Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset ihmiset viettää joulua vauva palstalla?

Vierailija
24.12.2025 |

Yksinäiset sinkkuihmiset joiden taso on matala.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, narsistien lapsi, tänä jouluna en mennyt äidille. Alan pikkuhiljaa eheytyä, vaikka koko elämä poljettu, haukuttu, talous kuralla, ajettu myös mt-hoitoon, että tänään mietin että sellainen joulu kuin elämäkin?

Vierailija
42/53 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kyllä jo lupasin itselleni etten tule tänne jouluaattoani pilaamaan mutta here we go again..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvihaajat, työttömät vasemmistolaiset ja komm7nistit

Mitä sinä mies, työssäkäyvä kokkare sitten täällä teet?

Vierailija
44/53 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä

Vierailija
45/53 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsityöihminen. Voisin näprätä jotain käsityötä ja katsoa tellua, nyt se käsityö on vauvapalsta.

Vierailija
46/53 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tämä ihan totaalisen yksinolon voittaa. Ainakin välillä. Joskus ja nykyisin aiempaa useammin tulee myös tunne, että onkin aika jees ettei live-elämässä tarvitse olla kenenkään kanssa tekemisissä.

Vierailija
47/53 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tapa ja huono sellainen, mutta sallittakoon kun enää käytä alkoholia, en polta enkä juo kahviakaan. Lisäksi tämä palauttaa hyvin todellisuuteen, jos / kun alkaa unohtua millaisia aivan liian monet ihmiset oikeasti on.

Yhtään en enää kaipaa elämääni ainuttakaan ankeuttajaa, draamailijaa, pelailijaa tai muutakaan asioiden vääristelijää.

Vierailija
48/53 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kuten sinä AP.

Vierailija
49/53 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä mun taso kenenkin mielestä eikä mua edes kiinnosta. Yksinäinen en ole. Yksin kyllä olen koska haluan olla. Täällä välillä käyn kattelee pelailun lomasssa ja leffojen välissä 👍

Vierailija
50/53 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan saanut miesseuraa jos olisin laittanut verkot vesille. Onneksi ystävätär kutsui syömään ettei tarvinnut yksin olla. 

Vierailija
51/53 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin persujankuttaja sekä öö öööö sekä incel incel, ja vielä persutaralaaaa.

Eli nämä ainakin, jo eivät ole suljetulla taas

Vierailija
52/53 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tapa ja huono sellainen, mutta sallittakoon kun enää käytä alkoholia, en polta enkä juo kahviakaan. Lisäksi tämä palauttaa hyvin todellisuuteen, jos / kun alkaa unohtua millaisia aivan liian monet ihmiset oikeasti on.

Yhtään en enää kaipaa elämääni ainuttakaan ankeuttajaa, draamailijaa, pelailijaa tai muutakaan asioiden vääristelijää.

Toi on hyvä kyllä. Muistuttaa liian monesta, mutta onneksi vähemmistö kuitenkin

Vierailija
53/53 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo palstalla maininnut, että minulla on influenssa. Tällä hetkellä makaan sängyllä torkkupeiton alla pitkälläni ja yskin ja niiskutan. Räplään aikani kuluksi puhelinta, ja tällä hetkellä olen vauva av:lla. Jo viime pääsiäinen oli ihan samanlainen samasta syystä, ja tulevatkin juhlapyhät saattavat olla, mistä sitä tietää. Mies tämän pöpön toi taatusti mukanaan pääkaupungista käydessään siellä 12. päivä, viime keväänä hän kävi pari viikkoa ennen pääsiäistä. Molemmilla kerroilla hän sairastui ensin ja hänellä se jäi lyhyeksi flunssaksi. Minulla on taas influenssa (tavallisissa flunssissa minulla ei ole koskaan kuumetta) ja keväällä kesti neljä viikkoa siitä toipua, olin todella kipeä. Pelottaa, että nyt käy samalla tavalla. Ainakin tähän saakka kaava on toistunut täsmälleen samanlaisena. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi