Milloin teidän mies saa avata ensimmäisen oluen?
Me on sovittu ettei korkkaa ennen klo 20, jolloin lapset menevät nukkumaan. Mies ottaa muutaman pohjille ja lähtee sitten pubiin kavereiden kanssa.
Kommentit (58)
Tänään ei kukaan juo mies on kieltänyt ettei jouluaattona juoda. Ei mieheni muutenkaan juo usein.
Heti kun haluaa. Ei se kyllä ole olutta juonut pariinkymmeneen vuoteen. Nauttii mieluummin pari lasia viakiä tai konjakkia.
Meillä ei mies enkä minä avaa ensimmäistä koskaan, kaljanlitkut ja viinat ei kuulu meidän perheen elämään.
Luuletko että sitä muijalta kysytään? Sen mielipiteellä ei ole mitään merkitystä.
Onpa seksistinen ja miesvihainen aloitus.
Kannattaa odottaa tunti auringonlaskun jälkeen. Sitten ei enää kukaan näe.
On jo tovin anopin kanssa rapsautellut tölkkejä auki. Kolmelta on baarissa joulupöytä katettuna.
Itse avasin silloin kunnitse halusin eli tuntisitten että kestän tuota riehuvaa akkaa. Ja jos se ei kkhta ala rauhoittumaan ja lopettamaan tavaroiden paiskomista ja heittelyä korkkaan tiukan viina eli sen kuuluisa rähinäviinan
Aamusaunassa avattiin ekat. Ollaan pienessä tumussa koko joulu.
Mun mies ei juo tänään alkoholia.
Ei koskaan, en seukkailisi sienen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Itse avasin silloin kunnitse halusin eli tuntisitten että kestän tuota riehuvaa akkaa. Ja jos se ei kkhta ala rauhoittumaan ja lopettamaan tavaroiden paiskomista ja heittelyä korkkaan tiukan viina eli sen kuuluisa rähinäviinan
Tirvasetko? Yleensä sillä asettuu
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei juo tänään alkoholia.
Mutta muina päivinä juo?
Jotenki säälittävää jo yöllä aletaan juopottelemaan ei mitään järkeä.
Mihin aikaan vaimo saa avata ensimmäset bandat?
Vierailija kirjoitti:
On jo tovin anopin kanssa rapsautellut tölkkejä auki. Kolmelta on baarissa joulupöytä katettuna.
Ja missäs teidän lapsenne jouluaattonsa viettävät?
Aloitti jo viime viikon perjantaina.
Joulurauhan julistamisen jälkeen saa aloittaa