Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itkitkö ja häpesitkö kun kuulit että Hurstin Vähävaraisten joulujuhlassa ruokaa ei riittänyt kaikille ja ihmisiä käännytettiin pois?

Vierailija
24.12.2025 |

Niin?

Kommentit (247)

Vierailija
201/247 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruplajengi liikkeellä taas .  

Vierailija
202/247 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyria ja rupla liirat niitä on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/247 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juutalainella on varastettua Mooses kirjat 1-5 ja vanhan liiton profeetat , niin se on heille kirouksena.  Jehova suuttuu pahasti .  

Vierailija
204/247 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo jo kuultu, että jonot olivat pitkät ja köyhiä enemmän kuin ikinä ennen. Tulee vaikutelma, ettei Suomessa enää muuta ole kuin köyhyyttä ja surkeutta, nuoret ovat masentuneita ja lapset näkevät nälkää, vanhuksia ei hoideta ja potilaa kuolevat hoitojonoihin. On tuo hyvää mainosta maailmalle uutisoitavaksi. Kyllä tuollainen uutisointi on paljon pahempaa kuin parin poliitikon silmien venyttely. Luotto menee Suomesta ja tänne ei halua kuin tukieuroja hamuavat. Mutta ei tuosta jatkuvasta surkuttelusta ole kukaan huolissaan, päinvastoin vihervassarit eduskunnan käytäviltä lähettävät someen samaa viestiä. Tuppurainen ja Koskela etunenässä. Eihän täällä enää mitään hyvää heidän mielestään ole. 

Miettikääpä nyt siellä omissa oloissanne, onko tuollainen jatkuva surkuttelu parasta mainosta?  

Jopa jouluelokuvat ovat sitä samaa murhetta ja köyhyyttä, ettei viiti katsoa. Amerikkalaiset elokuvat ovat kaikkea muuta. Joulutarina on todella nähty. Mummola ihan kamala! Jos ei kuvata köyhyyttä ja surkeutta, niin sitten on perheväkivaltaa tai härmän häijyjä ja juopottelua.

Eikö oikeasti muuta osata tehdä!! 

Lopettakaa jo tuo päivästä päivään jatkuva surkuttelu, yrittäjien haukkuminen ja  nuorten mustamaalaus. Suomessa on myös ystävällisiä, ihania nuoria ja lapsia, jotka osaavat tyytyä vähempäänkin ilman että sitä tarvitsee surkutella. 

Terveisin köyhä, mutta onnellinen. 

Vierailija
205/247 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen, että eikö köyhillä ole läheisiä? Olen itse köyhästä perheestä, mutta aina meillä autettiin muita. Vietiin ruokaa ja leivonnaisia naapureille. He taas auttoivat meitä toisella tapaa.

Vierailija
206/247 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaparit pesee varpaansa käsien pesu altaassa .  Syö matza leipiä .  On siinä pää sekaisin.  Kun Aavikko teltasta tullaan. 

Vierailija
207/247 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itkenyt, sillä ruoka ei loppunut vaan tilat, eikä Suomessa kukaan ole niin hädässä että nälkään kuolisi ilman yhtä jouluateriaa vuodessa.

Vierailija
208/247 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVANKELIUMI PÄÄTTI VANHAN LIITON HAPATUKSEN .  EVANKELIUMI ON ILOSANOMA VAPAUDESTA . 

Vierailija
209/247 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihani hallitusta kohtaan syveni entisestään. 

Otto Merelle viesti: avaa suusi seuraavan kerran asiasta, kun sinulla on vain kymmenen euroa tilillä ja kaikki muut assetit menetettyinä. Vasta silloin olet kelvollinen kommentoimaan Hurstin joulujuhlassa kävijöitä ja ruokakassin saaneita. 

Ei, en itse kuulu siihen joukkoon. Minä vain olen säilyttänyt inhimillisyyteni jopa 60 vuoden iässä, toisin kuin nämä arrogantit juniorit, joilla on vielä korvantaustat märät ja elämä kokematta, mutta suuta osaavat paukuttaa. 

Vierailija
210/247 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä siellä oli monta, jotka ei tarvinnut ilmaista ruokaa. kasseja oli jopa roskiksessa.

Vierailija
211/247 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti avuntarvijat (vaikeista mielenterveysongelmista, vanhuuden vaivoista, masennuksesta jne kärsivät ihmiset) ei jaksa ottaa selvää ilmaisesta ruuan jakelusta ja jouluaterioista saati että heillä olisi voimia tulla paikan päälle jonottamaan. Onhan toi hyväosaisten poliitikkojen itselleen järjestämää omantunnon pesua, kun kerran vuodessa voi näyttäytyä hyväntekijänä vähäväkisille tarkoitetussa joulujuhlassa ja poseerata lahjakassi kädessä.

Onko toi sama Hursti, joka asuu suuren osan vuodesta Espanjan auringon alla?

Vierailija
212/247 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruoan alv pitäisi laskea vuoden alusta jostain sellaista luin.  taitaa vain olla liian pieni alennus  luulen .

Sen kun näkisi, että tämän hallituksen aikana jokin perustarpeisiin liittyvä maksu laskee. Ei tule tapahtumaan, siitä voimme olla aivan varmoja. 

Vierailija
213/247 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

N a s s e ä m m ä Purra ei uskaltaudu tuonne, se pelkuri 😁

Vierailija
214/247 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi - maa jossa ihmiset ovat kateellisia jopa leipäjonossa kävijöille... 

Vierailija
215/247 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että kaikki eivät sinne kuuluneet. Julma olen mutta jos juominen ja tupakointi loppuisi niin kummasti alkaisi rahat riittämään minimituloillakin. 

Vierailija
216/247 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi - maa jossa ihmiset ovat kateellisia jopa leipäjonossa kävijöille... 

Aivan! 

Vierailija
217/247 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti avuntarvijat (vaikeista mielenterveysongelmista, vanhuuden vaivoista, masennuksesta jne kärsivät ihmiset) ei jaksa ottaa selvää ilmaisesta ruuan jakelusta ja jouluaterioista saati että heillä olisi voimia tulla paikan päälle jonottamaan. Onhan toi hyväosaisten poliitikkojen itselleen järjestämää omantunnon pesua, kun kerran vuodessa voi näyttäytyä hyväntekijänä vähäväkisille tarkoitetussa joulujuhlassa ja poseerata lahjakassi kädessä.

Onko toi sama Hursti, joka asuu suuren osan vuodesta Espanjan auringon alla?

Pitäisikö hänen asua lehtiroskiksessa, että olisi "oikeutettu" auttamaan muita? On tää kyllä kumma maa kun auttajienkin pitäis olla köyhiä ja kurjissa oloissa. 

Vierailija
218/247 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin että kaikki eivät sinne kuuluneet. Julma olen mutta jos juominen ja tupakointi loppuisi niin kummasti alkaisi rahat riittämään minimituloillakin. 

Toivottavasti joudut elämään loppuelämäsi sellaisilla tuloilla, joilla köyhin ihminen joutuu käymään ruokajonossa.

Toivottavasti myös ne ihmiset joutuvat hankkimaan ruokansa vain sillä pienimmällä summalla, jonka väittävät riittävän.

Vierailija
219/247 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvien perusteella siellä oli aika runsaasti näitä perheenyhdistämisten mukana tuomia kielitaidottomia henkilöitä.

Vierailija
220/247 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa riitti kyllä ja jäi ylikin. Kaikki ei vaan mahtuneet sisään.