Minkälaiset ihmiset viettää joulua vauva palstalla?
Kommentit (53)
Katson televisiota, silmäilen palstaa. Olen 80+ yksin asuva naisoletettu. Tässähän se aatto ihan kivasti menee. Tapanina lapsenlapsi tulee käymään.
Vierailija kirjoitti:
Aloita kertomalla itsestäsi?
ei koskaan terv molo-kiusaaja
Palstaillu vuodesta 2003. Ja senkin joulun muistan, kun mies katso tylsää toimintaleffaa ja mä lueskelin aihe vapaata tai kaksplussan mitäs nyt? palstaa.
Olen lapsuudessa ja nuoruudessa viettänyt koko elämän täyteen niitä kliseisiä sukujouluja. Enää ei ole tarvetta viettää joulua. Tänään tein jopa kotitöitä ja pesin pyykkiä kun muutamana aikaisempana päivänä olen ollut niin väsynyt, että en ole jaksanut. Kävin pienellä kävelyllä ja 24 h ruokakaupassa ostamassa limua ja lohkoperunoita. Onneksi en ollut ainoa asiakas. Söin makkaraa, lohkoperunoita, uunikasviksia ja sipsejä. Join limua. En pidä jouluruoasta. Menen kohta suihkuun ja sitten yritän löytää jotain katsottavaa. Joulukonsertit ja jouluelokuvat ei kiinnosta. Katsoin aikaisemmin ehkä 5 minuuttia Kyllä isä osaa-elokuvaa, joka oli niin huono, että aiheutti vain pahan mielen. Joulutunnelmaa ei ole, mutta eipä se haittaa. Oikeastaan ainoa asia, jota odotan ja toivon on hallituksen kaatuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloita kertomalla itsestäsi?
No olenhan melkoisen ruma ja köyhä ihmispoloinen.
Arvasin tämän!
Vierailija kirjoitti:
Ap on siis incel, jonka taso on matala. Mitäs muuta?
- ei ystäviä
- suku inhoaa
- pa
- nettiriippuvuus
En ole Ap, mutta ystävät viettävät joulua sukulaistensa luona. Suku ei inhoa, muttei kuitenkaan taida haluta minua ja demontoitunutta äitiäni luokseen jouluksi.
Olemme siis kahden. Hän höpöttelee juttujaan ja minä selaan nettiä. PA en ole lähimainkaan.. Ehkä jonkun asteen nettiriippuvuus on.
Me juntit täällä ollaan. Yksinkertaiset ja vähän dillet.
Vierailija kirjoitti:
Autistivammaset palstahullut
Hauska tutustua! Olen itse aika normaali.
Tunnistan itseni tuosta kuvauksesta ja samanlainen kelpaisi mainiosti kaveriksi ettei tarvitsisi aina olla yksin, mutta todella moni tuntuu olevan jopa tarkoituksellakin hirmuisen ilkeä ja häijy vaikka itse olisi kuinka mukava ja kiva.
Ei se oma olo sillä ainakaan parane eikä korjaannu, että ilkeilee muille. Ei tosin ihmeemmin silläkään, että on mukava ja kiva mutta jääpähän itselle edes vähän parempi mieli.
Luuletko että palstalle kommentointi on joku kokopäivävalmistelun vaativa suurprojekti?
Mun lapsuuden kaverin isä on ibm n markkinointipäälikkö ja hän joutui muuttamaan ranskaan töiden perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autistivammaset palstahullut
Hauska tutustua! Olen itse aika normaali.
Lienet joku uusi palstalla Et ole kauaa normaali kun sinusta tulee katkera huumorintajuton eukko joka ilmiantaa kaiken
Tälläiset yksinäiset kiltit miehet joilla ei ole läheisiä ihmisiä elämässä. T: kiltti mies
Vierailija kirjoitti:
Tälläiset yksinäiset kiltit miehet joilla ei ole läheisiä ihmisiä elämässä. T: kiltti mies
Oletko pitkä ja komea?
N60
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko pitkä ja komea?
N60
172 cm visukinttu ja 3cm kalu
Miksei vastaus voisi olla: kaikenlaiset
Täällä yksi joka ei näe mitään järkeä joulubaareilussa. Katson telkasta Bostonin sarjamurhaajaa, napostelen, juon jotain hyvää, poltin tuossa yhden (itselleni) luksussavukkeen ihan vain hajun vuoksi.
Varmaan olen jotenkin normista poikkeava mutten niillä tylsimmillä tavoilla millä täällä lokeroidaan.
Sellainen, joka tykkää olla täällä.
Olet melkoinen huumoriveikko. Täällä palstalla huumoria, no olihan tuo kyllä jo.