Ilman kondomia irtosuhteessa?
Rehellisiä vastauksia toivoisin kysymykseen. Olen nyt ollut parisen vuotta sinkkuna ja tapaillut naisia mukavan yhdessä olon merkeissä.
Kuinka yleistä oikeesti on kondomin käyttö irtosuhteissa kolme-nelikymppisillä?
Itse olen päätynyt reilun kymmenen naisen kanssa sänkyyn ja vain kaksi kysyi kumia, mutta ei vaatineet..
Kommentit (74)
Moni ihminen luulee,että sukupuolitaudit näkyy ulkoisesta olemuksesta vaikka se hampaaton juoppo voi olla puhtaampi kuin muotivaatteinen ja kalliilta hajuvedeltä tuoksuva.
Moni myös ajattelee ,että antibiooteilla se lähtee jos jotain tulee. Joo klamydia kyllä, mutta ei herpes tai hiv.
Mulla on yksi tuttu mies jonka kanssa pannaan, keskeytetty yhdyntä. Mua ei haittaa vaikka raskaaksi tulisin, se olisi mieluisa yllätys itseasiassa!
Vierailija kirjoitti:
Yhden hoidon kanssa olin ilman kumia, kun molemmat oli käyneet testeissä ja miehelle oli tehty vasektomia. Muuten ei ikinä ilman, koska en käytä mitään hormoniehkäisyä.
Siis olit yhden kanssa joka sanoi noin että saisi vetää paljaalla. Tiedän yh-naisen joka sai lapsensa tuollaisen vasektomian tehneen miehen kanssa lyhyessä suhteessa. Olikin pelkkää valetta se tarina.
Pari kertaa olen kortsun kanssa seksiä harrastanut ja turhempaa turaamista saa hakea. Seksiä alan harrastamaan vasta vakiintuneessa suhteessa paljaalla kun taudit testattu ja naisella ehkäisy. M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden hoidon kanssa olin ilman kumia, kun molemmat oli käyneet testeissä ja miehelle oli tehty vasektomia. Muuten ei ikinä ilman, koska en käytä mitään hormoniehkäisyä.
Siis olit yhden kanssa joka sanoi noin että saisi vetää paljaalla. Tiedän yh-naisen joka sai lapsensa tuollaisen vasektomian tehneen miehen kanssa lyhyessä suhteessa. Olikin pelkkää valetta se tarina.
Kumit ei tunnu kivalta ja vuosia sittn itse heitin hätävalheena kumia vaativalle naiselle, että vasektomi on tehty. Päästelin jokusen lastin sisään yöllä ja aamulla. Myöhemmin oon miettinyt seurasko mitään, koska mitään vasektomia ei ollut...
Vierailija kirjoitti:
Olet vaarallinen ja omahyväinen taudinlevittäjä. Herpes, kondylooma, aids...eiväthän nuo edes näy vielä, vaikka menisit testiin nyt.
Entä mitä pitäisi ajatella naisista, jotka antavat paljaalla...
Kovin on yhdyntäkeskeistä. Itselleni on nautinnollisinta antaa naiselle suuseksiä. Olen nimittäin kielitaitoinen.
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa olen kortsun kanssa seksiä harrastanut ja turhempaa turaamista saa hakea. Seksiä alan harrastamaan vasta vakiintuneessa suhteessa paljaalla kun taudit testattu ja naisella ehkäisy. M33
Väärinhän tämäkin on kun mies sanoo
Irtosuhteet ovat moraalittomia. Niistä jää traumoja, virheellistä mallia jälkipolville ja se myös vähentää mahdollisuuksia vakavaan suhteeseen myöhemmin
Vierailija kirjoitti:
Luomu on aina parasta. Pitää vaan valikoida huolella, kenen antaa sisälleen tulla. Riskit ovat paljon suuremmat nuorten, seksuaalisesti aktiivisten mutta vakiintumattomien keskuudessa, jotka hässivät ristiin rastiin kaikkialla jatkuvasti. Keski-ikäisissä lähinnä pitkiä parisuhteita tai kroonista yksinäisyyttä poteneissa riittää oikeastaan karsia pois harvinaiset pelimiehet, jotka käyvät ulkomailla tai maksullisilla.
Kato juma! Olipa hyvin sanoitettu.
Näin se juurikin on ja näin se menee.
Suurimmassa osassa ns. kevyitä suhteita en ole miehenä käyttänyt kortsua, eikä suurin osa naisista muutakaan ehkäisyä. Mukavampi paljaalla, eikä raskaaksi niin helposti oikeasti tule, kunhan nyt joka kerta ei laukea sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako tautia itsellesi haluat kerätä? Monetko elatusmaksut haluat maksaa?
Niinhän se Jussi Halla-ahokin oli vieraissa 8vuotta putkeen ja sai aviottoman lapsen. 🤮🤮🤮
Miksi perheen iänä ei edes kortonkia käyttänyt ??? Kansankynttilä,??
Kun vietin nuorena jännämiehen elämää, niin aika usein tuli vastaan kombo "ota se pois" ja parin viikon päästä "sun tarttis käydä testissä."
Tajusin että nämä naisethan panee kaikkia muitakin samana iltana.
Oli liian jännää mulle ja lopetin saman illan panot.
No vain jos pyllyyn tai suuhun mennään, niin sitten ok.
Muistattehan hävittää kondomin sisältöineen esim. kuumentamalla, laittamalla pesuainetta tai viemällä mukana johonkin julkiseen tai omaan roskiin...
En tuomitse ketään, mutta irtosuhteet eivät ole hyväksi kenellekään
Tautiriskin takia uskallan näin miehenä ainoastaan ns kuivapanoja. Naiset kun kumminkin saavat herkemmin tauteja kuin miehet.
90 prosentria naisista olisi valmis seksiin ilman kumia. Se on huomattu. Tosi harvoin ottavat puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
90 prosentria naisista olisi valmis seksiin ilman kumia. Se on huomattu. Tosi harvoin ottavat puheeksi.
Saman olen huomannut vaikka av mukaan 101% vaatii aina
Olen 43 vuotias mies enkä ole koskaan elämässäni käyttänyt kumia. Ehkä 15 vuotiaana kokeilin silleen huvikseni, mutta roskiin se lensi.
Tosin en koskaan voisi 'harrastaa' irtosuhteita, sellaiset ihmiset ansaitsee kaiken sen mitä värkeistään löytävät.
Olikos juhannuspano?