Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahden lapsen sinkkuäiti joka haluaa odottaa avioon asti??

Vierailija
24.12.2025 |

Tapasin tämän naisen tinderistä viime keväänä. Hän on 36v, kaksi lasta (5v ja 7v) edellisestä avoliitosta, ero tapahtunut pari vuotta sitten. Aluksi kaikki meni hyvin, hän oli kaunis, hauska, lapsirakas, ja lapsetkin tykkäsivät musta heti. Muutettiin yhteen jo kesällä, koska "tuntui oikealta" ja hän halusi "vakavan suhteen".

No, sitten se pommi: hän ilmoitti, että on "oppinut virheistään" edellisen miehen kanssa ja nyt haluaa odottaa seksiä avioliittoon asti. Että esiaviollinen seksi oli "syntiä" ja johtaisi huonoon liittoon, ja nyt hän haluaa tehdä "oikein". Minä olen 38v, normaali mies, joka odotti että suhteessa on myös fyysistä läheisyyttä. Ensin ajattelin että ok, odotetaan vähän, mutta nyt on kulunut kohta vuosi ilman mitään! Ei edes suudelmia pidemmälle, koska "se johtaa pahaan".

Lapset kutsuvat mua jo isäpuoleksi, hän puhuu häistä ja yhteisestä tulevaisuudesta, mutta kun ehdotin että voitaisiin ainakin harrastaa jotain läheisyyttä ennen aviota, hän suuttui ja sanoi että olen "vain seksiä vaativa". Että jos rakastan häntä, odotan. 

Mutta vit tu, mä en jaksa tätä! Tuntuu kuin olisin torilla myymässä itseäni ja hän hinnoittelee itseään korkealle koska on "käytetty" ja jo kahdella lapsella mutta pyytä nyt "uuden" hintaa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5 keksit tämän eilen ja nyt yrität ketjuun tulleila lisämausteilla rakentaa tarinaa pidemmälle.

Naisilla on oikeus päättää kenen kanssa ovat ja millä ehdoilla. Sinun palliongelmasi eivät kuulu hänelle. Lääkäriltä saat ssri-lääkkeitä.

Yök mikä noita akka. Kuulostat geenilotossa hävinneeltä katkeralta pyykkäriltä.

Vierailija
22/22 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin tekisin heti selväksi,jos mies tulee saankin sanomaan baarissa, että olen hetero nainen ja muna ei kiinnosta. Saa jäädä roikkumaan nilkkoihin tai mennä pois. Jos jää,niin sit raottaa lompakkoa.

No kymppi on liikaa, käytetystä tavarasta vitonenkin piisaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan