Itkitkö ja häpesitkö kun kuulit että Hurstin Vähävaraisten joulujuhlassa ruokaa ei riittänyt kaikille ja ihmisiä käännytettiin pois?
Kommentit (81)
En tiedä, keitä siellä on, mutta ainakin pitäisi vaatia suomen kansalaisuus tilaisuuteen osallistuvilta.
Etusijalle pitäisi laittaa köyhät ja yksinäiset vanhukset.
Miksi Purra ei ollut paikalla karjumassa että menkää töihin.
Miksi minun pitäisi hävetä ja itkeä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Stubb ei ollut paikalla
Koska häntä olisi syytetty siitä ettei ruokaa riitä.
Onko tämä hyvinvointivaltio ja ministereille sekä presidentille tulisi hyvää käydä tuolla vierailulla.
Ruoan alv pitäisi laskea vuoden alusta jostain sellaista luin. taitaa vain olla liian pieni alennus luulen .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska häntä olisi syytetty siitä ettei ruokaa riitä.
Tiesi siis ennakkoon asiasta liero
Vierailija kirjoitti:
Ruoan alv pitäisi laskea vuoden alusta jostain sellaista luin. taitaa vain olla liian pieni alennus luulen .
Keskuliikkeiden rikolliset kartellit rahastavat kaiken mitä voivat ei ALV:llä ole mitään merkitystä.
stubb oli turun vastaavassa ruokailussa kultarannassa kun ovat.
Häpeällistä on se että suomalaisten kaikki rahat on useamman vuoden ajan annettu ulkomaille rikkaalle rahastavalle EU eliitille ja rikkaalle rahastavalle Ukrainan hallinnolle. Käsittämätöntä että mitään kapinaa ei ole alkanut.
Punalippujen liehutus alas ja MENKÄÄ TÖIHIN!
Häpeäisin, jos olisin äänestänyt hallituspuolueita.
en. Luultavasti isolla osalla sinne menevistä olisi järjestää varaa kotona. Suomalaiset jouluruuat ovat edullisia. Tietysti siellä käydään, kun ilmaiseksi saa. En sinänsä näe tässä mitään pahaa. Onpahan ainakin yhteisölliset juhlat. Luultavasti myös yksinäiset käyvät.
En ole nykyisen hallituksen ministeri, joten en häpeä. En edes äänestäyt minkään hallituspuolueen kansanedustajaehdokkaita. Olen tehnyt auttaakseni sen minkä pystyn. Perjantaina vein hieman rahaa kirvesmiehelle, joka on työkyvytön olkapäävamman takia.
En kumpaakaan kun arvasin ettei 2000 lounasta riitä mihkään...
Vierailija kirjoitti:
En asu Helsingissä
Helsingin pitäsi hävetä
Ei vaan meidän päättäjien pitäisi hävetä ett suomessa jotkut joutuvat käymään leipäjonossa. Perustulo.
Vierailija kirjoitti:
Ja miksei lahjoittanut sitä rahapottiaan tuonne?
En asu Helsingissä
Helsingin pitäsi hävetä