Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä puhelimessa kuvia yms. eksästä...mitä mieltä moisesta?

Vierailija
07.03.2023 |

On ihan avoimesti näyttänytkin jotain juttuja. Aluksi en ajatellut asiasta mitään, mutta nyt suhteen edettyä on alkanut mietityttämään asia. Sanoo ettei katsele kuvia, mutta kuitenkin on kaikki eksän keskustelutkin tallessa siltä ajalta kun olivat yhdessä.
Hällä kuulemma puhelimessa niin hyvin tilaa ettei tarvetta poistaa mitään.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei todennäköisesti ole päässyt irti eksästään? Itse ainakin heti erottuani halusin aloittaa puhtaaltapöydältä ja laitoin kaikki kuvat ja muistot eksästäni siten ettei niihin törmäisi kaiken aikaa. Puhelin oli yksi ensimmäisiä asoita joista siirsin kuvat.

Vierailija
2/13 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kauanko erosta on? jos on jo vuosia niin voi olla ettei vain ole jaksanut poistaa tai sitten se pahempi vaihtoehto, eli on jäänyt roikkumaan menneeseen.

Jos ero taas tuoreempi niin sitten voi olla vielä kesken sen käsittely.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei vaivaisi ollenkaan. Se on mun kanssa, jos haluaa olla. Jos ex kiinnostaa edelleen, menköön takaisin sen luokse. En ole mustasukkaista tyyppiä, enkä tappele miehistä.  Historia on kaikilla, eikä se poistu kuvia deletoimalla.

Vierailija
4/13 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei siirrä jonnekin muistikortille ja se muistikortti pois. Taitaa haikailla ja jopa tapailla exää. Mistä te naiset löydätte näitä friikkejä ;D

Vierailija
5/13 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksit tämän tuosta "pusuhymiö eksältä" avauksesta, nämä on niin läpinäkyviä. No, vastaan silti:

Ei tulisi mieleenikään puuttua siihen, mitä kuvia puolisollani on puhelimella, tietokoneella, muistikortilla tai ihan paperilla. Eikä että hänellä olisi syytä puuttua siihen, mitä kuvia minä säilytän. En todellakaan ole tuhonnut enkä tuhoa kuvia menneisyydestäni. Niitä on tuhoutunut ihan sen takia, että kännykät ovat hajonneet eikä ole ollut varmuuskopioita, ja digikameroiden kuvia ei ole koskaan edes tullut tallennettua sieltä minnekään.

Vierailija
6/13 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän miehen sydämessä ole paikka exälle läpi eliniän, jos suhde on ollut merkityksellinen, vaikka on erottu.

Minun exä muistaa aina minun syntymäpäivät ja lähettää joulutervehdyksen, samoin appivanhemmat, vaikka erosta 8vuotta. Eikä ollut lapsia.

Samoin minä teen, vaikka olen parisuhteessa uuden miehen kanssa.

Onko se keneltäkään tai ap. ltä jotenkin pois?

Eihän menneisyyttä voi poistaa.

Vierailija
7/13 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on aikamoista sinulta, mustasukkaisuuttako?

Miehesi on elänyt yhteistä elämää exänsä kanssa ennen kuin sinut tapasi, vaikka onkin eronnut, ei mielestäni ole väärin säilyttää kuvia ja muistaa edellisen suhteen hyviä hetkiä.

Vierailija
8/13 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä vaivautuisi deletoimaan kaikkea vanhasta suhteesta vain siksi, että se on loppunut. Ei se katoa olemattomiin kuvat ja viestit hävittämällä kuitenkaan.

Vierailija
9/13 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap jotenkin epävarma itsestäsi?

Vierailija
10/13 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksit tämän tuosta "pusuhymiö eksältä" avauksesta, nämä on niin läpinäkyviä. No, vastaan silti:

Ei tulisi mieleenikään puuttua siihen, mitä kuvia puolisollani on puhelimella, tietokoneella, muistikortilla tai ihan paperilla. Eikä että hänellä olisi syytä puuttua siihen, mitä kuvia minä säilytän. En todellakaan ole tuhonnut enkä tuhoa kuvia menneisyydestäni. Niitä on tuhoutunut ihan sen takia, että kännykät ovat hajonneet eikä ole ollut varmuuskopioita, ja digikameroiden kuvia ei ole koskaan edes tullut tallennettua sieltä minnekään.

Erikoisia yleistyksiä ja arvailuja kommentissasi. En tiedä mistä "pusuhymiö eksältä" avauksesta puhut, joten se siitä läpinäkyvyydestä.

Toisekseen eihän kuvia tarvitse tuhota tai yleensä edes tuhota silloin kun ne siirretään puhelimelta esimerkiksi tietokoneenkovalevylle tai ulkoiselle sellaiselle. Digikameratkaan eivät ole yleisesti käsittääkseni mitään kuvien säilytyslaitteita.

Vierailija
11/13 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoisia yleistyksiä ja arvailuja kommentissasi. En tiedä mistä "pusuhymiö eksältä" avauksesta puhut, joten se siitä läpinäkyvyydestä.

Toisekseen eihän kuvia tarvitse tuhota tai yleensä edes tuhota silloin kun ne siirretään puhelimelta esimerkiksi tietokoneenkovalevylle tai ulkoiselle sellaiselle. Digikameratkaan eivät ole yleisesti käsittääkseni mitään kuvien säilytyslaitteita.

Monella on puhelimissa (ja koneissa, tableteissa) käytössä iCloud tai vastaava pilvitallenus, johon kuvat automaattisesti tallentuvat. Minusta ei ole mitenkään outoa, että ihmisiltä löytyy kuvia vuosienkin takaa - ei kävisi mielessäkään pyytää toista poistamaan ikivanhoja kuvia eksän naaman vilahtamisen vuoksi.

Vierailija
12/13 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista ketään, en edes puolisoani. Vaikka miten raivoaisin, ei hänen menneisyytensä katoa minnekään, oli siitä kuvia tai ei.

Miten ap ajattelit kahlita puolison ajatuksia?

Vierailija
13/13 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt kummallisina ihmisiä, jotka ensin syytävät kaikki somensa täyteen uusien suhteiden hehkutuksia ja kuvia, sitten eron tultua poistavat kiivastuksissaan ne kaikki ja unföljaavat ja ovat kuin koko suhdetta ei olisi ikinä ollutkaan.

En ole poistanut joitakin eksän kuvia joita tuolla on, enkä ole jaksanut siirrellä niitä mihinkään. Ihan samalla tavalla eksän kanssa vietetty aika on osa elämääni kuin ne muutkin hetket. En myöskään kaihoa niihin takaisin, eron jälkeen löysin elämäni rakkauden. Onneksi ei ole turhanpäiväisen mustasukkaista sorttia.