Ennustin täällä joku aika sitten.. Vastaan parille ensimmäiselle.
Kommentit (52)
Saatte toisen ja kolmannenkin lapsen. Vaikeuksia näkyy, mutta voitatte ne.
onko vanhempi nainen äitini vai ystäväni? selviääkö sairaudesta?
uuden miehen...? mitä vanhalle tapahtuu?
ei ole vaikeuksia puheen kanssa.
Työ,terveys ,lapset ja lapsenlapset?
Petätkö miestäsi? Sinulla on edessäsi valinnan paikka, kaksi miestä. Muutatte ensi vuonna.
Asiaan on paljonkin yksinkertaisempi selitys, joillekin ei näe siksi, että
a) kysyjään ei saa " yhteyttä" eli energiat ei kohtaa
b) kysyjän kysymään asiaan ei haluta antaa vastausta " ylhäältä" tms, vaan asia on kohdattava ilman etukäteistietoja
Höpöhöpö juttuja tuommoiset kuolemispelottelut.
t. eräs toinen näkijä
Vierailija:
Vierailija:
Jostain syystä, en näe mitään. Olen pahoillani.Hui! 8:lla ei sitten ole enää paljon aikaa jäljellä?
Olet heikko tämän miehen edessä, jonka tapaat pian. Menet yhteen hänen kanssaan, mutta se on virhe.
Olen 32v, kahden lapsen äiti, naimisissa, työskentelen yksityisyrittäjänä. Näetkö meidän perheessämme lisää lapsia? Biologisia tai ei-biologisia? Onnistunko suuressa projektissani? Kiitos etukäteen=) t. Anni
En petä " miestäni" sillä olen sinkku. Ja olen aina ollut uskollinen parisuhteessa, joten enpä usko että koskaan pettämään edes tulisin. Muutto on tulossa jo tänä vuonna olosuhteiden pakosta, sen verran itsekin tiedän.
Kiitos nyt kuitenkin.
Vierailija:
Petätkö miestäsi? Sinulla on edessäsi valinnan paikka, kaksi miestä. Muutatte ensi vuonna.
Et ole raskaana. En näe raskautta lähi-aikoina. Talousasiat pysyvät ennallaan.
Onko odottamani vauva tyttö vai poika?
Rakennammeko joskus oman talon? meneekö kaikki hyvin ja saammeko tontin haluamaltamme alueelta? Kuinka monen vuoden päästä?
Sammeko vielä lisää lapsia? Miten parisuhteemme ja työasiat?
Kiitos jos jotain näkyy! :)
Joskus näen muuta kuin kysytään. Tämä aiempi sinkku, jonka näin pettävän miestään, sanoo ettei ikinä pettäisi. Olen eri mieltä. Mutta olen vain näkijä, en tietäjä. Ja olen kyllä nähnyt kuolemankin, mutte sitä ole sanonut.
Emme
Lopettelen tähän.
Vierailija:
Asiaan on paljonkin yksinkertaisempi selitys, joillekin ei näe siksi, että
a) kysyjään ei saa " yhteyttä" eli energiat ei kohtaa
b) kysyjän kysymään asiaan ei haluta antaa vastausta " ylhäältä" tms, vaan asia on kohdattava ilman etukäteistietojaa) Jos ei näe tulevaisuutta, on paljon yksinkertaisempaa olettaa ettei sitä ole,. Kaikki kuitenkin kuolevat, mutta yhteys pätkii vain joidenkin kohdalla.
b) Dekkareistakin menee koko ilo pilalle, jos katsoo syyllisen etukäteen vikasta kappaleesta. Paree nähdä vähän vaivaa ja lukea koko kirja.
Mitä syksy tuo tullessaan, pääsenkö kouluun vai jatkanko entisessä työssä?
Miten käy avioliiton,nyt onggelmia miehen juomisen vuoksi?
Kiitos jo etukäteen.
onnistunko suuressa ja vaikeassa projektissani koskien terveyttäni? Vastaus antaisi paljon voimaa, motivaatiota ja uskoa projektin eteenpäinviemisessä. Kiitos=) T. Anni
Vai mitä tarkoitit, kun sanoit nähneesi kuolemankin, mutte sanonut mitään?
En näe sinulle ja lapsellesi mitään vakavaa sairautta, mutta vanhempi nainen sairastuu vakavasti. Tai on sairas jo. Täpäät uuden miehen loppuvuodesta. Onko lapsellasi vaikeuksia puheen kanssa?