Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset ihmiset viettää joulua vauva palstalla?

Vierailija
24.12.2025 |

Yksinäiset sinkkuihmiset joiden taso on matala.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kävin kylässä syömässä jouluaterian,vauva palsta on rentoutumista ja nautin palstan huumorista.

Olet melkoinen huumoriveikko.  Täällä palstalla huumoria, no olihan tuo kyllä jo.

Vierailija
22/53 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson televisiota, silmäilen palstaa. Olen 80+ yksin asuva naisoletettu. Tässähän se aatto ihan kivasti menee. Tapanina lapsenlapsi tulee käymään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloita kertomalla itsestäsi?

ei koskaan terv molo-kiusaaja

Vierailija
24/53 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaillu vuodesta 2003. Ja senkin joulun muistan, kun mies katso tylsää toimintaleffaa ja mä lueskelin aihe vapaata tai kaksplussan mitäs nyt? palstaa.

Vierailija
25/53 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapsuudessa ja nuoruudessa viettänyt koko elämän täyteen niitä kliseisiä sukujouluja. Enää ei ole tarvetta viettää joulua. Tänään tein jopa kotitöitä ja pesin pyykkiä kun muutamana aikaisempana päivänä olen ollut niin väsynyt, että en ole jaksanut. Kävin pienellä kävelyllä ja 24 h ruokakaupassa ostamassa limua ja lohkoperunoita. Onneksi en ollut ainoa asiakas. Söin makkaraa, lohkoperunoita, uunikasviksia ja sipsejä. Join limua. En pidä jouluruoasta. Menen kohta suihkuun ja sitten yritän löytää jotain katsottavaa. Joulukonsertit ja jouluelokuvat ei kiinnosta. Katsoin aikaisemmin ehkä 5 minuuttia Kyllä isä osaa-elokuvaa, joka oli niin huono, että aiheutti vain pahan mielen. Joulutunnelmaa ei ole, mutta eipä se haittaa. Oikeastaan ainoa asia, jota odotan ja toivon on hallituksen kaatuminen.

Vierailija
26/53 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autistivammaset palstahullut 

Vierailija
27/53 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloita kertomalla itsestäsi?

No olenhan melkoisen ruma ja köyhä ihmispoloinen.

Arvasin tämän!

Vierailija
28/53 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on siis incel, jonka taso on matala. Mitäs muuta?

- ei ystäviä

- suku inhoaa

- pa

- nettiriippuvuus

En ole Ap, mutta ystävät viettävät joulua sukulaistensa luona. Suku ei inhoa, muttei kuitenkaan taida haluta minua ja demontoitunutta äitiäni luokseen jouluksi.

Olemme siis kahden. Hän höpöttelee juttujaan ja minä selaan nettiä. PA en ole lähimainkaan.. Ehkä jonkun asteen nettiriippuvuus on. 

Vierailija
29/53 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me juntit täällä ollaan. Yksinkertaiset ja vähän dillet. 

Vierailija
30/53 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska tutustua! Olen itse aika normaali.

Vierailija
31/53 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan itseni tuosta kuvauksesta ja samanlainen kelpaisi mainiosti kaveriksi ettei tarvitsisi aina olla yksin, mutta todella moni tuntuu olevan jopa tarkoituksellakin hirmuisen ilkeä ja häijy vaikka itse olisi kuinka mukava ja kiva. 

Ei se oma olo sillä ainakaan parane eikä korjaannu, että ilkeilee muille. Ei tosin ihmeemmin silläkään, että on mukava ja kiva mutta jääpähän itselle edes vähän parempi mieli.

Vierailija
32/53 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että palstalle kommentointi on joku kokopäivävalmistelun vaativa suurprojekti?

Vierailija
33/53 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsuuden kaverin isä on ibm n markkinointipäälikkö ja hän joutui muuttamaan ranskaan töiden perässä.

Vierailija
34/53 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska tutustua! Olen itse aika normaali.

Lienet joku uusi palstalla Et ole kauaa normaali kun sinusta tulee katkera huumorintajuton eukko joka ilmiantaa kaiken 

Vierailija
35/53 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläiset yksinäiset kiltit miehet joilla ei ole läheisiä ihmisiä elämässä. T: kiltti mies

Vierailija
36/53 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläiset yksinäiset kiltit miehet joilla ei ole läheisiä ihmisiä elämässä. T: kiltti mies

Oletko pitkä ja komea?

N60

Vierailija
37/53 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko pitkä ja komea?

N60

172 cm visukinttu ja 3cm kalu

Vierailija
38/53 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei vastaus voisi olla: kaikenlaiset

Vierailija
39/53 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi joka ei näe mitään järkeä joulubaareilussa. Katson telkasta Bostonin sarjamurhaajaa, napostelen, juon jotain hyvää, poltin tuossa yhden (itselleni) luksussavukkeen ihan vain hajun vuoksi. 

Varmaan olen jotenkin normista poikkeava mutten niillä tylsimmillä tavoilla millä täällä lokeroidaan.

Vierailija
40/53 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka tykkää olla täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme