Ennustin täällä joku aika sitten.. Vastaan parille ensimmäiselle.
Kommentit (52)
Harvoinpa kuolemaa " näytetään" , paljon yleisempää todellakin on se, ettei kysyjälle vain näe mitään. Uskokaa pois ;) Itsekin olen muutaman kerran kuolemaa nähnyt, mutta ei niistä pidä kertoa. Ainakaan ihan kenelle tahansa. Suoraansanottuna ihmisen pitää olla todella vahva ja sinut kuoleman ajatuksen kanssa, jotta se hänelle voidaan kertoa. Itse en ainakaan haluaisi että kukaan minulle tulee etukäteen kuoleman uutisia kertomaan. Tuskinpa oikeasti kovin moni muukaan.
Mutta kuolemaa ei tarvitse pelätä, sillä se on vain siirtymä toiseen ulottuvuuteen. Paikkaan jossa rakkaamme meitä odottavat :)
Vierailija:
Vai mitä tarkoitit, kun sanoit nähneesi kuolemankin, mutte sanonut mitään?
ja voit siihen vaikuttaa, niin tulet onnistumaan projektissasi. Pahimman hädän hetkellä voit tietenkin pyytää apua. Neuvojen antaminen olisi helpompaa, jos tietäisin projektistasi tarkemmin, mutta menestyt siinä joka tapauksessa paremmin uskoessasi itseesi.
mutta ei mahdotonta. Se ei onnistu ilman pinnistyksiä ja ponnistuksia ja vaatii käytännössä uuden elämän aloittamista. Onneksesi et ole yksin projektisi kanssa. Apua ja tietoa löytyy, kuten varmasti tiedät. Jos oikeasti haluat laihduttaa, en keksi mitää ylitsepääsemätöntä estettä sen onnistumiselle. Lisäksi kukaan ei voi laihduttaa puolestasi, joten toisaalta kannat vastuun onnistumisestasi itse, mutta saat myös siitä kaiken kunnian, kiitoksen ja hyödyn. Kivaa.
Mitä näet työkuvioihini? Olenko miten pitkään nykyisessä työpaikassani? Ottaako lapsuuden tuttavani minuun yhteyttä ja mitä hän ajattelee minusta? Kaunis kiitos jos vastaat.
Vierailija:
Mitä näet työkuvioihini? Olenko miten pitkään nykyisessä työpaikassani? Ottaako lapsuuden tuttavani minuun yhteyttä ja mitä hän ajattelee minusta? Kaunis kiitos jos vastaat.
Jos hommat ei napostele, ota vastuu elämästäsi ja mene muualle töihin. Jos taas on potkut tulossa, et niille mitään voi, joten turha siitä on murehtia.
Ota itse yhteyttä lapsuuden tuttavaasi. Sillähän tuo selviää. Voisin kuvitella, että häntäkin kiinnostaa ainakin vähän kuulumisesi.
Olen hirveän huolissani miehestäni, joka on ollut vakavasti sairaana ja käytännössä ilman työtä. Mitä näet hänelle/meille?
Aika vaikea sano ensi kesästä, koska se on tulevaisuutta ;-) Itse en ainakaan tee kesäksi mitään ihmeempiä suunnitelmia. Ehkä mökille jos ilmat sallii. Pääasia, että on lomaa ja saan viettää sen leppoisasti perheeni parissa ilman tiukkoja aikatauluja. Suosittelen samaa kaikille. Paitsi jos on kovasti aktiivinen persoona tai kontrollifriikki. Heillä on kuitenkin jo kesäloma tarkkaan suunniteltu, eikä minulla ole niihin suunnitelmiin oikein lisättävää.
Työ
Parisuhde
Kaikki kiinnosta, kerro...
Vierailija:
Olen hirveän huolissani miehestäni, joka on ollut vakavasti sairaana ja käytännössä ilman työtä. Mitä näet hänelle/meille?
Ei kannata käyttää energiaa murehtimiseen. Miehesi ei sen ansiosta parane eikä saa työtä. Auta ja tue iloisella mielellä sen verran mitä jaksat. Alä uuvuta itseäsi vaan hanki ammattiapua.
t. Ei mikään näkijä
Ei ole potkuja tiedossa sillä olen johtavassa asemassa ja olenkin ottanut yhteyttä lapsuuden tuttuuni joten aikas huuhaata mun kohdallani, mut kiitos kuitenkin vaivannäöstä.
Hei,
Näetkö minulle seesteisempää elämää nykyisen miehen kanssa?
Vai onko ero väistämätön..
kiitos jos jaksat vastata!
T. Marika
kun ei tiedä miten projektisi käy? Saat sen onnitumisesta kaiken kiitoksen ja kunnian. Korteilla ja näkijöillä ei ole menestykseesi osaa eikä arpaa. Sinä olet tähtiä mahtavampi tekijä omassa elämässäsi.