Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni viettää tämän päivän yksin?

Vierailija
24.12.2025 |

Hurraa!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta veikkaan luvun olevan suhteellisen suuri

Vierailija
2/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttäreni viettää joulun yksin omassa rauhassaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä yksin asuvia/eläviä on aika paljon. Tilastojen mukaan vuonna 2024 n. 1,34 miljoonaa. Kaikki ei tietenkään vietä joulua yksikseen, mutta silti määrä on melkoinen...Vuonna 2025 määrä on ymmärtääkseni kasvanut entisestään hallituksen päätösten myötä, kun perheitä on päätöksillä tahallaan revitty hajalle kun asumistukia on karsittu ja siten kuviteltu että syntyy säästöjä vaikka toisinhan siinä jälleen kävi ja kulut vaan kasvoi. Nyt sitten maksetaan asumistukia kahteen porukkaan...näin meillä suomessa!

Vierailija
4/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ihmeen ongelma on kun yksinäiset viettävät laatu joulua ??? näillä kirjoittajilla ilmeisesti sädekehä saa lisää poveria ja tussukin kostuu. 

Vierailija
5/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tyttäreni viettää joulun yksin omassa rauhassaan.

Kumpa minäkin olisin uskaltanut sanoa sukulaisille, että tahdon viettää omassa rauhassa!?!?! Nyt pitäisi perua kohteliaasti, mutta ahdistaa. Ja yhet ahdistelee viesteillä!!!!!!

Vierailija
6/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. En ole edes puhunut kenenkään kanssa. Pari WA viestiä laittanut ja saanut.

Vierailija
7/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheelliset ovat kateellisia kun joutuvat lapsineen ramppamaan mummoloissa ja muissa sukulaisissa, haudoillakin on pakko käydä, koska muuten tulee sanomista jne.

Vierailija
8/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vietän sillä olenhan kiltti ja kunnollinen mies. Ei voi kellään muulla ole surkeampaa joulua.

Vierailija
9/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän kaikki päivät yksin, tämä päivä ei ole poikkeus.

Vierailija
10/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

* HURRAY HURRAY HURRAY *

Vierailija
11/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys on ihmisen parasta aikaa.

Vierailija
12/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietän kaikki päivät yksin, tämä päivä ei ole poikkeus.

Minä myös.

Vierailija
13/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vietän illan. En vaan jaksa sitä hössötystä mitä vaimo ja anoppi pitää jouluna. Saavuin juuri mökille ja sauna on kohta lämmin ja olut kylmää. Tämä on joululahja itselleni.

Vierailija
14/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä yksin asuvia/eläviä on aika paljon. Tilastojen mukaan vuonna 2024 n. 1,34 miljoonaa. Kaikki ei tietenkään vietä joulua yksikseen, mutta silti määrä on melkoinen...Vuonna 2025 määrä on ymmärtääkseni kasvanut entisestään hallituksen päätösten myötä, kun perheitä on päätöksillä tahallaan revitty hajalle kun asumistukia on karsittu ja siten kuviteltu että syntyy säästöjä vaikka toisinhan siinä jälleen kävi ja kulut vaan kasvoi. Nyt sitten maksetaan asumistukia kahteen porukkaan...näin meillä suomessa!

Miksi aina syytellään muita? Mikä on sinun vastuusi omasta elämästäsi?

Vierailija
15/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä sanoa, mutta haluaisin olla mieluummin yksin kuin kuunnella muistisairaan vanhemman itsesäälinsekaista itkeskelyä ja vielä sellaisista asioista joista itsellä ei ole mitään tietoa eli ne on tapahtuneet joskus muinoin. Muutenkaan ikinä ei ole mistään puhuttu eikä oltu läheisiä niin oikeasti vaan ärsyttää. Ennen sentään oltiin vaan hiljaa vaikka vaivautunutta se yhdessäolo silloinkin oli.

Vierailija
16/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa viettää yksin. Kohta vähän syön ja menen nukkumaan. Illalla ja yöllä katson telkkaria. Vähän jouluruokia, lähinnä laatikkoa ja rosollia käyn ostamassa tapanina alesta. Parasta aikaa!

Vierailija
17/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheelliset ovat kateellisia kun joutuvat lapsineen ramppamaan mummoloissa ja muissa sukulaisissa, haudoillakin on pakko käydä, koska muuten tulee sanomista jne.

Meillä käy vain vaimo ja lapset, koska en välitä ramppaamisesta. Kaikki toivottelevat rauhallista Joulua, joten olkoon se sellainen. 

Vierailija
18/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sen parempaa kuin joulu yksin? Illalla vähän sieniä naamariin ja yöllä tavataan Jeesus.

Vierailija
19/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. En ole edes puhunut kenenkään kanssa. Pari WA viestiä laittanut ja saanut.

Tuohan on jo yltiösosiaalista. En ole käynyt missään. En ole puhunut kenellekään.  Yhtään viestiä en ole lähetyänyt enkä saanut. Näin menee huominenkin. Sitten ehkä pitää käydä kaupassa ja tervehtiä kassalla olijaa.

Vierailija
20/27 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän yksin, yhtään viestiä ei ole edes tullut. Molempi pahempi, avovaimo ravaa kaasujalka suorana kaikkien sukulaistensa luona eikä sitä juuri aattona näy.

Monena vuonna olen ehdottanut rauhallista joulunviettoa että käydään pyhinä yhdellä sukulaisella per päivä mutta ei käy, kaikki on tavattava juuri aattona. Kerran olen ollut mukana kierroksella ja aattoiltana olin väsyneempi kuin rankan työpäivän jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi