Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen antaisit ottaa nenäkorun, korvikset ja napakorun?

Vierailija
10.11.2011 |

Korvikset, ei alle 4 vuotta

Nenäkoru, 11 vuotta

Napakoru, 13 vuotta

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korvikset, ei alle 4 vuotta

Nenäkoru, 11 vuotta

Napakoru, 13 vuotta

Korvikset kun kypsä itse huolehtimaan niistä jälkihoitoineen (10+) , jälkimmäiset  2 kun 18v. Alaikäiselle en lupaa noihin anna.

Vierailija
22/92 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin nro 23 eli korvikset sitten kun osaa itse hoitaa reiät. Ja vain yksi reikä / korva! Muut lävistykset: nenään, napaan, kasvoihin, kieleen, genitaaleihin ja ties minne, sitten kun on jalat oman pöydän alla eli on täysi-ikäinen ja tienaa itse rahat itsensä rumentamiseen. Kun ensimmäisen kerran näin telkkarissa perusteellisesti lävistellyn naaman, kääntyi maha nurin ja vain vaivoin sain pidäteltyä, ettei yrjö lentänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun täyttää 18 enkä voi enää kieltäkäään.

Vierailija
24/92 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei miten te vanhemmat, joille on ihan ok, että (alle) 15-vuotias laittatuttaa itselleen lävistyksiä, omistatteko itse tatuointeja ja lävistyksiä? Vai onko tämä vain ennakko-oletukseni, että vanhemmat joilla itsellään on kuvia ja ylimääräisiä reikiä kehossaan, sallivat ne myös varhaisemmin lapsilleen kuin ne vanhemmat joilla itsellään ei ole?

Vierailija
25/92 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenä koruu Saa laittaa muunki ikäisenä mut ei 10v 9v yms tai ehkä 11v

Vierailija
26/92 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvakorut 12 vuotiaana. Nenä -ja napakorut 40 vuotiaana.

Vierailija
27/92 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäkoruu ei saa laittaa 11v tai12v tai ehkä 13v

Vierailija
28/92 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napakoru 10.v. Korvikset 1.v. Nenäkoru 10

Vierailija
29/92 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läväriliikkeis on sillee "kai" et jos on vanhemmilta lupa nii sit saa ottaa nenäkorun:)

Vierailija
30/92 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö ne kaikki huo ramaiset lävärit ottaa? Tästä puuttuu enää se kielikoru ja carpe diem tatska alaselkään.

Vierailija
31/92 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin niitä reikiä oikein tarvitsee?

vauvalle korvikset,teinille tatuointi?

n50v reikiä 0

Vierailija
32/92 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mie oon 14 vuotias poika.äiti ei ymmärrä kun halluun korvareiät ja pinkin tukan.

onnex tääklä on näin positiivisia mielipitteitä

Vierailija
33/92 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni korvakorut ja muut lävistykset ovat sama asia. Jos alle 7v saa ottaa korvakorut, sitten saa ottaa halutessaan muutkin lävistykset. Samat huonot puolet niissä kaikissa.

Jos taas 7v. ei saa lävistää korviaan, sitten ei tule kysymykseen muutkaan lävistykset.

Vähän niin kuin keskusteltaisiin siitä, saako 15v. juoda olutta vai siideriä. Toiset antavat siideriä, kun teini kehtaa pyytää, koska "eihän se ole sama asia kuin olut". "Kuuluu kulttuuriin, ei siitä haittaa oo." Sitten kauhisteltaisiin, jos teini juokin olutta.

Vierailija
34/92 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon nyt 14v. Ekat korvikset sain kun olin 4v. Ja nyt oon puolen vuoden sisään tehnyt itse lisää korviksia yhteensä 5. Eli tällä hetkellä on toisessa korvassa 3 ja toisessa 4 eli yhteensä 7. Meen kohta ottamaan luultavasti nenäkorun.

Vierailija
35/92 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvikset antaisin varmaankin ottaa jo vaikkapa ala-asteen ekoilla luokilla, jos pyytää. Loppuunsa eivät juurikaan edes tulehdu tai likaannu, ellei niit jatkuvaan räpellä likaisilla sormilla. Napakorun lävistysliikkeen sääntöjen mukaan, eli sen jälkeen kun on täyttänyt 16v. Pitkä toipuminen ja hoitaminen.

Mutta nämä kasvolävistykset. Puistatus. Varmaan antaisin ottaa vasta täysi-ikäisenä ja silloinkin toivoisin että se villitys olisi mennyt ohi. Ainahan siitä korusta pääsee eroon mutta se ruma reikä kasvoissa on ikuinen!

Vierailija
36/92 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni korvakorut ja muut lävistykset ovat sama asia. Jos alle 7v saa ottaa korvakorut, sitten saa ottaa halutessaan muutkin lävistykset. Samat huonot puolet niissä kaikissa.

Jos taas 7v. ei saa lävistää korviaan, sitten ei tule kysymykseen muutkaan lävistykset.

Vähän niin kuin keskusteltaisiin siitä, saako 15v. juoda olutta vai siideriä. Toiset antavat siideriä, kun teini kehtaa pyytää, koska "eihän se ole sama asia kuin olut". "Kuuluu kulttuuriin, ei siitä haittaa oo." Sitten kauhisteltaisiin, jos teini juokin olutta.

Ei todellakaan sama asia. Sijainnin vaikutus on suuri, miten paranee, miten kipeää lävistys tekee. Korvikset sopivat pienelle, nää on turvalliset, helppo hoitaa ja ei yleensä kasva ulos tai ole vaarassa revetä. 13-15v voisi jo saada valita lävistyksiä, mutta näissäkin jotain järkeä käyttäen, mitään nännikorua en antaisi ottaa.

Vierailija
37/92 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

75v

Vierailija
38/92 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvikset aikaisintaan yläasteelle, noita muita ei minun kattoni alla

Vierailija
39/92 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos äiti ei anna nenäkorua?

Vierailija
40/92 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sää voi päättää sitä että jos lapsesi haluaa ottaa nenäkoruja tai muita lävistyksiä tai Tatuointeja yli 18-vuotiaana niin silloin et enää voi päättää koska hän on täysi ikäinen ja saa päättää itse asioistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi