Milloin teidän mies saa avata ensimmäisen oluen?
Me on sovittu ettei korkkaa ennen klo 20, jolloin lapset menevät nukkumaan. Mies ottaa muutaman pohjille ja lähtee sitten pubiin kavereiden kanssa.
Kommentit (58)
...teidän mies..p.o. miehenne.
Tarkkuutta kirjoittamiseen.
Ei ehdi kaljaa juoda. Vieraat kun tulevat niin otetaan glögit, sitten joulupöydässä valko- ja punaviinit. Sitten likööriä jälkkärin kanssa. Ekan kaljan ehtii avata sitten kun vieraat ovat jo lähteneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako naisena avata oluen milloin vaan?
Naisen uhriasema oikeuttaa tekemään ja sanomaan mitä huvittaa.
Jalkojen levittäminen miehelle antaa diktatuurimaista rajatonta valtaa. Naisilla on kotitaloudellinen valta päättää, mitä syödään, milloin siivotaan, ostetaan lahjaksi, jne. Eikö teidän miehet ole myöntänyt tappiota?
Myönnetty on. Pidän anopille seuraa ja juon viiniä, kun vaimo häärii keittiössä.
Miten niin saa? Ei minun mies kysele lupaa, aivan kuin en itsekään lupia kysele keneltäkään. Alkoholinkäyttömme on hyvin kohtuullista, otamme milloin haluamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että sitä muijalta kysytään? Sen mielipiteellä ei ole mitään merkitystä.
Miksi sinulla on muija, kun hänellä ei ole mitään merkitystä? Toivottavasti teillä on paljon pieniä lapsia joilla ei ole tänäkään jouluna mitään merkitystä.
Mitäs ne sun lapset tekee? On nenä kiinni ruudussa ja niitäkään ei sinä kiinnosta ja notkut täällä länkyttämässä tuubaasi?
Minulla on aikuiset lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että sitä muijalta kysytään? Sen mielipiteellä ei ole mitään merkitystä.
Miksi sinulla on muija, kun hänellä ei ole mitään merkitystä? Toivottavasti teillä on paljon pieniä lapsia joilla ei ole tänäkään jouluna mitään merkitystä.
Kiva siisti koti, ruoka pöydässä, puhtaita vaatteita ja sitä seksiä.
Eli miesvauva et kykene itsestäsi huolehtimaan? Ja kehtaat vielä kyseisellä asialla lesoilla...
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että se mikä juomisessa ärsyttää on se, että naista ei oteta huomioon laisinkaan vaan elämä pyörii ikäänkuin kaljan ympärillä.
Nainen on lapsen tasolle typistetty uhri, joka on nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa rajoittavassa vankilassa, jota miehen sorto, alistaminen ja epätasa-arvo aitaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva siisti koti, ruoka pöydässä, puhtaita vaatteita ja sitä seksiä.
Eli miesvauva et kykene itsestäsi huolehtimaan? Ja kehtaat vielä kyseisellä asialla lesoilla...
Voi tyttökulta, kykenen, mutta kun ei tarvitse. Kelpaisi varmasti sinullekin huolenpito ja hellyys, älä edes yritä väittää muuta.
Silloin kun hänestä siltä tuntuu. Ei mieskään sano koska saan syödä joulutortun. Missä kieroutuneessa maailmassa ihmiset oikein elää?
Ei milloinkaan, sillä vihaan kaikkea alkoholipitoista. Siitä kai se johtuu osaksi, ettei minulla ole miestä. Raittiita miehiä on harvassa ja useimmat ovat niin nynnyjä, etten ole ollut heistä kiinnostunut. Niuhotan mieluummin yksin kuin kitisevän äijäkäppänän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei milloinkaan, sillä vihaan kaikkea alkoholipitoista. Siitä kai se johtuu osaksi, ettei minulla ole miestä. Raittiita miehiä on harvassa ja useimmat ovat niin nynnyjä, etten ole ollut heistä kiinnostunut. Niuhotan mieluummin yksin kuin kitisevän äijäkäppänän kanssa.
Eihän sinun tarvitse juoda hassu.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei mies enkä minä avaa ensimmäistä koskaan, kaljanlitkut ja viinat ei kuulu meidän perheen elämään.
Onpa ankeaa. Oletteko jotain jeesuspaskoja?
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että se mikä juomisessa ärsyttää on se, että naista ei oteta huomioon laisinkaan vaan elämä pyörii ikäänkuin kaljan ympärillä.
Kun tuntuu siltä että se on mukavaa.
Kun on käyty hautausmaalla ohta. Mä en uskalla ajaa sinne parkkiin kun ihmiset ryntäilee miten sattuu. Itse otin lasillisen punaviiniä äsken.
Niin minkä oluen? En antanut lupaa olueeseen. -vaimo
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla "raivoraitis"?
Miksi vit tuilet?
Mies juo joskus saunaoluen.