Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2 viikkoa Bulgariassa vai viikko Kreikassa?

Vierailija
23.04.2007 |

kumman valitsisit? Lapset mukana.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

?????????

Vierailija
22/29 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koskaan ei olla saatu mitään mahatautia. pojillakin oli kivaa jee täällä on näin halpaa ja retket oli kivoja. kultahietikol oli paremmat retket kuin sunny... ja mun mielestä on kivaa kun on halpaa eikä samaa hintatasoa kuin suomessa että kyllä meillä meni vähän rahaa lomallamme bugariassa. SUOSITTELEN

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhdas sivistysmaa? Voi antakaa mun kaikki kestää. Jos haluat kerätä roskat, pullonkorkit, lasisirpaleet jne. rannalta ennen kuin levität pyyhkeesi, niin tervemenoa vaan! Lisäksi kieliruskeana nuolevat turisteja, mutta jos yhtään kieltä ymmärtäisitte niin puhuisivat asiakkaistaan kaikkkea paskaa naama hymyssä!

Vierailija
24/29 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

puhdas sivistysmaa? Voi antakaa mun kaikki kestää. Jos haluat kerätä roskat, pullonkorkit, lasisirpaleet jne. rannalta ennen kuin levität pyyhkeesi, niin tervemenoa vaan! Lisäksi kieliruskeana nuolevat turisteja, mutta jos yhtään kieltä ymmärtäisitte niin puhuisivat asiakkaistaan kaikkkea paskaa naama hymyssä!

Vierailija
25/29 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkusta esim. sisämaahan niin näet aivan uskomatonta kauneutta ruusulaaksoineen ja luostareineen.

Vierailija:

Oltiin lapsiperheporukalla Sunny beachilla, ja kaikki aikuiset saatiin ripuli-vatsatauti. Luojan kiitos, lapset säästyi taudilta! Aika mysteeri.

Ja on ihan totta että se on juntti paikka. Entinen kommunismi näkyy yhä. Sai olla myös varuillaan taskuvarkaiden takia.

Kreikassa on puhtaampaa, luonnonkauneutta ja parempaa ruokaa.

Vierailija
26/29 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi onko mun lapsetkin nyt köyhiä ja juntteja? herran jestas tänä kesänä me käydään katsoo vaihtelun takia Turkki mitä me nyt ollaan?

Vierailija
27/29 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

voi voi onko mun lapsetkin nyt köyhiä ja juntteja? herran jestas tänä kesänä me käydään katsoo vaihtelun takia Turkki mitä me nyt ollaan?

Vierailija
28/29 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa on kuitenkin kaksi viikkoa. En ole Bulgariassa käynyt. Kreikassa olen ollut Kreetalla, josta en pitänyt. Puhdas ei ollut ensimmäinen sana, joka tulisi mieleen...

Vierailija
29/29 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksena kysymykseesi kuka muu kuin juntti tai köyhä käy Bulgariassa.

No, me emme ole köyhiä emmekä edes juntteja. Menemme sinne, koska emme siellä ole vielä käyneet. Kreikka on koluttu jo moneen kertaan. Ja aika moni muukin paikka.