Onko joulu sinusta jo aika lailla ohi?
Kommentit (43)
On ollut ohi jo vuodesta 2014. Irtisanouduin joulusta heti, kun se oli mahdollista.
Lahjat on jaettu ja ruoka mätetty kupuun. Mitä on enään jäljellä??
Vierailija kirjoitti:
On ollut ohi jo vuodesta 2014. Irtisanouduin joulusta heti, kun se oli mahdollista.
Minäkin käännyin muslimiksi vuonna 2014. Ei enää pakollista joulua ja vihervassuvosujakin pörrää mukavasti ympärillä.
Ei voi valittaa.
Muuten en muistaisi ollenkaan että on joulu, mutta joululaatikot, tortut ja konvehdit muistuttavat asiasta. Muuten olen elänyt kuin normaalisti elän keskellä viikkoa.
On ohi. Ensi viikolla uusivuosi joka on parempi kuin joulu.
Vastahan joulu alkoi. Nuuttina loppuu eli 13.1.2026
Joululaulut ärsyttäneet jo viikon, samoin joulun kaupallisuus ja tekopirteys.
Mä ajattelin tänään, että piristäisi jos vaihtaisin edes punaisen joulupöytäliinan keväisen keltaiseen, kuka estää.😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin käännyin muslimiksi vuonna 2014. Ei enää pakollista joulua ja vihervassuvosujakin pörrää mukavasti ympärillä.
Ei voi valittaa.
Hae apua pakkomielteeseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Joulu ilmiönä taitaa vedellä viimeisiään. Mitä järkeä on ylensyönnistä ja turhan krääsän jakamisesta keran vuodessa. Vapaat tietysti tekee mielen virkeäksi.
Tulevassa Suomen kalifaatissa joulu onneksi kielletään.
t. musu
Lopeta.
"Hyvä Tuomas joulun tuopi, paha Nuutti pois sen viepi", vanha suomalainen sananlasku
Eli joulua on 20.12. - 13.1. välinen aika.
Alkaa jo ohi olla, perinteisesti meni aatto, poika lähti kotiinsa, olen taas itekseen. Ärsyttävintä oli kun eräs kaveri soitteli eilen iltasella 3 kertaa enkä vastannut, sitten laittoi pari viestiä oonko kotona,, minusta ei tarvitse soitella jouluaattona kun tiesi meidän olevan siskollani, hän oli aaton yksin ja perheensä tulee vasta tänään ja huomenna joulun viettoon.
Vierailija kirjoitti:
6.1 loppiaiseen loppuu joulu
Minä olen aina lopettanut joulun vieton pitkänäperjantaina ja siirtynyt suoraan pääsiäisen viettoon. Pääsiäisen vietto kestää sitten juhannukseen.
Ei ole edes puolessa tämä, olen menossa joululounaalle huomenna sukulaisten luokse. Ja joulunaikahan jatkuu vielä parisen viikkoa.