Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilman kondomia irtosuhteessa?

Vierailija
25.12.2025 |

Rehellisiä vastauksia toivoisin kysymykseen. Olen nyt ollut parisen vuotta sinkkuna ja tapaillut naisia mukavan yhdessä olon merkeissä.

Kuinka yleistä oikeesti on kondomin käyttö irtosuhteissa kolme-nelikymppisillä?

Itse olen päätynyt reilun kymmenen naisen kanssa sänkyyn ja vain kaksi kysyi kumia, mutta ei vaatineet..

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai aina kumi. M40

Vierailija
22/26 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, miksi kukaan pelkäisi tauteja enää vuonna 2025?

Sairasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaanko sooloseksissäkin suojausta.?

Vierailija
24/26 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tulossa pitkästä suhteesta. Meinaan käyttää kortsua, jos seksiä vielä harrastan. Tulevan exän kanssa ei olla käytetty, hänelle tehty vasektomia. Parastahan se on paljaalla, mutta en halua tauteja/raskautta.  

T.39v nainen

Vierailija
25/26 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna ollessa kertynyt yhden illan tapaamisia useita kymmeniä ja todella harvoin nainen vaati kumia, vaikka olisivat sairaanhoitajia tai ekonomeja koulutukseltaan. Joskus oli myös naisia jotka sanoi että älä laita kumia, haluaa paljaalla. Ja sitten niitä nuoria, yleensä pyörejähköjä tyttöjä jotka ilmoitti heti alkuun että kumeja ei tarvita.. 

Mitään tauteja ei ole tullut ja aina olen ähkäissyt lastin sisään.

Vierailija
26/26 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuna ollessa kertynyt yhden illan tapaamisia useita kymmeniä ja todella harvoin nainen vaati kumia, vaikka olisivat sairaanhoitajia tai ekonomeja koulutukseltaan. Joskus oli myös naisia jotka sanoi että älä laita kumia, haluaa paljaalla. Ja sitten niitä nuoria, yleensä pyörejähköjä tyttöjä jotka ilmoitti heti alkuun että kumeja ei tarvita.. 

Mitään tauteja ei ole tullut ja aina olen ähkäissyt lastin sisään.

Sika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi