Kuinka moni viettää tämän päivän yksin?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Parhaat joulut olen viettänyt yksin omassa rauhassa.
Nyt on mies ollut 15v tässä ja aika ok meillä menee mutta silti jotenkin tuntuu että on liikaa. Ja kissakin vielä, 8v. Haluaa osallistua ihan jokaiseen toimintaan.
Sori meni ohi aiheen.
Miksi aloittaja kuvittelee, että suomalainen seura olisi jotenkin tavoiteltavaa?
Olen onnellisempi kuin koskaan ollessani yksin eli parhaassa seurassa
- ei räksyttäviä, paskovia ja kusevia koiria ja niitä paasaavaa hyeenahullua
- ei superhumalaista itseään jumalaksi kuvittelevaa suvun herraa
- ei lässyttäviä itseään tärkeäksi kuvittelevaa naishahmoa, jotka eivät ole koskaan saaneet mitään todella merkittävää aikaan
Joulu itsessään on merkittävä juhla. En vain keksi ainoatakaan syytä tavata silloin suomalaisia kusipäisiä ihmisiä.
Käyn aina muutamaa päivää aikaisemmin vanhemmilla ja lahjat jaetaan. Olen tehnyt näin jo monta vuotta eikä se ole kenellekkään ongelma. Sitten joulun, joulupäivän ja tapanin päivän olen yksin, syön, katson telkkaria, roikun netissä, käyn joulukirkossa ja haudalla. Tapaninpäivänä aina kiva käydä lenkillä. Ihanan oman näköinen ja rauhallinen ilman suorittamista. Nyt alan katsomaan muumeja maikkarilta :D Illalla vielä saunaan.
T, kohta keski-ikäinen nainen
Itse halauaisin olla yksin, edes yhden illan vuodessa. En ole koskaan saanut.
Vierailija kirjoitti:
Minä vietän sillä olenhan kiltti ja kunnollinen mies. Ei voi kellään muulla ole surkeampaa joulua.
Unohdat incelit
Vierailija kirjoitti:
Miksi aloittaja kuvittelee, että suomalainen seura olisi jotenkin tavoiteltavaa?
Olen onnellisempi kuin koskaan ollessani yksin eli parhaassa seurassa
- ei räksyttäviä, paskovia ja kusevia koiria ja niitä paasaavaa hyeenahullua
- ei superhumalaista itseään jumalaksi kuvittelevaa suvun herraa
- ei lässyttäviä itseään tärkeäksi kuvittelevaa naishahmoa, jotka eivät ole koskaan saaneet mitään todella merkittävää aikaan
Joulu itsessään on merkittävä juhla. En vain keksi ainoatakaan syytä tavata silloin suomalaisia kusipäisiä ihmisiä.
Eri. Miksi sinä kuvittelet että AP haluaisi seuraa? minusta hän nauttii yksinolosta.
Parhaat joulut olen viettänyt yksin omassa rauhassa.
Nyt on mies ollut 15v tässä ja aika ok meillä menee mutta silti jotenkin tuntuu että on liikaa. Ja kissakin vielä, 8v. Haluaa osallistua ihan jokaiseen toimintaan.