Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita miehiä, joiden " akti kestää vain pari min" ? Oikeasti.

Vierailija
23.04.2007 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta pitkästä suhteestä, jossa mies kesti ja kesti useimmiten niin, että mulla oli paikat ihan kirvelevät.

Uusi tuttavuus saa tosi nopeasti. Hoitelee mulle kyllä orkun tai kaksi muilla konsteilla, mutta itse yhdyntä kestää vain muutaman minuutin. Mun täytyy puhua tästä hänelle jossain vaiheessa, jos vaikka saisi jostain apua - vai olenko mä vain niin mahdottoman ihana ja tiukka, että saa sen takia niin nopeasti ;-D

Vierailija
2/15 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esileikki, suuseksi yms. voi kestää tunninkin, mutta itse yhdyntä korkeintaan pari minuuttia. Minä en ehdi päästä kunnolla mukaan. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että suurin syy miehillä on omien halujen tyydyttäminen. Eli syy on biologinen. Mies on tehty vain ruikkimaan jka kerta kun vänkin mahdollista. Siis luonnon oikku koko tapaus. En ymmärrä.

Mutta meillä mies sanoi näin. Jos mies miettii seksiä, laukee nopeasti. Jos mies miettii töitä, seisokki lopahtaa. Jos mies miettii kesälomaa, saattaa se kestää jopa minuutin kauemmin. :)

Sit toinen vinkki on harrastaa seksiä usein. Tuttavan seksi loppui kokonaan kun nainen ei saanut ikinä.

Vierailija
4/15 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksällä kesti max. 30 sek, muutama työntö ja siinähän se, itse en jostain kumman syystä ehtiny mukaan... esileikkiä ei juurikaan harrastanut. Nykyinen lämmittelee piiiiiiiitkään ja varsinainen aktikin monine asentoineen kestää 10-20min. Ah, mitä seksiä, ja mihin tyydyinkään monta vuotta.

Vierailija
5/15 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin parituntia ennen kuin tulin....muija vähän valitti että mitäs mietit kun kestää, rupeskuulemma sattuun kun oli itse saanut jo aikaa sitten

Vierailija
6/15 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen pyytää tiettyä tyyliä ja on itsekin aktiivinen niin on vaikea yhdistelmä miehelle kestää. Siis puhutaanpa laadusta eikä " kestävistä" lahna miehistä!

Vierailija
7/15 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta molemmista ja kyllä nopea aina jyystäjän voittaa! Kunnon kiihkeän esileikin jälkeen itsekin naisena olen valmis laukeamaan muutaman minuutin yhdynnällä. Jyystäjän kanssa saan myös nopeasti, mutta hän se vaan jatkaa ja jatkaa ja jatkaa... Luulisin olevani keskivertotiukka, jumppaan enkä ole synnyttänyt. Jyystäjä-kokemuksellani oli kyllä tavallista vähän pienempi kalu, siitäkö se sitten johtui että paikkani tuntuivat hänelle liian isoilta, en tiedä.

Joka tapauksessa, jos joku kärsii liian nopeasti tulevista miehistä niin älkää menkö yhdyntään ennen kuin nainen on kiimasta tulossa hulluksi. Esileikillä nainenkin saatetaan samaan tilaan kuin mies ja sitten parissa minuutissakin voitte saada orkun samaan aikaan :-)

Vierailija
8/15 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä pienempi kikkeli, sitä nopeammin tulee.

Vierailija
9/15 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asento vaikuttaa eniten aktin kestoon. Toinen seikka on seksielämän aktiivisuus. Jos seksiä on säännöllisesti kerran-pari päivässä, niin yhdynnät kestää pidempään (kun tuntuma säilyy) mutta jos jää pariin kertaan kuussa, niin sitten voi joskus yhdyntä jäädä lyhyeksikin (ei tosin aina) Ja tähän ei valitettavasti auta, vaikka mies ylläpitäisi aktiivisuutta omin käsin välillä.

Vierailija
10/15 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yritin vaihtaa asentoa tai ehdottaa, että panisitko takaapäin, mies ihan järkyttyi ja sanoi:" Haluaisiko muka???"

No olisin halunnut vaihtelua, en muuten olis ehdottanutkaan.

Seksiä harrastettiin muutaman kerran viikossa - koska mua ei jaksanut kiinnostaa nää ylipitkät jyystösessiot :-(

Olin varmaan liian löysä hänelle myös. Kehittyykö kitka pitkällä panolla??

Vierailija
11/15 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta parin tunnin puumuna-meiningistä jäi vain _kirvelevät_ muistot. Vehje oli ihan tavallisen kokoinen.

Minuuttimiehellä taas oli jättihalko eli ei noi laukeamisajat taida olla kalun kokoon riippuvaisia

Vierailija
12/15 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka laukeaa aina juuri silloin kun itse haluaa.. Ei vaikuta mikään kun voin itse täysin säädellä asian. Onkohan jossakin sellainen nainen joka osaisi hoitaa homman niin että en voi itse edes vastustaa..

Vierailija
13/15 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan urheilija oli, ettei kunnosta/painosta kiinni ja normikokoinen vehjekin löytyi. Ei vaan kuulemma kestänyt. Ja seksiä harrastettiin melkein päivittäin sen pari vuotta mitä seurusteltiin. Nykyisen kans kyseinen ongelma on poistunut. :)

Vierailija
14/15 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex mies sai silloin kun itse halusi ja pystyi jyystämään vähän turhankin kauan. Samoin on nykyisellä miesystävällä. Kestokyky on erinomainen, ja tyydyttää mut tosi hyvin. Saan itse yleensä yhdynnän aikana noin 3-7 orkkua. Joitain miehiä oli välissä, jotka saivat 10 sekunnissa ennen kuin ehdin mukaan, mutta ei heistä vakimiehiä tullutkaan...

Vierailija
15/15 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kyse pikapanoista, niin kyllä lähtee parissa minuutissakin :). ite en pidä tuntikausien jyystämisestä, koska laukeen herkästi (onnex kuitenkin saan sitten useamman orkun, jos miehellä pitkittyy), joten mieluummin 2min kuin 2t. mulle pitkähkö sessio on 20min.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi