi, eli tunnetamponiksi, jolle tullaan itkemään tai jos tarvitaan apua muutossa tai renkaiden vaihdossa. Eli käytännössä nainen halveksii sinua, mutta ilmaiseksi orjaksi kelpaat.
Mies oli ihana, mutta ei vain ollut ihanin ihminen jonka nainen on koskaan tavannut. Joku muu mies ehkä kiinnosti enemmän.
Kun nainen sanoo, ettei sovittu miehen kanssa yhteen romanttisessa mielessä, se tarkoittaa, että vaikka miehessä voisi olla monia hyviä ja positiivisia piirteitä (esimerkiksi ystävällisyys, huumorintajun tai ulkonäön suhteen), hän ei tunne romanttista vetovoimaa häntä kohtaan. Tässä tapauksessa "romanttinen yhteensopivuus" viittaa siihen, että parisuhteessa tarvitaan enemmän kuin vain hyviä ominaisuuksia; siihen kuuluu myös tunne, joka liittyy vetovoimaan ja yhteiseen kemiaan.
Vaikka joku voi olla "melkein täydellinen" (esimerkiksi luonteeltaan hyvä, älykäs ja huolehtivainen), se ei automaattisesti tarkoita, että se johtaa romanttisiin tunteisiin tai parisuhteeseen. Ihmiset voivat kokea, että vaikka toinen on hyvä ihminen, heidän välinen kemiansa tai tunne ei ole riittävä romanttiselle suhteelle. Tämä on täysin normaalia ja osa ihmisten tunteiden monimutkaisuutta. Romanttinen yhteensopivuus ei aina perustu vain siihen, kuinka hyvä tai mukava henkilö on, vaan myös siihen, miten hyvin ihmiset "sointuvat yhteen" tunteidensa ja persoonallisuuksiensa suhteen.
Tämä voi olla vaikeaa ymmärtää, erityisesti silloin, kun henkilö, joka itse kokee olevan hyvin yhteensopiva toisen kanssa, ei saa samaa palautetta. Se voi herättää kysymyksiä siitä, miksei riittänyt, vaikka oli "melkein täydellinen." Mutta usein kyse on vain siitä, että toisella osapuolella ei ole sitä romanttista vetoa, joka tarvitaan suhteen rakentamiseksi.
Ei kemiaa/seksuaalista vetovoimaa.
Naiselle paljastui miehen varallisuus. Tai sitten nainen ei saa mielestään riittävästi käytettyä miehen rahoja eikä mies käytä rahojaan naiseen. Tai sitten siinä on se aika yleinen syy että nainen kilpailuttaminen kaikki mies ehdokkaat ja löyti mielestään paremman. Naisethan on uskollisia eikö pyöritä useaa miestä vasta sitten kun pääsee naimisiin
Vierailija kirjoitti:
Sitä että sulla on liian pieni.
Tai liian isokin voisi olla. Olen jättänyt miehiä liian suuren peniksen vuoksi.
Se tarkoittaa sitä että naisen mielestä mies oli liian tylsiä ja liian köyhä ja nainen löyti rikkaamman jännämiehen
Vierailija kirjoitti:
Et ole tarpeeksi komea, rikas ja/tai statusammatissa. Kelpaat naisille kaveriksi, eli tunnetamponiksi, jolle tullaan itkemään tai jos tarvitaan apua muutossa tai renkaiden vaihdossa. Eli käytännössä nainen halveksii sinua, mutta ilmaiseksi orjaksi kelpaat.
Eihän kaveria halveksi. Kaveria arvostetaan, usein hyvinkin paljon. Kaverisuhteesta vain puuttuu se romanttinen/seksuaalinen kiinnostus.
Yksinkertaista👍