Yli kuusi vuosikymmentä eläneenä en ole nähnyt yhtä julmasti köyhiä kohtelevaa hallitusta kuin nyt
Seuraukset hirvittävät:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/50e0a9ad-d7ab-411d-bd77-a17c69b0c416
Pahenevasta köyhyysongelmasta on näkyvissä vasta jäävuoren huippu. Köyhien määrä tulee edelleen kasvamaan ja ongelmat kasaantuvat ja vaikeutuvat
Ja sanottakoon nyt samantien, että olen itse hyväosainen ja seuraan tätä köyhien kiusaamista häpeissäni sivusta. Voin auttaa vain muutamia ihmisiä. Hallituksessa olevat voisivat halutessaan auttaa kaikkia. On täysin pötypuhetta, että meillä ei ole varaa pitää paremmin heikoimmista huolta, kun siihen on ollut mahdollisuus paljon nykyistä huonompinakin aikoina.
Kommentit (623)
Sijoitusrahastothat ovat pääasiassa sellaisia että tuotot sijoitetaan uudelleen eikä sinun tarvitse maksaa niistä sillä hetkellä veroja. Suorat osakesijoitukset on mahdollista olla vakuutuskuoressa tai osakesäästötilillä, jolloin tuotoista ei tarvitse heti maksaa veroa. Koska myös puolisosi on varakas, teille tuskin tulee tarvetta nostaa sijoituksianne, joten tuskin maksatte sijoituksista saaduista tuloista senttiäkään veroa elinaikananne. Jos näin on, olette veronkiertäjiä. Voit huoleti jättää lompakossasi olevat hilut laskematta, en ole niitä vailla. Suomen valtio kyllä tarvitsisi lisää rahaa ja suurena syynä siihen ovat kaltaisesi veronkiertäjät. Teitä on tässä maassa paljon, etkä varmasti ole pahimmasta päästä. Muista myös se, että maksamistasi veroista hyödyt myös sinä itse.
Minä maksan kuukausituloistani varmasti enemmän veroja kuin sinä. Toisekseen sinä et tiedä hevon hittoja mihin minä rahaa tarvitse. Ette te vuokralla-asujat teetä tässä maassa mm. ainuttakaan remonttia tai työllistä rakennusalaa. Me sen sijaan teemme niin. Minullakin on tulossa sadan tonnin putkiremontti, johon rahani tarvitsen ennemmin kuin kaltaisesti kikkareen elintasoa pönkittämään.
Vierailija kirjoitti:
Sijoitusrahastothat ovat pääasiassa sellaisia että tuotot sijoitetaan uudelleen eikä sinun tarvitse maksaa niistä sillä hetkellä veroja. Suorat osakesijoitukset on mahdollista olla vakuutuskuoressa tai osakesäästötilillä, jolloin tuotoista ei tarvitse heti maksaa veroa. Koska myös puolisosi on varakas, teille tuskin tulee tarvetta nostaa sijoituksianne, joten tuskin maksatte sijoituksista saaduista tuloista senttiäkään veroa elinaikananne. Jos näin on, olette veronkiertäjiä. Voit huoleti jättää lompakossasi olevat hilut laskematta, en ole niitä vailla. Suomen valtio kyllä tarvitsisi lisää rahaa ja suurena syynä siihen ovat kaltaisesi veronkiertäjät. Teitä on tässä maassa paljon, etkä varmasti ole pahimmasta päästä. Muista myös se, että maksamistasi veroista hyödyt myös sinä itse.
Minä maksan kuukausituloistani varmasti enemmän veroja kuin sinä. Toisekseen sinä et tiedä hevon hittoja mihin minä rahaa tarvitse. Ett
Putkiremontti
Mikä putkiremontti on?
Vierailija kirjoitti:
Minä maksan kuukausituloistani varmasti enemmän veroja kuin sinä. Toisekseen sinä et tiedä hevon hittoja mihin minä rahaa tarvitse. Ett
Mikä teissä hyvätuloisissa on vikana kun ette voi koskaan vastata asiallisesti vaan pitää kiroilla ja nimitellä? Tosi inhottavan kuvan saa teistä.
Putkiremontti
Mikä putkiremontti on?
Persaukiset eivät ymmärrä maailmassa käyneenskään, aina toisten kustannuksella eletty.
Muualta halpamaista jopa haetaan halvalla tai ilmaiseksi työvoimaa, jotta palkkataso alenisi kaikilla ja yritykset saisivat enemmän voittoja.
Ihmettelen, että Satonen kävi kauko-aasiassa rekrymatkalla. Miksi? Täällä on pula työstä suomalaisilla.
Mikä teissä hyvätuloisissa on vikana kun ette voi koskaan vastata asiallisesti vaan pitää kiroilla ja nimitellä? Tosi inhottavan kuvan saa teistä.
Sanoo niljake, joka juuri haukkui toista veronkiertäjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurinta julmuutta on passivoida ihmisiä ikuiseen köyhyyteen, opettamalla että voi vaan olla möllöttää ja hakea taikaseinästä rahhhaa.
Niinpä, miksi tämä hallitus on päättänyt vaikeuttaa työntekoa ja opiskelua? Ei voi ymmärtää. Yrittämisestä puhumattakaan.
