Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sait joululahjaksi?

Vierailija
24.12.2025 |

Mitä sait joululahjaksi tänä jouluna?

Kommentit (150)

Vierailija
21/150 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piiskaa pitkiin nahkaisiin saappaisiin ja korsettiin pukeutuneelta vaimoltani. Hän on kunniallinen perheenäiti mutta peto sängyssä.

Lucky you

Vierailija
22/150 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskovillan kerraston, konvehtirasian sekä käsilaukun korjauksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/150 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään 😕

Vierailija
24/150 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alushousuja, sukkia, kirja, suklaata ja itseltäni kännykkä.

Vierailija
25/150 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkukorin, konvehtirasian, kynttilöitä, S-ryhmän lahjakortin ja Marimekon unikko-tarjoilulautasen. Miesystävältä en saanut mitään; 11. joulu yhdessä ja ensimmäistä kertaa käy näin. Ojensin aamulla miehelle lahjan, hän kiitti ja sanoi ettei ole minulle mitään vastalahjaa koska hän "ei tiennyt että tänä vuonna vaihdetaan lahjoja". Olen varmaan pikkumainen, mutta surettaa :(

Vierailija
26/150 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viinipulloa, suklaata, teatterilipun ja lahjakortin ravintolaillalliselle lasteni kanssa. Lisäksi anoppi antoi koko perheelle yhteisen rahakuoren (kuten heillä ollut tapana antaa kaikille lastensa perheille). Niin ja yksi mysteerilahjakin löytyi kuoresta, minkä meinasin jo unohtaa. Sen arvoitus selviää kuulemma huomenna.

Vierailija
27/150 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo antoi six-packin vanukkaita saatesanoilla lutkuta noita possu.

Vierailija
28/150 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata, yövaatteita, leffalippuja ja rahaa. ^_^

Vierailija
29/150 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konvehteja 10 rasiaa, Halla-aho kirjan, ristipistotyön, pyyhkeitä, Polle mukin, orkidea legopaketin, villalankaa ja sukkapuikkoja, pysäköintikiekon.

Vierailija
30/150 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukkia, kahvia ja säilytysrasiat. Itse ostin pari kirjaa. 

Vierailija
31/150 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mummolta satasen ja työpaikalta herkkukorin. Äidiltä saan ainakin pitkät villasukat, jotka itse suunnittelin :D 

Vierailija
32/150 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti laittoi kassin, jossa oli vihreitä kuulia (noita joka joulu vaikka olen sanonut, että mieluummin suklaata), hopeasukat kokoa 40 (oma jalka 37, ilmeisesti oli sukat jotka aikanaan ostanut mummulleni joka ei näitä ehtinyt käyttämään), kirjekuori täynnä paikallisesta lehdestä saksilla leikattuja artikkeleita saatesanoilla lue, tiedätkö, kiinnitä huomiota jne (nettihuijauksia, sote-asiakkaitten kohtelua, prosessoitu ruoka on epäterveellistä, kun menet työhaastatteluun laita itsesi näpsäkän näköiseksi).

Olen about 10  vuotta sitten ilmoittanut kaikille ketä asia koskee, että aikuisille en osta lahjoja enkä halua lahjoja. Ei näköjään mene perille. Odotellaan kauanko kestää.

Joulukorttien kanssa kesti noin 15 v ennenkuin porukka ymmärsi, että en lähettele kortteja - älyvapaata (ja nykyään kallistakin) toivottaa kortilla hyvää joulua ja muuten ei olla missään tekemisissä.

Vierailija
33/150 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiöveitset sekä uuden vyön työhousuihin. Itse ostaen taatusti mieleiset.

Vierailija
34/150 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konvehteja 10 rasiaa, Halla-aho kirjan, ristipistotyön, pyyhkeitä, Polle mukin, orkidea legopaketin, villalankaa ja sukkapuikkoja, pysäköintikiekon.

Kymmenen! Hui kauhistus.

Vierailija
35/150 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti laittoi kassin, jossa oli vihreitä kuulia (noita joka joulu vaikka olen sanonut, että mieluummin suklaata), hopeasukat kokoa 40 (oma jalka 37, ilmeisesti oli sukat jotka aikanaan ostanut mummulleni joka ei näitä ehtinyt käyttämään), kirjekuori täynnä paikallisesta lehdestä saksilla leikattuja artikkeleita saatesanoilla lue, tiedätkö, kiinnitä huomiota jne (nettihuijauksia, sote-asiakkaitten kohtelua, prosessoitu ruoka on epäterveellistä, kun menet työhaastatteluun laita itsesi näpsäkän näköiseksi).

Olen about 10  vuotta sitten ilmoittanut kaikille ketä asia koskee, että aikuisille en osta lahjoja enkä halua lahjoja. Ei näköjään mene perille. Odotellaan kauanko kestää.

Joulukorttien kanssa kesti noin 15 v ennenkuin porukka ymmärsi, että en lähettele kortteja - älyvapaata (ja nykyään kallistakin) toivottaa kortilla hyvää joulua ja muuten ei olla missään tekemisissä.

Tökerö lahja :(

Vierailija
36/150 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo vielä avannut kaikkia lahjoja, ihmeen monta sain. Jottai 3 avaamatta. Yhden avasin yöllä, söpö suolasirotin joka esittää vissiin italialaista kokkia, mustat isot viikset ukolla  Tykkäsin siitä oitis. Tyttäreltä se. 😄

Tänää sit availen loput joskus ku siltä tuntuu glögin tissuttelen ohessa. 

Vierailija
37/150 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lahjoja, mitä äitini halusi itselleen, eivät ole lainkaan minun tyylisiä

Ihan perusjoulu siis.

Vierailija
38/150 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen! Hui kauhistus.

Kyllä! En saa mitenkään niitä kaikkia itse syötyä. En vaan pysty.  Yritin eilen syödä glögikuulia , hyi että kun teki pahaa jo parin jälkeen. Budapesteja söin myös vähän, mutta sitten nekin tökki jo vastaan.

Vierailija
39/150 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saitte paljon pörrösukkia, Nanson paituleita ja Vihreitä kuulia, teidän lemppareita 🤔

Vierailija
40/150 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkkukorin, konvehtirasian, kynttilöitä, S-ryhmän lahjakortin ja Marimekon unikko-tarjoilulautasen. Miesystävältä en saanut mitään; 11. joulu yhdessä ja ensimmäistä kertaa käy näin. Ojensin aamulla miehelle lahjan, hän kiitti ja sanoi ettei ole minulle mitään vastalahjaa koska hän "ei tiennyt että tänä vuonna vaihdetaan lahjoja". Olen varmaan pikkumainen, mutta surettaa :(

Joko dementti tai nai vierasta pillua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi