Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jääkaapin ovi käy KOKO AJAN! Hermostuin ja napsahdin oikein kunnolla. Nyt minä olen kuulemma se tyhmä

Vierailija
25.12.2025 |

Taas mies ja teinipoika syyllistävät minua siitä, että jouluna riidellään. Mutta kun koko ajan käyvät näykkimässä kinkusta paloja tai syömässä piirakoita. Ei hitto nyt taas!! Ensi vuonna vietän joulun etelässä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ne ruuat vain äidille? Kuka ne maksoi?

Meillä ainakin minä, äiti, kävin kaupassa, maksoin ja kokkasin. Mulle olisi ihan sama jos närppisivät, mutta ennen maanantaita en uudelleen kauppaan mene, senverran pitää aikuisten ihmisten osata katsoa tulevaa ruokalistaa jääkaapin ovesta ja verrata kaapin sisältöä siihen. 

Olisit laittanut ne myöhemmin syötäväksi tarkoitetut ruoat pakastimeen. 

Vierailija
22/32 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva maksaa tälläisten jääkaapilla ravaavien terveydenhuoltomenot 🤷 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä oo nipo valittava äiti jonka vuoksi muu perhe varoo jokaista askelta. Sun takia kaikilla on hermo pinteellä. Avaa punkkupullo sekä  konvehtirasia ja lue vaikka jotain kirjaa. Jos pitää lähteä kauppaa  ennen maanantaita niin laita mies asialle. Tai tilaa pitsaa.. 

Vierailija
24/32 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin minä, äiti, kävin kaupassa, maksoin ja kokkasin. Mulle olisi ihan sama jos närppisivät, mutta ennen maanantaita en uudelleen kauppaan mene, senverran pitää aikuisten ihmisten osata katsoa tulevaa ruokalistaa jääkaapin ovesta ja verrata kaapin sisältöä siihen. 

Juuri näin. Jääkaappiin ja esille ruokaa, jota mies ja poika voi syödä ilman sinun niuhotusta. Oletko ostanut liian vähän ruokaa? Jos näin on niin käske miehen ja pojan käydä kaupassa jo huomenna. 

Vierailija
25/32 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapaninpäivä on perjantai. Ei kukaan jaksa syödä jouluruokia enempää kuin 3 päivää.

Ei kukaan ole sanonut että niitä sen pidempän syödäänkään. Taitaa suurin  osa loppua jo tänään.

Närppijät kyllä närppii 24/7/365.

Vierailija
26/32 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki pakastan juustot, vihannekset, maidot... Älä jaksa.

Vierailija
27/32 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hullu. Joo, ota ero ja mene etelään, niin lapset saavat jonkun muun, tasapainoisen äidin.

Vierailija
28/32 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne ole syötäviksi tarkoitettu? Vai mihin niitä säästetään?

Ei se ikuinen joka 5,s minuutin syöminen ole ok. Kaapinovi auki jatkuvasti.Sösivät kerran ja kunnolla. 

Vierailija
29/32 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki pakastan juustot, vihannekset, maidot... Älä jaksa.  

Ne ruoat tietysti joita voi laittaa. Kaipa sulla ap sellaistakin on. Ja jos syövät nuo muut loppuun niin niitä ei sitten ole. 

Vierailija
30/32 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne ole syötäviksi tarkoitettu? Vai mihin niitä säästetään?

Nainen on oppinut säästelemään piirakkaa mieheltään.

Vierailija
31/32 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin olen miehen ja pojan puolella! Anna heidän syödä ja lopeta jääkaapin kontrollointi. Tollanen muiden vahtaus pilaa joulun.

Useimmat jouluruuat pilaantuvat/menevät pahan makuisiksi nopeasti. Kannattaa syödä pois tänään ja tapanina ja sen jälkeen taas normiruokiin.

No meillä syödään jo tänään pois. Jos jotain jää niin laitan huomenna voileivän päälle. En ymmärrä mihin ja kenelle niitä säästettäisiin? Ap tykkää vaan ragettaa.

Vierailija
32/32 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se jääkaapinovi käy??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi