Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töihin ei vaan kannata mennä.

Vierailija
02.09.2026 |

Siinä ei ole nykyään järkeä mennä töihin. Ihmiset sairastuu töissä ja sitten alkaa kierre että pitää jatkuvasti ravata lääkärissä eri vaivojen takia. Sitten se maksaa tuhansia,  alat syömään lääkkeitä ja palkka liian pieni. Työttömänä pärjää paljon paremmin. En ole työttömyys aikana käynyt kertaakaan lääkärissä 10 viime vuoden aikana. Kunto ja terveys on hyvä. Töissä olevilla on masennusta, alkoholismia ja kaikkia ongelmia.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin ei pääse vaikka haluaisi

Vierailija
2/18 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea valitsemallesi uralle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vtun lois pska.

Vierailija
4/18 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa. Monesta syystä.

Vierailija
5/18 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kannattaa ulista...

Vierailija
6/18 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys on tosiaan kaiken a ja o. Nykyään kun ansiosidonnainen leikattiin, työttömiksi hyviltä ansioiltaan joutuneet putoavat hetkessä köyhyyteen, siitä ahdistuu, masentuu ja lopputulos on se että työkyky on mennyttä. Uutta työtä ei millään löydy kahdessa kuukaudessa tällä hetkellä.

Vierailija
7/18 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaa että menin töihin. Nyt minulla jää verojen ja työmatkakulujen jälkeen vähemmän, kuin mitä työttömänä sain Kelan tukina. Lisäksi työ on fyysisesti raskasta ja joudun heräämään joka aamu klo 4.30.

Vierailija
8/18 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveys on tosiaan kaiken a ja o. Nykyään kun ansiosidonnainen leikattiin, työttömiksi hyviltä ansioiltaan joutuneet putoavat hetkessä köyhyyteen, siitä ahdistuu, masentuu ja lopputulos on se että työkyky on mennyttä. Uutta työtä ei millään löydy kahdessa kuukaudessa tällä hetkellä.

Ansiosidonnainen oli hyvä lisäporkkana paskaduunissa ramppaamiselle. Puolen vuoden jälkeen tiesi pärjäävänsä hetken työttömänäkin eikä tarvinnut toimeentulotukipelleilyä. 

Nyt täytyy olla vuosi putkeen töissä ja lopputulemana on ansiosidonnainen päiväraha täysimääräisenä 40 päivälle. Sen jälkeen pienipalkkalaisen ansiosidonnainen on jo toimeentulotuen tasolla eli 0€ hyöty.

Vierailija
9/18 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa mennä. Se reissuprinsessan pi*ikauppa ei välttämättä kanna pitkälle kun koko omaisuus takavarikoidaan kun siitä jää kiinni ennemmin tai myöhemmin. Eikä kytille selitykset auta vaikka on ylhäisemmästä perheestä.

Vierailija
10/18 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töisä ei ole kivaa edes. 

Vierailija
11/18 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pottukoira tienas lähes miljoonan työttömänä ja ryyppäämällä. Tosin verottaja on sen perässä.

Vierailija
12/18 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Kela Gold.

Vierailija
13/18 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pottukoira tienas lähes miljoonan työttömänä ja ryyppäämällä. Tosin verottaja on sen perässä.

Minäkin alan juomaan. Hei, tosin juon jo nyt ja missä rahat ovat?!

Vierailija
14/18 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiennytkään että meillä on noin fiksuja missejä! Hyvä kun joku jaksaa vääntää tollasen tomppelin kanssa rautalangasta👍

Vierailija
15/18 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiennytkään että meillä on noin fiksuja missejä! Hyvä kun joku jaksaa vääntää tollasen tomppelin kanssa rautalangasta👍

Oho nyt tais mennä väärään ketjuun

Vierailija
16/18 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 1400€ palkasta ei pitäisi maksaa mitään veroja ja maksuja.

Vierailija
17/18 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menisin työhön vaikka saisin saman verran tai vähän enemmän. Olen pari korkeakoulutkintoa tehnyt ja sairauksia on. Saan toimeentulotukea, asumistukea ja työttömyysrahaa. Aiemmin olin sairauslomalla. Mulla jää nyttenkin vaikka kalliimpi kämppä niin se 600e käteen käyttöön. Silti jotenkin joka helvetin päivä keksiä itselle se ohjelma. On mulla ohjelmaa, mut kiva se ois töihin. Ei sinne vaan pääse. Ainakaan jos on lyhty työhistoria kuten mulla kiitos synnynnäisten sairauksien jonka vuoks olin pois "markkinoilta"

Vierailija
18/18 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mennä koska ei kukan palkkaa. olen yläasteen jjälken opiskellut vielä 8 vuotta eri tutkintoja. Ainoa työ mitä tarjottiin oli kirpputorille. sanoi ei ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme