Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sait joululahjaksi?

Vierailija
24.12.2025 |

Mitä sait joululahjaksi tänä jouluna?

Kommentit (150)

Vierailija
41/150 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselleni palapelejä, lankaa, elokuvia ja herkkuja. Niiden parissa menee loppuvuosi.

Vierailija
42/150 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vielä. Avataan lahjat vasta tänään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/150 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

7-vuotias tyttäreni oli käynyt ostamassa omilla rahoillaan minulle kynän <3 Äidiltä sain 10 euron setelin, naapureilta suklaata. Puolisolta en tänä vuonna mitään. Itselleni annoin villahuivin, kirjan ja lakritsikuulia.

Vierailija
44/150 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti laittoi kassin, jossa oli vihreitä kuulia (noita joka joulu vaikka olen sanonut, että mieluummin suklaata), hopeasukat kokoa 40 (oma jalka 37, ilmeisesti oli sukat jotka aikanaan ostanut mummulleni joka ei näitä ehtinyt käyttämään), kirjekuori täynnä paikallisesta lehdestä saksilla leikattuja artikkeleita saatesanoilla lue, tiedätkö, kiinnitä huomiota jne (nettihuijauksia, sote-asiakkaitten kohtelua, prosessoitu ruoka on epäterveellistä, kun menet työhaastatteluun laita itsesi näpsäkän näköiseksi).

Olen about 10  vuotta sitten ilmoittanut kaikille ketä asia koskee, että aikuisille en osta lahjoja enkä halua lahjoja. Ei näköjään mene perille. Odotellaan kauanko kestää.

Joulukorttien kanssa kesti noin 15 v ennenkuin porukka ymmärsi, että en lähettele kortteja - älyvapaata (ja nykyään kallistakin) toivottaa kortilla hyvää joulua ja muuten ei olla missään tekemisissä.

Anteeksi uteliaisuuteni mutta KUKA antoi lahjaksi kirjekuorellisen leikattuja lehtiartikkeleita?

Vierailija
45/150 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7-vuotias tyttäreni oli käynyt ostamassa omilla rahoillaan minulle kynän <3 Äidiltä sain 10 euron setelin, naapureilta suklaata. Puolisolta en tänä vuonna mitään. Itselleni annoin villahuivin, kirjan ja lakritsikuulia.

Oliko joku ihana pörrökynä? Tykkäisin jos saisin jonkun oikein tyttömäisen hassuttelu kuulakärkikynän.

Vierailija
46/150 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvettä 

Vierailija
47/150 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. 500e paloi muiden lahjoihin, itse en saanut ainuttakaan.

Vierailija
48/150 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesystävältä en saanut mitään; 11. joulu yhdessä ja ensimmäistä kertaa käy näin. Ojensin aamulla miehelle lahjan, hän kiitti ja sanoi ettei ole minulle mitään vastalahjaa koska hän "ei tiennyt että tänä vuonna vaihdetaan lahjoja". Olen varmaan pikkumainen, mutta surettaa :(

Valmustaudu eroon 😟

Vierailija
49/150 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortteja, villasukat ja konvehteja. Ostan vähän parempaa lahjakorteilla tulevista alennusmyynneistä. Olen sitä kokoa, mihin muut ei mahdu ja ne jää aina mallistoista yli.

Vierailija
50/150 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä mitään, mutta toivon vaimoni täyttävän lupauksensa makkarin puolella... 

Vierailija
51/150 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia, glögikuulia, söpö pehmo poro, suklaata, lahjakortti kauppaan ja air fryerin

Tykkäsin lahjoista, oli oikein kiva joulu

Vierailija
52/150 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Anteeksi uteliaisuuteni mutta KUKA antoi lahjaksi kirjekuorellisen leikattuja lehtiartikkeleita?"

Tuossahan se lukee ihan selvällä suomen kielellä, että ÄITI antoi?

eri

Vierailija
53/150 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko joku ihana pörrökynä? Tykkäisin jos saisin jonkun oikein tyttömäisen hassuttelu kuulakärkikynän.

Pinkki pupugeelikynä, jossa vaaleanpunaista mustetta, aivan ihana!

Vierailija
54/150 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 euroa?  Mihin aiot tämän käyttää?

Vierailija
55/150 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vielä mitään, mutta toivon vaimoni täyttävän lupauksensa makkarin puolella... 

Peräkämaripoika täällä taas kirjoittelee.

Vierailija
56/150 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortin kauneushoitolaan, toivomani rannekkeen kelloon, parit villasukat. Kaikki toivottuja ja mieluisia. 😍

Vierailija
57/150 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripulin.🥲

Vierailija
58/150 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselleni uuden auton. Lapsille ulkomaan matkan .

Vierailija
59/150 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sukat lahjaksi. Niissäkin oli valmiiksi reikiä . 

Vierailija
60/150 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut mitään lahjoja 10 vuoteen. Olen eronnut työtön yh ja lapsille ostan lahjat ja heiltä ei puutu mitään. Minulle olisi lahjs se että saisin yhden viikonlopun olla yksinäni katsoa vaikka telkkaria kotona ilman ruuanlaittoa ja kotitöitä. Meillä ei ole paikkaa mihin lapset voisivat viikonloppuna yai yön yli mennä joten en ole ollut 13 vuoteen yötä erossa lapsistani. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän