Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toppahaalari vai toppapussi?

25.09.2008 |

Hei vain! Olisikos joku tässä asiassa mua viisaampi ja kokeneempi? Kumpi olis ehkä parempi vastasyntyneelle, _toppahaalari_ vai sellanen _toppapussukka_? Jotenkin, kun aattelee näin kokemattomana, niin pussi tuntuu viksummalta vastasyntyneelle, joka ei niitä lahkeita varsinaisesti "tarvitse", kun ei vielä kävele. Ja pussissa saa liikutella pikkusia kinttujaan niinku parhaaks näkee :)

Mutta niin, mielipiteitä vain kehiin, jokaisesta olen kovasti kiitollinen :) Niin, ja täällä suunnilla laskettu aika on 20.12. :)

.:Naranja:. & PikkuTyyppi 27+5

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossa vetoketjulla saa haalarin joko lahkeelliseksi tai pussiksi.

Jos valitset sellaisen joka vain "pussi" muista tarkistaa että siinä aukot turvavöitä varten!Haalarissa ei niitä tietenkään tarvitse.

Pieni on toki helpompi sellaiseen pussin malliseen pukea kun ei tarvitse jalkoja lahkeisiin erikseen pujottaa=)

Mulla on ollut monenlaisia käytössä vauvoilla enkä voi kuitenkaan kehua yhtä systeemiä yli muiden.

Ehkä tarkeää pienen haalariin pukemisessa on se ettei ole turhan jäykkää materiaalia,vaan seillaista pehmoista mihin helppo laittaa vauva!

Mulla nyt istellä hankittuna 56cm pikku toppahaalari ja sitten vielä kaukaloon erikseen lämpöpussi jossa huppu muttei hihoja.Leudommalla ilmalla luulisin sen riittävän villahaalarin kera.Ja oikeen kylmällä villahaalari,toppapuku ja lämpöpussi...

Koittamalla se selviää!=)

Petite, myös joulukuinen

Vierailija
2/5 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta Petite-te! :) Eli molempi parempi - aina hauskempaa!! :D Ei vaan, ihan tosissaan, niin se varmaan on, et mikä paremmin sopii toiseen tilanteeseen, ni sit taas toiseen ei niin hyvin.. .Tai jotain :) Eli ehkäpä sitten toimin samaan tapaan - siis hankin pari vaihtoehtoa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kätevin kaukalossa, mutta meillä ainakin se oli kaukalon vöissä kiinni koko talven, vaikka helppo olisi ollut irrottaakin. Vaunuissa käytin vanuhaalaria + makuupussia, riitti hyvin niillä pakkasilla kun pienen ulos voi nukkumaan laittaa. Myös liinaa käyttäessä vanuhaalari keväällä ja talvella lapsi äidin takin alla liinassa oli ok. Varsinaiselle toppahaalarille ei ollut käyttöä vaikka sellainen lahjaksi oli saatukin.

Vierailija
4/5 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka saa myös pussiksi. Autolla liikuttaessa laitan puvun haalariksi ja vaunuissa pussiksi. Ei tarvii montaa pukua/pussia ostaa. Tuo kyseinen puku maksoi 59€ ja sitä oli saatavilla valkoisena ja harmaana. Ostin puvun Stockmannilta ( oli vauva puolella). Pukua on saatavana koosta 56cm.

mehiz rv 23+5

Vierailija
5/5 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin Hennesiltä valkoisen / luonnon vaalean toppahaalarin, missä sai kanssa itse päätetty onko lahkeet vai pussi. Hintaa oli 29€ ja mun mielestä se oli hyvin samanlainen kuin tuo Stockmannilta löytyvä. Oli huppu ja en nyt täysin varma ole, mutta saattoi olla pienet nallen korvat hupussa :) Pienin koko oli muistaakseni 50 ja siitä sitten ylöspäin.