Perskokkareet saavat hyvän mielen, kun tavisten elämää vaikeutetaan.
Siltähän tuo näyttää kun Orpon ja Purran ilmeitä seuraa. Eivät edes yritä peittää tyytyväisyyttään ja mielihyvää.
Hallitus ei yritäkään olla oikeudenmukainen. Ajatella koko yhteiskuntaa. Ajavat vain oman ryhmän asioita.
Eikö vuokralainen just maksa ne remontit yms? Ne on laskettu vuokraan ja vähennetään tuotosta
Vierailija kirjoitti:
Sanoo niljake, joka juuri haukkui toista veronkiertäjäksi.
Se en ollut minä vaan joku toinen. Ja taas alennuit nimittelemään. En ymmärrä miksi, voitko noin huonosti vaikka olet hyvätuloinen? Raha ei näytä tekevän onnelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus ei yritäkään olla oikeudenmukainen. Ajatella koko yhteiskuntaa. Ajavat vain oman ryhmän asioita.
Tervetuloa edustukselliseen demokratiaan. Näinkö kauan on sinulla kestänyt tajuta, että miten systeemi toimii? Kansanedustajat ovat tulosvastuullisia vain omille äänestäjilleen, jos oletuksena on, että haluavat tulla valituksi uudelleen.
Saksi-riikan ja urpo petterin poliittiset urat loppuivat tähän hallituskauteen. Ei heitä kukaan tule enää äänestämään.
Vierailija kirjoitti:
Eikö vuokralainen just maksa ne remontit yms? Ne on laskettu vuokraan ja vähennetään tuotosta
Vuokralainen kaivaa kukkarostaan satatonnia putkiremonttiin? Salli mun nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se köyhyys on myös kyvyttömyyttä hoitaa talouttaan. Monesti se myös periytyy sieltä vanhempien käytöksestä lapsille.
Se että on sairas tai muuten kyvytön niin heillä on edelleen tukiverkko tässä maassa.
Turha jeesustella hallituksista, asiat pitkälti jokaisen omissa käsissä.
Höpöhöpö sinulle. Jouduin jättämään osa-aikatyöni, kun suojaosuus poistettiin. Olen osatyökykyinen. Annatko hyvän neuvon?
T. Köyhä
Annan. Älä odota minulta senttiäkään elatukseesi!
Valitettavasti et voi korvamerkitä veroeurojasi mihin haluat niitä käytettävän. Sinulta ei kysytä vaan niillä elätetään vammautuneita, sairaita, työttömiä ja eläkeläisiä, myös pelkuri-isien lapsia kun eivät maksa elatustukeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa edustukselliseen demokratiaan. Näinkö kauan on sinulla kestänyt tajuta, että miten systeemi toimii? Kansanedustajat ovat tulosvastuullisia vain omille äänestäjilleen, jos oletuksena on, että haluavat tulla valituksi uudelleen.
Ei se ennen ollut näin räikeää. Puolueet ajatteli Suomen etua. Jokainen omalta kantiltaan, mutta kaikkien etua. Kuvitellen että se oma näkemys on kaikkien etu. Nyt isa tuntuu ajattelevan mikä olisi suurin kiusa toisille. Ja pienikin kiusa on on päätöksen arvoinen. Ennemmin n huono päätös joka tuo kiusaa joillekin, kuin hyvä päätös kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Putkiremontti
Mikä putkiremontti on?
Persaukiset eivät ymmärrä maailmassa käyneenskään, aina toisten kustannuksella eletty.
Håller
Du på att bli flintskallig?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulosvastuullisuus taitaa kyllä rajottua vaalikampanjan rahoittajiin, ei äänestäjiin. Persuthan sen ovat todistaneet erittäin loistavasti että äänestäjille annetuilla lupauksilla ei ole mitään arvoa. Eivät he ajattele seuraavaa kautta vaan sitä miten paljon saavat itselleen kahmittua rahaa ja valtaa kauden aikana. Ihmiset kuitenkin unohtaa ja uskoo uudetkin valheet.
Vierailija kirjoitti:
Putkiremontti
Mikä putkiremontti on?
P u p p a menee tänään alkoon?
Vierailija kirjoitti:
kyllä tää näin monisairaana ja vielä pitkäaikaisesti, niin hirvittää että kuin paljon tästä vielä alennetaan.
Taitaa tuo viidenneksen poisto reilu vuosi sitten olla vain jäävuoren huippu. Satkun verran vietiin/kk ja joudun ottamaan 50e joka kuukausi vanhemmiltani. Mutta kun hekin ovat huonossa kunnossa ja noin 80v, niin en tiedä kauanko tätäkään kestää. Se on selvää, että nälkään kuolen jossain kohtaa, kun heistä aika jättää. En tietenkään heti, mutta näin tulee lopulta käymään.
Samaa itsekin olen miettinyt että leipäjonoon joutuu jossain välissä menemään tai tekemään jotain laitonta että saa lääkettä ja ruokaa. Toisaalta mulla on kyllä lääkkeet joilla pääsen heti pois jos siltä alkaa näyttämään. Työkyky on mennyt vuosia sitten.