Ilman kondomia irtosuhteessa?
Rehellisiä vastauksia toivoisin kysymykseen. Olen nyt ollut parisen vuotta sinkkuna ja tapaillut naisia mukavan yhdessä olon merkeissä.
Kuinka yleistä oikeesti on kondomin käyttö irtosuhteissa kolme-nelikymppisillä?
Itse olen päätynyt reilun kymmenen naisen kanssa sänkyyn ja vain kaksi kysyi kumia, mutta ei vaatineet..
Kommentit (26)
Tottakai, miksi kukaan pelkäisi tauteja enää vuonna 2025?
Sairasta.
Tarvitaanko sooloseksissäkin suojausta.?
Ero tulossa pitkästä suhteesta. Meinaan käyttää kortsua, jos seksiä vielä harrastan. Tulevan exän kanssa ei olla käytetty, hänelle tehty vasektomia. Parastahan se on paljaalla, mutta en halua tauteja/raskautta.
T.39v nainen
Sinkkuna ollessa kertynyt yhden illan tapaamisia useita kymmeniä ja todella harvoin nainen vaati kumia, vaikka olisivat sairaanhoitajia tai ekonomeja koulutukseltaan. Joskus oli myös naisia jotka sanoi että älä laita kumia, haluaa paljaalla. Ja sitten niitä nuoria, yleensä pyörejähköjä tyttöjä jotka ilmoitti heti alkuun että kumeja ei tarvita..
Mitään tauteja ei ole tullut ja aina olen ähkäissyt lastin sisään.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna ollessa kertynyt yhden illan tapaamisia useita kymmeniä ja todella harvoin nainen vaati kumia, vaikka olisivat sairaanhoitajia tai ekonomeja koulutukseltaan. Joskus oli myös naisia jotka sanoi että älä laita kumia, haluaa paljaalla. Ja sitten niitä nuoria, yleensä pyörejähköjä tyttöjä jotka ilmoitti heti alkuun että kumeja ei tarvita..
Mitään tauteja ei ole tullut ja aina olen ähkäissyt lastin sisään.
Sika
Tottakai aina kumi. M40