Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EtäIsä ei ota lapsia luokseen yöksi, koska asuu yksiössä

Vierailija
23.04.2007 |

ei kuulemma mahdu 2 pientä patjaa lattialle. Tekosyy, mahtuisi kyllä jos haluaisi.

Ollaan siis erottu ja mies tapaa kyllä lapsiaan, mutta ei ota luokseen kuin muutamaksi tunniksi.

Onko tämä teistä pätevä selitys? Asuuko kaikki etäisät kaksiossa tai isommassa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tosin vain yksi lapsi joka nukkui isin viekussa,mutta olis sinne kyllä toinenki mahtunu..

nykyään asuu kaksiossa ja edelleen poika nukkuu isin vieressä vaikka on omaki sänky...

mun mielestä toi tilan puute on siis tekosyy...eri asia on tietty se, onko lapsilla esim. leluja tai yhtään tilaa leikkiä sielä yhessä huoneessa, mutta nukkumajärjestelyt mun mielestä kyllä pitäs onnistua.

Vierailija
2/11 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on tekosyy jos tilanpuutteeseen vetoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko sosiaalitantta jotenkin kiristää isää ottamaan lapset yökseen säännöllisesti.

Nukkuvat huonosti ja olen itse aika väsy.

Vierailija
4/11 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei halua valvoa öisin, eikä nousta aamulla aikaisin.

Vierailija
5/11 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

voiko sosiaalitantta jotenkin kiristää isää ottamaan lapset yökseen säännöllisesti.

Nukkuvat huonosti ja olen itse aika väsy.

Etävanhempaa ei voi pakottaa millään konstilla ottamaan lapsia luokseen. Valitettavasti. Toisaalta jos ei halua ottaa, niin ei sellaiselle pidä kyllä lapsia viedäkään.

Vierailija
6/11 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tahtois olla vain ulkona ja sisällä ainoastaan tapellaan. Ymmärrän etäisän tilannetta tosi hyvin!

Vierailija
7/11 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä hoidan lapsille ruuat ja vaateet kuntoon kun ovat isänsä kanssa. Lääkärit ja neuvolat tietysti kanssa ja harrastukset. Isä vaan tapaa, kun hänelle sopii.

Vierailija
8/11 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanhemmuuteen muutenkaan voi ketään pakottaa.

Lähivanhemmallehan se on raskasta jos etä ei halua ottaa lasta koskaan yöksi. Sitten pitää miettiä olisko muita läheisiä jotka voisi auttaa ja ottaa lasta silloin tällöin yöksi että saisit levätä?

Vierailija
9/11 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

minä hoidan lapsille ruuat ja vaateet kuntoon kun ovat isänsä kanssa. Lääkärit ja neuvolat tietysti kanssa ja harrastukset. Isä vaan tapaa, kun hänelle sopii.

Vierailija
10/11 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yhden kerran 2, 5 vuoden aikana, nimittäin yöksi. en tiedä johtuuko naisystävistä vai mistä, kun ei toimi. ei edellisen muijan kanssa asuessa, eikä uudenkaan. tapaa lastaan noin kerran tai kaksi kuukaudessa, ja tunnista max 4 tuntiin kerrallaan. ei paljon vapaat mulla paina. ja muksu ei koskaan puhu isin naisesta mitän. että tekisivät yhdessä jotain tms. missä vika?

Vierailija
11/11 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies asuu 400 km päässä 25 yksiössä.

Ei ikinä sinne lapsia edes päiväksi.

Olen siis yyhhoo , jolla lapset aina.

Arvakkaappaa naurattaAKKO?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä