Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäjä

Vierailija
02.09.2026 |

Mitä mietit kun petät? 

Mitä mietit kun näet henkilön ketä olet pettänyt? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on yleensä niin kiimaista touhua, eträ ei siinä mitään kerkeä ajattelemaan. kotiin olen mennyt ja esittänyt, että mitään ei ole rapahtunut. nykyään menee niin rutiinilla. petän aina varattujen kanssa niin ei tule jälkipyykkiä, edes vaikka toinen tulisi raskaaksi.

Vierailija
2/6 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on yleensä niin kiimaista touhua, eträ ei siinä mitään kerkeä ajattelemaan. kotiin olen mennyt ja esittänyt, että mitään ei ole rapahtunut. nykyään menee niin rutiinilla. petän aina varattujen kanssa niin ei tule jälkipyykkiä, edes vaikka toinen tulisi raskaaksi.

Hieno elämä kerrassaan. Onko teillä lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lapsia.

Vierailija
4/6 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se tiedä onko sillä. Säälittävä tyyppi.

Vierailija
5/6 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässä vikaa jos pystyy tekemään tuollaista

Vierailija
6/6 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin ja sain...... Jonkun taudin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi